2009 !
Siis tarkoitin "väkisin" yhtymistä naapurikuntien kanssa ............
ONNELLISTA
8
886
Vastaukset
- paljon tulen saamaan
sellasen käsityksen et ei täällä kukaa muu väkisin yhdy ku persut. persukset on sisäsiittosta porukkaa. ei saa muualta tulla geenejä parantamaan perimäämme. sama väki yhtyy keskenää ja sairaat geenit ottaa vallan. suomessahan saa naida vaikka pikkuserkkuaan. toisin on arabimaissa. siellä suvun sisällä ei naida. mitä täällä ruikutat. maailmasta löytyy paikkoja mis ei oo kuntaliitoksia. muuta sinne! ei ole mikään pakko jäädä epätyydyttäviin olosuhteisiin.
- Ja ei se ole
Minulle hankalaa, mutta sinulle mahdollisesti ?
- mutta kyllä
olisin Anjalankosken halunut pitää! No johtajia ja päälliköitä ei vissiin ole ollut tarpeeksi omasta takaa, kun heitä on pitänyt muualta roudata lisää. On siellä nuoria demareita ihan hallituksessa asti, se hyvä!!Ja vielä Anjalankosken poikia.
- Järkevä ratkaisu
mutta kyllä kirjoitti:
olisin Anjalankosken halunut pitää! No johtajia ja päälliköitä ei vissiin ole ollut tarpeeksi omasta takaa, kun heitä on pitänyt muualta roudata lisää. On siellä nuoria demareita ihan hallituksessa asti, se hyvä!!Ja vielä Anjalankosken poikia.
Yhdistää kunnat Kouvolaan, mutta Helsingin päättäjät "laskivat", että siinä säästyy valtion rahaa, kun Kouvola kasaa ympäristökunnilta rahat SuurKouvolan pilvenpiirtäjiin ja uuteen hallintokeskukseen !
- ihan kokonaan
Tää tietysti ihan alkupala. Ilotulitustahan ei vuoden vaihteessa nähdä kun ratapihalla, miksi näin. Heti alussa osoitetaan niillekin jotka ei ole ymmärtäneet mistä on kysymys. Eli tehdään selväksi ettei kyse ole liitoksesta, vaan mihin liitetään. Kuten nimikin osoittaa.
Osaako kukaan sanoa miksi ei ollut vaihtoehtona sellaista selviysmiestä joka olisi valistanut liitoksen huonoista puolista ratapihan ulkopuolella.
Osaako kukaan sanoa miksi ei asuikkailla ollut mahdollisuuttaa vaikuttaa näihin päätöksiin. Toivottavasti näiden vaaltuutettujen nimet jotka tästä päättivät, julkaistaan säännöllisesti.
Jos oikein järjellä ajattelee, ja katselee vielä tämän hetkistä karttakuvaa, niin eihän tuo ratapiha kovin häävi ole. Vanhemmissa kartoissa saattaa luulla että se on jokin tahra.
Vielä kun muistelee näitä ratapihan valittajia. Oli sitten kyseessä nakkikioskin paikka, vanhan kapakan purkaus, tai naapurikunnan putkitehdas. Niin ei hyvältä näytä täällä vähän paremman arvomaailman sauduilla. - asiasta ...
ihan kokonaan kirjoitti:
Tää tietysti ihan alkupala. Ilotulitustahan ei vuoden vaihteessa nähdä kun ratapihalla, miksi näin. Heti alussa osoitetaan niillekin jotka ei ole ymmärtäneet mistä on kysymys. Eli tehdään selväksi ettei kyse ole liitoksesta, vaan mihin liitetään. Kuten nimikin osoittaa.
Osaako kukaan sanoa miksi ei ollut vaihtoehtona sellaista selviysmiestä joka olisi valistanut liitoksen huonoista puolista ratapihan ulkopuolella.
Osaako kukaan sanoa miksi ei asuikkailla ollut mahdollisuuttaa vaikuttaa näihin päätöksiin. Toivottavasti näiden vaaltuutettujen nimet jotka tästä päättivät, julkaistaan säännöllisesti.
Jos oikein järjellä ajattelee, ja katselee vielä tämän hetkistä karttakuvaa, niin eihän tuo ratapiha kovin häävi ole. Vanhemmissa kartoissa saattaa luulla että se on jokin tahra.
Vielä kun muistelee näitä ratapihan valittajia. Oli sitten kyseessä nakkikioskin paikka, vanhan kapakan purkaus, tai naapurikunnan putkitehdas. Niin ei hyvältä näytä täällä vähän paremman arvomaailman sauduilla.Erittäin asiallinen vastaus !
Uudenvuoden terveiset Uuden Kouvolan asukkaille ... ihan kokonaan kirjoitti:
Tää tietysti ihan alkupala. Ilotulitustahan ei vuoden vaihteessa nähdä kun ratapihalla, miksi näin. Heti alussa osoitetaan niillekin jotka ei ole ymmärtäneet mistä on kysymys. Eli tehdään selväksi ettei kyse ole liitoksesta, vaan mihin liitetään. Kuten nimikin osoittaa.
Osaako kukaan sanoa miksi ei ollut vaihtoehtona sellaista selviysmiestä joka olisi valistanut liitoksen huonoista puolista ratapihan ulkopuolella.
Osaako kukaan sanoa miksi ei asuikkailla ollut mahdollisuuttaa vaikuttaa näihin päätöksiin. Toivottavasti näiden vaaltuutettujen nimet jotka tästä päättivät, julkaistaan säännöllisesti.
Jos oikein järjellä ajattelee, ja katselee vielä tämän hetkistä karttakuvaa, niin eihän tuo ratapiha kovin häävi ole. Vanhemmissa kartoissa saattaa luulla että se on jokin tahra.
Vielä kun muistelee näitä ratapihan valittajia. Oli sitten kyseessä nakkikioskin paikka, vanhan kapakan purkaus, tai naapurikunnan putkitehdas. Niin ei hyvältä näytä täällä vähän paremman arvomaailman sauduilla.Puhut asiaa! Näin ne asiat on kuten sanoit...
- Ja SUURKOUVOLA on
SYNTYNYT !
Onnellisia ensivuosia uudelle kaupungille ja TAAJAIMILLE ...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399