Kyllä on aika jo oppia tedekunnan opinnot. Itse olen myynti ja markkinointialalla, mutta ei vain työpaikoja ole ja poliittisesti katsottuna lamakin on tulossa.Kuitenkin kaikesta huolimatta toivo on parempaan.
Terve
1
609
Vastaukset
- ekonomi
Aikanaan kun en saanut pääaineena markk.
muita töitä lähdin opetusalalle. Paikkoja
sai aika helposti. Päädyin kauppaoppilai-
toksen opettajaksi. Luulen että työll.tilanne
on muuta parempi jos ala kelpaa
kauppaopisto ja koulu
markk.instituutti
K-instituutti ja muut
yliopistot, korkeakoulut
liikemiesten kauppaoppilaitos jne.
Jos sinulla on nyt ja sitten myöhemmin
markk. laudatur
auskultointi (silloin 1 vuosi)
viikko-opetusta 25-30h
palvelulisät (tulevat vähitellen)
palkka on yllättävän hyvä. Useiden vuosien
jälkeen siirryin taloussuunnittelijaksi julkiseen
laitokseen, mutta ei se palkka paljon nossut.
Kannattaa aloittaa jostakin.Kämpa och lycka till!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974