Sattuisiko täällä käyvällä porukalla olemaan tietoa paljonko about maksaa taksi välillä Standstet - Lontoo?
Taksi Standstet-Lontoo
13
1892
Vastaukset
- dennis007
Moi.
Taksin hinnasta en tiedä, mutta sieltä menee pikajuna suoraan lontoon.
Se on todella kätsä ja on halpakin. - kallis on
taitaa olla lähemmäs 100 euroa.
Toi juna on halpa ja aika nopea. - lontooveteraani
läpi yön. National Express sekä EasyBus kulkevat lentokentältä Lontoon keskustaan 1-1,5 tunnissa riippuen mihin aikaan vuorokaudessa olet liikkeellä. Maksaa noin pari kymppiä meno-paluu.
- Heikki K
Viimeksi syksyllä matkattiin. Taksimme suoraan Lontoon hotelliin (Earls Courtissa) maksoi 75£. Matkustajia neljä. Hotelli auttoi taksin varaamisessa.
- Heikki K
lisäystä.
Bussi ja juna on ihan ok., jos hotelli tai muu kohde on ko. reitin varrella, usein se ei ole ja yöllä tökkää tuo jatkoyhteyden löytäminen. Metro ei kulje tms. Juna jatkotaksi -kombinaatio tulee helposti kalliimmaksi kuin taksi kentältä. Riippuu tietysti seurueen koosta jne. Osaatte varmasti laskea itse ;) - Clarissa,
Heikki K kirjoitti:
lisäystä.
Bussi ja juna on ihan ok., jos hotelli tai muu kohde on ko. reitin varrella, usein se ei ole ja yöllä tökkää tuo jatkoyhteyden löytäminen. Metro ei kulje tms. Juna jatkotaksi -kombinaatio tulee helposti kalliimmaksi kuin taksi kentältä. Riippuu tietysti seurueen koosta jne. Osaatte varmasti laskea itse ;)Paljon kiitoksia kaikille vastanneille. Hotellimme ei ole aivan Lontoon ytimessä ja meitä on neljä, joten taksi näyttäisi olevan aivan varteenotettava vaihtoehto suoraan kentältä perille.
- kiva tietää...
Heikki K kirjoitti:
lisäystä.
Bussi ja juna on ihan ok., jos hotelli tai muu kohde on ko. reitin varrella, usein se ei ole ja yöllä tökkää tuo jatkoyhteyden löytäminen. Metro ei kulje tms. Juna jatkotaksi -kombinaatio tulee helposti kalliimmaksi kuin taksi kentältä. Riippuu tietysti seurueen koosta jne. Osaatte varmasti laskea itse ;)Moi,
osaisitteko sanoa miten niitä takseja on siellä Lontoon yössä? Eli jos keskellä yötä saapuu bussilla vaikka Bakers Streetille ja metro ei enää kulje, niin onko helppoa löytää taksi?
Kiitos tiedosta jo etukäteen!
- nopeasti!
Itse olen taksilla ajanut tuota väliä ja viimeksi hotellista tilattu taksi maksoi 50£..Tosin matka taittui todella lyhyessä ajassa, kuski oli kai paikallinen rallikuski, n. 40min. Ruuhkaakin oli kiitettävästi. Suosittelen kuitenkin!
- halvallakin...
Lisäys vielä, ettei tarvinnu edes tippiä maksaa ja asuimme British Museumin vieressä, joten perille pääsimme tosi kätevästi kyseisellä taksilla... ja kyydissä oli neljä henkeä, joten aika edullista kuitenkin!
- Kyselevä
halvallakin... kirjoitti:
Lisäys vielä, ettei tarvinnu edes tippiä maksaa ja asuimme British Museumin vieressä, joten perille pääsimme tosi kätevästi kyseisellä taksilla... ja kyydissä oli neljä henkeä, joten aika edullista kuitenkin!
Moi,
kerroit että sait etukäteen tilatun taksin Stanstedin lentokentältä Lontoon keskustaan 50 punnalla. Voitko kertoa mikä taksifirma oli noin edullinen - minä olen saanut tarjouksen 90 punnasta...!
Kiitos jo etukäteen! - mutta palvelu pelasi..
Kyselevä kirjoitti:
Moi,
kerroit että sait etukäteen tilatun taksin Stanstedin lentokentältä Lontoon keskustaan 50 punnalla. Voitko kertoa mikä taksifirma oli noin edullinen - minä olen saanut tarjouksen 90 punnasta...!
Kiitos jo etukäteen!Varauksen teki hotellin omistaja ja kun saavuimme Stanstedin kentälle, niin siellä oli ystävällinen taksikuski pahvilapun kanssa meitä vastassa...siis ihan Amerikan tyyliin. Ehkä varauksen edulliseen hintaan vaikutti omistaja, joka oli tullut hotellille päästämään meidät sisään, koska yöaikaan ei ollut normaalia check-in toimintaa...ja hän etukäteen vielä mainitsi ettei tippiä tarvitse maksaa, 50 £ käsittää koko jutun. Olimme alkuun arvelleet, että taidamme tulla linja-autolla, taksi oli omistajan ehdotus!Taksifirmaa en muista, mutta ihan normaalit taksifirman merkit ja varusteet oli autossa,ja uusia kyytejä tuli koko ajan kuskille välittäjän kautta, tosin ei tietenkään ollut "musta taksi"
- Miten olisi?
Huomasin lentokentän sivuilta, että sieltä menee myös shuttle - onko kukaan käyttänyt tätä?
- Miten olisi?
Shuttle vie suoraan hotellille, lapset ilmaiseksi, kahdelta aikuiselta meno-paluu lentokentältä hotellille olisi 52 puntaa. eli varmasti halvempi kuin taksi.
Meitä on lähdössä Lontooseen 4:n aikuisen porukka, ja shuttle maksaisi meno-paluuna 76 puntaa koko poppoosta. Onko hyvä vaihtoehto?
Hotellimme on Custom House hotelli, ilmeisesti jossain dockside alueella lähellä Canary Wharfia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760