vuoden 2008

tapahtuma?

mikä oli merkittävin/ikimuistoisin tapahtuma pian loppuvalta vuodelta? mistä vuosi 2008 muistetaan?

1. johanna tukiainen ja ilkka kaneva?
2. obama valinta usan pressaksi?
3. maran nobel?
4. kauhajoki?
5. talos: taantuma ja lama?
6. susan kuronen/ruusunen/pääminsiterin morsian
7. johanna korhosen potkut lapin kansasta

8. joku muu?

48

3269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapin kansasta

      osoitti lappilaista jämäkkyyttä asioita päätettäessä.
      Suomalaiset ovat yleensä näissä asioissa persesilimätöntä porukkaa eli niinkuin pääministerin morsian sanoi munattomia miehiä.

    • Olympia kulta

      Itsekkin innostuin ostamaan aseen monen vuoden pähkäilyn jälkeen.
      Alkaa toi käsi olemaan jo huomattavasti vakaampi kuin alussa.

    • EKA KERTA ULKOMAILLA

      TUO OLI MIELEENPAINUVIN!!!

    • suurimmat virheet

      Hukkasin vuoden 2008 kokonaan haikailemalla sellaista, mikä on ollut ihan turhaa. Vuosiko tässä tosiaan meni ennenkuin ymmärrän, että asiat pitää jättää taakseen ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Minä aikuinen ihminen olen ollut tosi typerä.

    • Ihana lama iski 2008 ja Babylon alkoi tuhoutua.
      Tuho jatkuu ja saamme seurata sitä iloiten.
      Jumalan siunausta kaikille

    • tghs

      ..Historiallisesti niin merkittävä kuin että USA sai ensimmäisen tummaihoisen pressan..Ylittää kaikki muut uutiset vuodelta 2008 kirkkaasti..

      • möttis123

        no kyllä tuo ahtisaaren nobel on suomen kannalta mun mielestä merkittävämpi, ei se obaman sana täällä paljoa vaikuta, kun omassa maassakin pressan sana kulkee niin suuren koneiston läpi. Hienoa se obaman presidenttiys silti on, toivottavasti onnistuu virassaan


    • TYÖTÖN.

      TYÖTÖN !

    • Kupittaa.

      Inter Turun ensimmäinen Suomen mestaruus.

    • velkavankeus

      taistelimme hometalo taistelun 3v jossa sauimme 5kk hävisimme käräjä ja hovioikeuden vaikka myyjä myönsi laajan vesivahingon silti antoi puhtaat paperit kirjallisesti talosta palkaksi vielä saimme korvauksia myyjälle ,ikuisen sairauden homeesta talon myynti oli suurin puhallus 2008 ja vääryys

    • vauhar

      vuodesta jää mieleen muutot: muutin itse, äiti muutti kuin myös veli perheineen, kaveripiirissä kolme vaihtoi kortteeria. kiva vuosi!

      • 2xäiti

        Jää mieleen vuodesta08 ,toisen lapsensyntymä
        ja isomman lapsen ensimmäinen hampaanlähtö.


    • valtsu69696

      Itselläni parhaiten mieleen jäi tämä ikävä kauhajoen tapaus...

    • Swordstar

      Parhaiten muistan eron, sekoilut sekä kaikki hienot tapahtumat. MAHTAVA VUOSI!

    • Epätäydellinen nainen

      5. talos: taantuma ja lama?

      Luulenpa, että tämän muistaa vielä vuosienkin päästä... siinä tuksut sun muut turhuudet on jo unholaan jääneite juttuja.

      2. obama valinta usan pressaksi?

      Varmaan tämäkin jää mieleen.

    • satunnainen kävijä

      Sen et Suomi24 tais toimii kaks tuntii vuoden aikana ettei se jumittanu kertaakaan

    • tuntematon

      Ihana Anniina voitti Big Brotherin! Kaikkea hyvää Anskulle vuodelle 2009!

    • muistetaan näistä

      8. Kauhajoen tapahtumat
      ja tietysti
      8. oman lapsen syntymä.

    • PeteSmart

      Kiitos suomi24:nen että toitte tuon kuvan muistutukseksi.
      En huolisi tuon ämmän tavaraa vaikka se testamenttaisi sen minulle.

      • ehdottomasti

        tämä laman alkaaminen ja koirani kuolema :o(


    • yrjö puska

      kun George Bushia heitettiin kengällä :D xD

    • ehdottomasti

      Kauhajoen ampumavälikohtaus:(

    • hmm...

      Kesän olymppialaiset 2008

      • tapahtuma

        vastaan joku muu koska mun äidin siskon lapsi sai tosi söpön tytön ja sen nimi on Annika


    • pruut..

