Hiivaako? Jos, niin kenellä?

Minulla on ollut jokin aika sitten käyttäessäni ehkäisyrengasta kutinaa sekä kirvelyä erityisesti yhdynnän jälkeen ja sen lisäksi erittäin kuivat limakalvot. Haavaumia tuli helposti. Jätin renkaan pois ja sain Flagyl Comp -kuurin tilanteen tasapainoittamiseksi.

Olin seuraaviin normaaleihin kuukautisiin saakka ilman mitään hormonaalista ehkäisyä. Käytimme miehen kanssa kondomia. Kutina ja kuivuus jäivät, mutta minulle tuli alavatsakipuja. Niiden vuoksi minulta otettiin mm. hiiva ja kaikki mahdolliset sukupuolitautitestit. Kaikki olivat ihan ok, edes hiivaa ei ollut. Lääkäri epäili kipujen johtovan siitä, että keho reagoi hormonaalisen ehkäisyn lopettamiseen. Hän arveli kipujen poistuvan, kun aloittaisin e-pillerit. Näin kävikin.

MUTTA kutina tuli takaisin ja eilen illalla seksin jälkeen oli taas aikamoinen kirvely päällä. Erityisen huolestuttavaa oli se, että miehellä oli peniksen pää ihan punainen. Hän kävi terveydenhoitajalla, joka oli vakuuttunut siitä, että kyseessä on hiiva (siis miehellä). Minulla ei kuitenkaan ole mitään hiivaan liittyvää vuotoa.

Voiko olla niin, että hiiva on vain miehellä, mutta ei minulla? Ja sitten minun kehoni reagoi seksiin ilman kondomia tällä kutinalla ja kirvelyllä? Oireita kun ei ollut silloin, kun käytimme kondomia. Vai onko minulla NYT hiiva tuloillaan, mutta aiemmat oireet johtuivat ehkäisystä? Ja lääkäriin pääsee tietenkin vasta melkein kahden viikon päästä...
0228
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


kutina kirjoitti:

Minulla on ollut jokin aika sitten käyttäessäni ehkäisyrengasta kutinaa sekä kirvelyä erityisesti yhdynnän jälkeen ja sen lisäksi erittäin kuivat limakalvot. Haavaumia tuli helposti. Jätin renkaan pois ja sain Flagyl Comp -kuurin tilanteen tasapainoittamiseksi.

Olin seuraaviin normaaleihin kuukautisiin saakka ilman mitään hormonaalista ehkäisyä. Käytimme miehen kanssa kondomia. Kutina ja kuivuus jäivät, mutta minulle tuli alavatsakipuja. Niiden vuoksi minulta otettiin mm. hiiva ja kaikki mahdolliset sukupuolitautitestit. Kaikki olivat ihan ok, edes hiivaa ei ollut. Lääkäri epäili kipujen johtovan siitä, että keho reagoi hormonaalisen ehkäisyn lopettamiseen. Hän arveli kipujen poistuvan, kun aloittaisin e-pillerit. Näin kävikin.

MUTTA kutina tuli takaisin ja eilen illalla seksin jälkeen oli taas aikamoinen kirvely päällä. Erityisen huolestuttavaa oli se, että miehellä oli peniksen pää ihan punainen. Hän kävi terveydenhoitajalla, joka oli vakuuttunut siitä, että kyseessä on hiiva (siis miehellä). Minulla ei kuitenkaan ole mitään hiivaan liittyvää vuotoa.

Voiko olla niin, että hiiva on vain miehellä, mutta ei minulla? Ja sitten minun kehoni reagoi seksiin ilman kondomia tällä kutinalla ja kirvelyllä? Oireita kun ei ollut silloin, kun käytimme kondomia. Vai onko minulla NYT hiiva tuloillaan, mutta aiemmat oireet johtuivat ehkäisystä? Ja lääkäriin pääsee tietenkin vasta melkein kahden viikon päästä...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu