ONNELLISTA

YHDYNTÄÄ

2009 !

Siis tarkoitin "väkisin" yhtymistä naapurikuntien kanssa ............

8

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon tulen saamaan

      sellasen käsityksen et ei täällä kukaa muu väkisin yhdy ku persut. persukset on sisäsiittosta porukkaa. ei saa muualta tulla geenejä parantamaan perimäämme. sama väki yhtyy keskenää ja sairaat geenit ottaa vallan. suomessahan saa naida vaikka pikkuserkkuaan. toisin on arabimaissa. siellä suvun sisällä ei naida. mitä täällä ruikutat. maailmasta löytyy paikkoja mis ei oo kuntaliitoksia. muuta sinne! ei ole mikään pakko jäädä epätyydyttäviin olosuhteisiin.

      • Ja ei se ole

        Minulle hankalaa, mutta sinulle mahdollisesti ?


      • mutta kyllä

        olisin Anjalankosken halunut pitää! No johtajia ja päälliköitä ei vissiin ole ollut tarpeeksi omasta takaa, kun heitä on pitänyt muualta roudata lisää. On siellä nuoria demareita ihan hallituksessa asti, se hyvä!!Ja vielä Anjalankosken poikia.


      • Järkevä ratkaisu
        mutta kyllä kirjoitti:

        olisin Anjalankosken halunut pitää! No johtajia ja päälliköitä ei vissiin ole ollut tarpeeksi omasta takaa, kun heitä on pitänyt muualta roudata lisää. On siellä nuoria demareita ihan hallituksessa asti, se hyvä!!Ja vielä Anjalankosken poikia.

        Yhdistää kunnat Kouvolaan, mutta Helsingin päättäjät "laskivat", että siinä säästyy valtion rahaa, kun Kouvola kasaa ympäristökunnilta rahat SuurKouvolan pilvenpiirtäjiin ja uuteen hallintokeskukseen !


      • ihan kokonaan

        Tää tietysti ihan alkupala. Ilotulitustahan ei vuoden vaihteessa nähdä kun ratapihalla, miksi näin. Heti alussa osoitetaan niillekin jotka ei ole ymmärtäneet mistä on kysymys. Eli tehdään selväksi ettei kyse ole liitoksesta, vaan mihin liitetään. Kuten nimikin osoittaa.

        Osaako kukaan sanoa miksi ei ollut vaihtoehtona sellaista selviysmiestä joka olisi valistanut liitoksen huonoista puolista ratapihan ulkopuolella.

        Osaako kukaan sanoa miksi ei asuikkailla ollut mahdollisuuttaa vaikuttaa näihin päätöksiin. Toivottavasti näiden vaaltuutettujen nimet jotka tästä päättivät, julkaistaan säännöllisesti.

        Jos oikein järjellä ajattelee, ja katselee vielä tämän hetkistä karttakuvaa, niin eihän tuo ratapiha kovin häävi ole. Vanhemmissa kartoissa saattaa luulla että se on jokin tahra.

        Vielä kun muistelee näitä ratapihan valittajia. Oli sitten kyseessä nakkikioskin paikka, vanhan kapakan purkaus, tai naapurikunnan putkitehdas. Niin ei hyvältä näytä täällä vähän paremman arvomaailman sauduilla.


      • asiasta ...
        ihan kokonaan kirjoitti:

        Tää tietysti ihan alkupala. Ilotulitustahan ei vuoden vaihteessa nähdä kun ratapihalla, miksi näin. Heti alussa osoitetaan niillekin jotka ei ole ymmärtäneet mistä on kysymys. Eli tehdään selväksi ettei kyse ole liitoksesta, vaan mihin liitetään. Kuten nimikin osoittaa.

        Osaako kukaan sanoa miksi ei ollut vaihtoehtona sellaista selviysmiestä joka olisi valistanut liitoksen huonoista puolista ratapihan ulkopuolella.

        Osaako kukaan sanoa miksi ei asuikkailla ollut mahdollisuuttaa vaikuttaa näihin päätöksiin. Toivottavasti näiden vaaltuutettujen nimet jotka tästä päättivät, julkaistaan säännöllisesti.

        Jos oikein järjellä ajattelee, ja katselee vielä tämän hetkistä karttakuvaa, niin eihän tuo ratapiha kovin häävi ole. Vanhemmissa kartoissa saattaa luulla että se on jokin tahra.

        Vielä kun muistelee näitä ratapihan valittajia. Oli sitten kyseessä nakkikioskin paikka, vanhan kapakan purkaus, tai naapurikunnan putkitehdas. Niin ei hyvältä näytä täällä vähän paremman arvomaailman sauduilla.

        Erittäin asiallinen vastaus !

        Uudenvuoden terveiset Uuden Kouvolan asukkaille ...


      • ihan kokonaan kirjoitti:

        Tää tietysti ihan alkupala. Ilotulitustahan ei vuoden vaihteessa nähdä kun ratapihalla, miksi näin. Heti alussa osoitetaan niillekin jotka ei ole ymmärtäneet mistä on kysymys. Eli tehdään selväksi ettei kyse ole liitoksesta, vaan mihin liitetään. Kuten nimikin osoittaa.

        Osaako kukaan sanoa miksi ei ollut vaihtoehtona sellaista selviysmiestä joka olisi valistanut liitoksen huonoista puolista ratapihan ulkopuolella.

        Osaako kukaan sanoa miksi ei asuikkailla ollut mahdollisuuttaa vaikuttaa näihin päätöksiin. Toivottavasti näiden vaaltuutettujen nimet jotka tästä päättivät, julkaistaan säännöllisesti.

        Jos oikein järjellä ajattelee, ja katselee vielä tämän hetkistä karttakuvaa, niin eihän tuo ratapiha kovin häävi ole. Vanhemmissa kartoissa saattaa luulla että se on jokin tahra.

        Vielä kun muistelee näitä ratapihan valittajia. Oli sitten kyseessä nakkikioskin paikka, vanhan kapakan purkaus, tai naapurikunnan putkitehdas. Niin ei hyvältä näytä täällä vähän paremman arvomaailman sauduilla.

        Puhut asiaa! Näin ne asiat on kuten sanoit...


    • Ja SUURKOUVOLA on

      SYNTYNYT !
      Onnellisia ensivuosia uudelle kaupungille ja TAAJAIMILLE ...........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe