Olen kehunut lahjakkaat lapseni kai ihan riittämiin. Sanon kuitenkin.
Minulla on kauniita kuvia, kun vanhempi tyttäreni soitti sukkahousut päässä, jäniksenä pianolla fortea.
Tule jouluksi kotiin. Hän tuli.
Nyt hän oli tilannut saksasta saksofonin, aikoimuksellaan töräytellä ihan kunnolla.
Nuotit hän osasi, muuten tuntui kun norsut hyökkäisivät...
Musiikista muuten
7
299
Vastaukset
- naureskelen täällä,
mainio pakkaus, aina jaksat yrittää, tsemppiä!
Saksofoni on hieno soitin, muuta kuin soittotunneille perusteet oppimaan.
Nuorimmaisen tyttären poikakaveri hankki kolmekuukautta sitten itseään vanhemman, upeasti hoidetun fonin ja käy tunneilla oppiakseen tekniikan.
Muutoin hän soittaa kitaraa bändissä.
Saivat muuten esikoislevystään Saundissa ja eräässä toisessa alan julkaisussa hyvät arvostelut.
Keikoiltakin saavat jo senverran palkkioita, että kulut saa katettua.- tankavaara
Lou Reed: Billy... huikeaa kitaran ja ....
- kitaroista
tankavaara kirjoitti:
Lou Reed: Billy... huikeaa kitaran ja ....
näin myöhään enään, menee yöunet sillä olen heikkona kitaramusiikkiin:)
- tankavaara
kitaroista kirjoitti:
näin myöhään enään, menee yöunet sillä olen heikkona kitaramusiikkiin:)
musiikkia....
http://www.youtube.com/watch?v=ed0Po8dVUyw
- ollut
aikoinaan muusikkoja - mies ja poika myöhemmin.
Soittopelit ovat olleet lähinnä urut joten ääntä on piisannut minunkin huushollissa aikoinaan.
Onneksi ei kuitenkaan rumpuja ja trumpettia:)meidän talo, silloin pitää olla evakossa! Löytyy myös ne rummut ja muut ääntä vahvistavat vempaimet ja sitä johtoa ym. spedalihässäkkää!
Onneksi talo on paksua hirttä ja ikkunat vanhanmalliset T-tyyppiä, niin eivät paineesta ainakaan vielä hajonneet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287