Superb on pieni

hukkapätkillekkö?

Otin kylmät tyypit uudesta Superbista.

Täytyy todeta, ettei tämä auto ole suunniteltu pitkille miehille. Olen vain 198 cm pituinen, mutta hiukset olivat katossa - ja meikäläisellä ei ole irokeesia eika pystytukkaa.

Jalkatilaa oli takana kyllä liikaakin, mutta pitkän kuskin auto tämä ei ole.

13

1640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä auto

      sitten on pitkän kuskin auto? Tusikin monikaan tavallisista pirsseistä on sen korkeampi, kuvaan tulevat kaiketi katumaasturit tai sitten vaikkapa Hiace.

      • Nimetön

        olisit säätänyt penkkiä alemmas.


      • nipponisti
        Nimetön kirjoitti:

        olisit säätänyt penkkiä alemmas.

        istuko se päristelijä tkana?


      • omassa perheessä

        VW-ryhmäläisistä pitkien ihmisten autot ovat;

        VW Golf Plus, Tiguan ja Touran.

        Skodan malleista ainakin Octavia, mutta siinä katon keskellä oleva romuvaraston jatkeena oleva kohouma haittaa sisäänkäyntiä. Roomsteria en ole testannut, mutta siinä lienee riittävästi tilaa.

        Jotkut katumaasturit ovat OK, mutta eivät läheskään kaikki merkit. Esim Qasqai on ihan onneton.

        Ei ole aina helppoa olla pitkä ja isokenkäinen.


      • isot autot

        ja myös pienemmät ns tila-autot. Siperb ei ilmeisesti kuulu noista kumpaankaan ryhmään.


    • puusilmä.

      Vaatimattomuutesi suorastaan loistaa kirjoituksestasi. Vain 198cm.. voin kertoa että olet huomattavasti standardipituisia pidempi, ei autoja suunnitella poikkeusryhmille vaan ns. suurelle yleisölle. Kääpiöt ja ylipitkät saa aina vähän kärsiä. Voit toki tiedustella penkin korkeuden muuttamista jos se säätö oli jo ala asennossa. Tai osta paku / avoauto. Ducatossa riittää pääntilaa sinullekin.

    • Samaa mieltä!

      Itse olen myös 198 ja kävin koeistumassa Superbin.

      Ajatuksena, että josko sitä ostaisi seuraavaksi Superbin, jahka saavat Combin ulos aikanaan.

      Ja ei kun Octavialla liikkeen pihalle ja sisään uutta Superbia ihailemaan.

      Mutta yllättipä Octavian "isoveli" pahasti!

      Ovet ei mene kiinni! Siis kun ovenkahvasta vewdän oven kiinni, niin ennenkuin ovi on kiinni, se on jo pysähtynyt hartioihini.

      Myyjäkin siinä kummasteli, että näyttää olevan vähän ahdasta ja kyseli, että mikäs auto minulla nykyään on. Keroin, että -08 Octavia ja siinä vastaavaa ongelmaa ei ole. Myyjä siinä epäröimään, että eipä se Octaavia nyt ainakaan tilavampi ole, niin harppasin suoraan vieressä olevaan uuteen Octaaviaan ja näytin. Pakkohan sen uskoa oli sen jälkeen.

      Ongelmana Superbissa tosiaan se, että vaikka penkki on alimmillaan, niin pää on katossa ja joutuu olemaan hieman "lyhistyneessä" asennossa, jotka osaltaan vielä leventää tilantarvetta. Octaviassa penkki ei ole itsellä edes alimmassa asennossa, joten sinne menisi hienosti yli 2 metrinenkin kuljettaja.

      Eli onhan siinä Superbissa tilaa takana jaloille, mutta ei edessä kuljettajalle.

      Ja jotta tätä nyt ei pidettäisi minään "trollina" niin kirjoitan tämän mielipiteeni/kokemukseni ihan kuvallisella nimimerkillä ja seison tekstini takana. :)

      • hukkapätkillekkö

        Olen iloisesti yllättynyt, että meitä vain 198 cm mittaisia "huuliveikkoja" on palstalla enemmänkin ;)


      • pimuau

        Etupenkeillä on ahdasta,mutta takatilat tosi hyvät.Muuten ihan sopuisa peli,eikä se hintaerokaan Oktaviaan nähden ole kovin suuri.Pientä tinkimistä varusteista,se on siinä.Itse ajan kuitenkin vielä toistaiseksi pikimustalla Audi A4,eikä vielä 1-2 vuoteen ole tarkoitus vaihtaa.Tulevaisuudessa Skoda varmasti löytyy vaihtoehtojen joukosta,vaikka nyt jos olisi kiveä ostaisin MONDEON niin helkutin hyvältä tuntui koeajon jälkeen.Pitää katsella näitä autotestejä,miten on pärjännyt.Koskaan ei ole Fordia ollut.....


      • jälleen
        pimuau kirjoitti:

        Etupenkeillä on ahdasta,mutta takatilat tosi hyvät.Muuten ihan sopuisa peli,eikä se hintaerokaan Oktaviaan nähden ole kovin suuri.Pientä tinkimistä varusteista,se on siinä.Itse ajan kuitenkin vielä toistaiseksi pikimustalla Audi A4,eikä vielä 1-2 vuoteen ole tarkoitus vaihtaa.Tulevaisuudessa Skoda varmasti löytyy vaihtoehtojen joukosta,vaikka nyt jos olisi kiveä ostaisin MONDEON niin helkutin hyvältä tuntui koeajon jälkeen.Pitää katsella näitä autotestejä,miten on pärjännyt.Koskaan ei ole Fordia ollut.....

        Aleta taas ihan "rivissä" liioittelemaan. Olen 184 cm pitkä, eli yli keskipituuden ainakin ja hyvin minä "suberbbiini" mahdun eteen ja taakse.


    • vähän pidempi jätkä

      Minä saan isomman ruhoni (204 cm, 108 kg) menemään Roomsteriin sekä etu- että takapenkille.

      • sitten hakittava

        linja-auto


    • yllätti

      Kylmät tyypit tuli itsekin taannoin otettua uudesta Superbista ja todella hieman hämmästyin, varsinkin takapenkillä sitä, että katto tuntui olevan yllättävän lähellä päälakea. Pituutta ei ole kuin 185 cm mutta oman Ocu II mallin isoveljeltä odotin minäkin enemmän. Siis kyllähän sinne mahtui, jotenkin sitä odotti vain enemmän ilmatilaa pään päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe