Se ei ole alarannassa vaan rantaperkiössä. Eli kirpputori Areena. Hinnat on alhaalla ja palvelu pelaa. Ainaskin mä oon tehnyt sieltä parhaat ostokset.
Tampereen paras kirpputori
4
2430
Vastaukset
- Tesomalla
Halpaa hintaa.
- Hyvä Areena
Parhaat tuotteet menee heti ja usein aika kovaan hintaan. Areenassa kaikki on HALPAA. Hatanpään Areena on paras ja Tesomalla sillä on kait joku sisarliike.
- tyttö rukka poloinen
Inhottaa käydä Hatanpään Areenassa, kun mies myyjät ovat "outoja" (nais myyjiä ei edes ole), ne huutelevat toisilleen hallin toisesta päästä toiseen ja härskejäkin juttuja ja vaikka olisivat lähekkäin niiden pitää remuta sellaiseen ääneen, että perimmäiseenkin sopukkaan varmasti kuulee.
Hinnoista voidaan olla montaa mieltä, hiukan riippuu pöydästä...
Laitan mieheni aina hoitamaan kassa-asiat en sellaisten törkytirpien kans rupee juttelemaan.
Itse tykkään Nekalan kirppiksestä ja Radiokirppiksesta sekä LA.sta. - f8645
Älkää ainakaan ostako autoa hatanpään areenan pihasta, ruuvavat matkamittareita ja pitävät älyttömiä hintoja ja puhuvat paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262224Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301783Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3201323- 601073
- 2591039
- 551003
- 146933