Kehotan boikotoimaan israelilaisia tuotteita!
Boikotoikaa
14
461
Vastaukset
- hedelmia,
join juuri israelilaista limua, menen pian ostamaan vaatteita israelilaisesti nettikaupasta tällä Israelista ostetulla tietokoneellani.
- terroristeja
Älkää ostako islamilaisten maiden tuotteita, alkääkä muslimien liikkeistä, myöskään muslimeja ei tarvitse kunnioittaa missään eikä olla heille rehellinen, sillä he tekevät niin meille. Eläköön Israel juutalaisille palautettu valtio.
- Huijattu.
Käydessäni Israelissa, en koskaan osta arabeilta mitään. Arabit huijaavat aina kun silmä välttää.
- itsekses vaan.
Työpaikallani valmistetaan kemiallisia yhdisteitä, joita viedään islamilaisiin maihin. Islamilaiset maat ovat yritykselle todella tärkeitä.
- !!!!!
Israelille omasta valtiosta. Sitä kannattaakin puolustaa. Totuushan on, että hamas on sanonut, ettei se tee rauhaa Israelin kanssa, joten se on itse valinnut tiensä.
- Jaffa.
Mikään ei ole niin hyvää kuin pyhän maan tuotteet.
Ostan aina israelilaisia tuotteita, kun niitä on saatavilla. - tulloo
ja helmat paukkuu. You Tube, ei muuta kun ostoksille.
ovat olleet tähänkin asti.
- kannatakaan...
laita kotimaiseen kulutukseen vaan ne sossun rahat.
- ja tanskalaisia ja holl;an...
olen jo aiemmin vertaillut niita ja ne ovat parhaita!
hyva kun muistutit! - fwef
Eli tuet palestiinalaisia äärimuslimeija.He ilmeisesti saavat ammuskella rauhassa ihmisiä, mutta kun joku laittaa hiukan kampoihin niin sinä haukut rasistiksi.Herää jo pahvi...Islamistiterroristit vastuuseen tekosistaan...
- hölömöukko
Ja viinit myös.Sitävastoi kun käyn syömässä ulkona roskaruokaa niin tapanani on kebabpaikoissa pitää "pieni puhe" Jonka seurauksena yleensä jono pienenee ja asiakkaat kaikkoaa.Jätän myös AiNA tilaamatta jos myyjä tai joku asiakkaista näyttää kieroutuneelta eli muslimilta.
- ostan tätäkin innokkaammin
Israelissa tehtyjä tuotteita - Israel käy puolustus-sotaa Hamasia vastaan...se on minusta oikeutettua. Täten olisin hyväksymässä Hamasin toimintaa palestiinassa jos ryhtyisin Boikottiin....hyvä israel..lyö ne hamasin nilkit
- Ovatpas.
makoisia nuo israelilaiset appelsiinit ym. hedelmät. Niitä kun on joskus myös paikanpäällä käynyt ihailemassa. No, monet juutalaiset sekä arabit niitä poimivat, joten mikään boikotointi ei muutenkaan kannata. Samoin kaikki, mikä muuten on sieltä, on hyvin tehtyä, joten parasta laatua saa, kun vaikka netin kautta löytää jotain. Etsivä löytää nekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645190Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662397- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191458Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491048- 891006
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12939- 66937