Meillä on 15v itäsiperianlaika jolla on kasvain pepussa, jonka se on perinyt isältään. Olemme käyttäneet koiraa eläinlääkärillä ja se sanoi että kasvainta ei voida leikata pois ja että olisi parasta että se nukutetaan ikuisuuteen.
Muttä isäni ei anna nukuttaa sitä vielä pois koira on ollut hänellä 15-vuotta eikä raski lopettaa sitä. Minäkään en haluaisi sitä lopettaa se on ollut mun paras ystävä koko mun elinajan. Olemme kumpikin 15 vuotiaita :)
Koiramme on vielä tosi innokas ja leikkimielinen myös leikkii köydenvetoa toisen koiramme kanssa. Koira on muuten ihan terve ei ole mitään jalka- yms. vaivoja. Muutako se kasvain joka ei koiraa oikeastaan häiritse. Joskus koiramme kyllä alkaa pureskeleen kasvainta koska se kutisee. Olen laittanut aina jotain rasvaa ja pyyhkinyt runsaat veren tulot pois. :)
Mitä olette mieltä pitäisikö koiramme lopettaa vai vielä antaa elää hyviä hetkiä? :/ :')
itäsiperianlaika=kasvain
Juri ja Niki <3
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777