Onko kellään häntäluu "tulehtunut" ykskaks?
Mulla on tosi kipee ja turvoksissa :( en sitä ole mihinkään lyönnyt, kaatunut...
Kipeä häntäluu
2
2800
Vastaukset
- isa
Hei toinen mökkihöperö! Jos olet lyönyt häntäluusi aiemmin, se voi tulehtua, mutta kuten kerroit ettet ole lyönyt. Koska tapahuneesta on jo viikon verran, olet varmaan hakeutunut lääkäriin, tuollainen tulehtuminen sattuu kovasti. Itselläni (löin sen oveen) monia kymmeniä vuosia sittten, tulivat kivut aivan kauheiksi ja iho piti puhkaista jolloin märkä pääsi ulos. Tapaus unohtui vuosiksi, jolloin häntä tuli uudleleen kipeäksi. Sitten sitä leikattiinkin useamman kerran (6) ja meni 4 vuotta että pääsin vaivasta irti. Häntäluun päälle nimittäin usein kasvaa ns. kaksospuolikas, kauhea sana, kun tällainen vieras kudos rupeaa vaivaamaan nahan alla se pyrkii ulos ja oireet tulevat siitä. Omat arpeni ovat niin pahannäköiset, että en voi käydä julkisissa saunoissa tms. Laita viestiä, mitä kuuluu tänään. Itse olen yli viiskymppinen nainen. Voimia sinulle
- mökkihöperö
On minulla joskus nuoruudessani häntäluuhun sattunut kun kaatunut mutta nyt ykskaks tulehtu. Minun oli pakko hakeutua lääkäriin pe 2.1, kipu oli aivan mieletön :( sain antibioottikuurin ja vahvoja kiputulehduslääkkeitä. La tulehduskohdan päälle tuli tosi iso rakkula, su rakkula puhkes ja se vuosi pari pv.ää. Kipu onneksi helpotti, se oli aivan mieletön. En pystynyt kävelemään (pakolliset muutaman metrin matkat oli tuskaa) enkä istumaan. Viime viikon ma loppu lääkekuuri, nyt pystyn istumaan ja paise laskenut hyvin. Olo oli kun uudelleen syntyneellä kun pystyi taas kävelemään ja istumaan ;)
Voin vaan kuvitella millaisia tuskia sinulla on ollut :(
Kaikkea hyvää sinulle ja aurinkoista kevään odotusta :)
Olen nelikymppiä lähestyvä nainen vaikka voisi vaivojen (näiden kaikkien) perusteella luulla vanhemmaksikin ;) päivittäisiä kolotuksia...yms,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589