      Perä/paksusuoleni tähystys oli kyllä kokemus vailla vertaa :(

    • suuri muutos usassa =)

      Kyllä se oli Obaman tuleminen yhdysvaltain presidentiksi =)

      Jotenkin olin odottannut että Usassa tapahtuisi parannus ja niihän siinä taitaa käydä. Jännitti se että ei tulisi pressaksi se toinen, joka oli samalla linjalla mitä ex pressa Bush :(

    • hänrikki

      Optio 8. Eli Ajokortti tuli toukokuun 28. päivä ja pääsin kuin pääsinkin vielä keväällä kouluun omalla-autolla (tai siis äidin autolla.)

    • Ämiiaa

      Kun äipppä teki synttärikakkua ja meni pilalle.
      Kukaan ei tykännyt siitä koska se on maistunut hirveen myrkylliselle. Äippä laittoi liikaa soodaa eikä ole tiennyt miltä kakku maistui!! Kakulle kävi huonosti.

    • rallicross

      Kilpailun ehdottomasti! Harmi kun tänä vuonna ei kisaa ole.

    • Aivan täydellinen vuosi :) Helmikuussa löysin elämäni naisen ja nyt asutaan yhdessä:) Töissä varsin kiireinen, mutta tuottoisa vuosi :) Kaikki paha viimeiseltä 4 vuodelta takana:) Kiitos vuosi 2008 kaikesta siitä mitä annoit ja toivotaan että vuosi 2009 jatkaa tätä samaa rataa :)

    • xII

      Koko vuosi oli tuskaisaa odotusta ja pelkäämistä: tämä odotus kävi läpi kaikki mahdolliset pelon muodot ja tutkimukset, ennusteet ja valinnat. Sen jälkeen lähes "teurastus" Kätilöopistolla, en ole kuuna päivänä moista nähnyt, mustelmia, katkenneita suonia, Hb alle 8 jne. Haava aukesi ja pidetiin viikko tolkulla auki mutta sairaalasta ulos paikkapulan vuoksi niin, että kotona ensimmäisten vuorkausien aikana pari pyörtymistä ihan vaan heikon olon vuoksi. Haavanhoidossa joka päivä vastasyntyneen ja toisen pienen lapsen kera. Selvittiin, maailmassa on suloinen pieni, terve poika. Tämä tulee mieleen vuodesta 2008.

    • VIIDES VOITTO

      MÄKIVIIKOLTA

    • drusa

      Muistan oman, pitkäaikaisen naissuhteeni päättymisen... 7 vuotta seurustelua, nyt 36-vuotiaana yksin... :(

    • Joku muu

      Joka ei liitty millään vitun tavalla medeia popotuksiin ja paskanjauhantaan. Katoso joillkin on sitä fuck omaa elämääkin jossa tapahtuu paljon enemmän kuin medeia voi valheineen ikinä antaa, niin hyvässä kuin pahassakin.

      • kikka4

        Ei todellakaan "hetkauta" Nykäset ja Tukiaiset. Ystävän itsemurha ja tädin syöpäkuolema jäivät tästävuodesta mieleen.


    • Virya

      Selvät havainnot ilmastonmuutoksesta. Tuuli sai melkein tukankin heilumaan.

    • Viskoosi78

      Siin on äijä! päässy scarletin viereen, oon niiin kade :(

    • minä vaan

      minä muistan vuodesta 2008 lapseni syntymän 29pvä helmikuuta :)

    • Teppo X

      Vuoden merkittävimpänä ilmiönä näe egoismi-uskonnon kääntymisen selkeään laskuun. Viimeisen n.10 vuoden on ollut voimistuvana aatteena minä, minä-ajattelu joka alkaa jo onneksi pikkuhiljaa kääntymään laskuun.

    • MITTÄÄN

      Juopottelin pitkänputken yhestä viikosta en muista mittään,sen viikon muistan erityisesti kun en muistanut mittään,vai miten se oli jotennii tai miten hyvvään mutta kuitennii

    • mamma78

      Vuodesta 2008 jää ehdottomasti mieleeni esikoispojan syntymä 04/08.

    • lyyli

      Kauhein oli Kauhajoen koulusurmat,ihanin Ahtisaaren nobel.

    • Ylpeä Ahtisaaresta

      Martti Ahtisaaren upea ja hänelle kuuluva palkinto muistettavin tapaus. Hän vei meidät posetiivisesti maailman kartalle.

    • Whitesnake73

      Guns N Rosesin uusi levy Chinese Democracy joka on vuoden levy.

    • -kiira-

      kauhajoen tragedia tuli ekaks mieleen.. mutta myös obaman valinta usan pressaks oli melkosen merkittävä tapahtuma..

    • **Darkblood**

      ammuin raketteja ennen uuttavuotta ja jouduin kaverini kanssa poliisilaitokselle. Poliisi sano että antaa jutun olla jos emme ammu ja laulamme hänelle jonkun joululaulun. lauloimme sitten petteri punakuonon :D

    • 2008

      Kauhajoki/talous taantuma

    • 362...

      koko saatanan vuosi armeijassa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe