LIDL

hyvästi.

Tähän aikaan vuodesta tehdään uudenvuoden lupauksia. Minäkin tein. Olen viimeisen kerran avannut paikkakunnan Lidl myymälän oven. Usein saa tavarat edullisemmin muualta kuin Lidlistä. On kai tarttunut Nokian tauti myös Lidliin? Ahneella on aina paskanen loppu.

26

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liideli...

hintoja muutteli, liideli, liideli koko ajan sääteli XD

• enm

- kirjoitti joku tuolla toisella palstalla... Osuva nimi ainakin työntekijöiden kohtelussa...

• lanttipantti

Joo, ja mua ottaa niin aivoon liiterin pullonpalautus automaatti, että viimeksi päätin olla ostamatta enää niitä lidlin limsoja jatkossa! Automaatti kun iänkaiken, ikuisesti, piippailee viheliäästi epäkuntoisena, automaattipullonpalautuskone taas juntturassa!!! Höh, tylsää miettiä sitten lähteäkkö tyhjien pullojen kanssa takaisin kotiin =(.

• kalliimpi

tuolla kanta-hämeen puolella saa prismasta privat labelit lidliä halvemmalla.
      no täällä eroa vielä lidlin hyväksi on, kiitos sso:n pienen ja ylihintaisen prisman.

• kamalaa ja

erittäin huonoa palvelua saa Lidlin henkilökunnalta. Eipä ole Salon seudulla yhtä huonoa asiakaspalvelua, varsinkin näiltä, jo vähän kauemmin Lidlissä töissä olleet naiset. Voisivat mennä asiakaspalveluystävällisyyskurssille.

• vuorovastaava
        kamalaa ja kirjoitti:

erittäin huonoa palvelua saa Lidlin henkilökunnalta. Eipä ole Salon seudulla yhtä huonoa asiakaspalvelua, varsinkin näiltä, jo vähän kauemmin Lidlissä töissä olleet naiset. Voisivat mennä asiakaspalveluystävällisyyskurssille.

Lidlissä on asiakas tärkein henkilö ja hänen toiveitaan toteutetaan, MUTTA asiakas ei näe sitä mitä kaikkea tapahtuu että ne tavarat tulevat sinne myymälän hyllylle.
        Lidli kyllä kouluttaa jokaisen työntekijän omaan työhönsä, myös asiakaspalveluun.
        Jos saa huonoa palvelua niin se on ihan asiakkaasta itsestään kiinni.
        Moni asiakas pitää lidlin työntekijää sylkykuppina ja luulee että heille voi sanoa mitä vain ja valittaa joka asiasta.
        Jos on hirveä ruuhka ja joka asiakas alkaa maksaa esim.50euron ostoksia viisisenttisillä niin kyllä siinä kärsivällisyyttä koetellaan tai jos asiakas tietää kaiken paremmin kun se työntekijä ja neuvoo joka asiassa niin kannattaa itse hakeutua kyseiseen paikkaan töihin.
        Saat saman laista palvelua miten itse käyttäydyt!!!!

• palvelua vai?
        vuorovastaava kirjoitti:

Lidlissä on asiakas tärkein henkilö ja hänen toiveitaan toteutetaan, MUTTA asiakas ei näe sitä mitä kaikkea tapahtuu että ne tavarat tulevat sinne myymälän hyllylle.
        Lidli kyllä kouluttaa jokaisen työntekijän omaan työhönsä, myös asiakaspalveluun.
        Moni asiakas pitää lidlin työntekijää sylkykuppina ja luulee että heille voi sanoa mitä vain ja valittaa joka asiasta.
        Jos on hirveä ruuhka ja joka asiakas alkaa maksaa esim.50euron ostoksia viisisenttisillä niin kyllä siinä kärsivällisyyttä koetellaan tai jos asiakas tietää kaiken paremmin kun se työntekijä ja neuvoo joka asiassa niin kannattaa itse hakeutua kyseiseen paikkaan töihin.

Olen asiasta aivan eri mieltä.
        Itse työskentelen kaupassa ja mulla on aina ollut periaate, vaikka itsellä olisi kurja päivä, niin ei sitä asiakkaille näytetä, eihän se asiakkaan vika ole. Olet kyllä vuorovastaava aivan väärällä alalla, jos ajattelet asioista noin. Jos ihminen etsiytyy kaupan alalle töihin, hänellä pitää olla siihen myös sopiva ja asiallinen luonne. Sen tietää asiakaskadosta, jos kassat alkavat epäasiallisesti käyttäytymään. Tai niin kuin sanoit "sitä saa, mitä tilaa". Eipä ole kamalan fiksusti sanottu. Sinua en ainakaan ottaisi ikinä töihin, en ikinä.

• asi akas
        vuorovastaava kirjoitti:

ootko ihan oikeasti töissä siellä... mitäköhän firman johto on mieltä näistä sun linjauksista. :D Oot kyllä ihan oikeassa, mutta ei sitä nyt saa mennä ääneen asiakkaita haukkumaan.

• pahinta mitä tiedän
        palvelua vai? kirjoitti:

Olen asiasta aivan eri mieltä.
        Itse työskentelen kaupassa ja mulla on aina ollut periaate, vaikka itsellä olisi kurja päivä, niin ei sitä asiakkaille näytetä, eihän se asiakkaan vika ole. Olet kyllä vuorovastaava aivan väärällä alalla, jos ajattelet asioista noin. Jos ihminen etsiytyy kaupan alalle töihin, hänellä pitää olla siihen myös sopiva ja asiallinen luonne. Sen tietää asiakaskadosta, jos kassat alkavat epäasiallisesti käyttäytymään. Tai niin kuin sanoit "sitä saa, mitä tilaa". Eipä ole kamalan fiksusti sanottu. Sinua en ainakaan ottaisi ikinä töihin, en ikinä.

Olen käynyt Lidlisää säännöllisesti vuosia, enkä milloinkaan ole saanut epäasiallista kohtelua. Aina on tervehditty,annettu rahasta oikein takaisin ja sanottu "ole hyvä". Mitä muuta kassan pitää tehdä? Puhdistaa kenkäsi? Imarrella? Kehua sinua kauniiksi?
        Neutraali käytös on parhainta, koska sellaisia ylimakeita ja ylipalvelunhaluisia tekisi mieli pyytää hiihtämään takavasemmalle. He, jos ketkä ovat todella ärsyttäviä.

• olet?
        pahinta mitä tiedän kirjoitti:

Olen käynyt Lidlisää säännöllisesti vuosia, enkä milloinkaan ole saanut epäasiallista kohtelua. Aina on tervehditty,annettu rahasta oikein takaisin ja sanottu "ole hyvä". Mitä muuta kassan pitää tehdä? Puhdistaa kenkäsi? Imarrella? Kehua sinua kauniiksi?
        Neutraali käytös on parhainta, koska sellaisia ylimakeita ja ylipalvelunhaluisia tekisi mieli pyytää hiihtämään takavasemmalle. He, jos ketkä ovat todella ärsyttäviä.

Se riittää, että kassa sanoo ole hyvä ja kiitos.
        Tyhmäkö olet? Vai meinaatko, että kassa nuolee lattian vielä, kun poistut liikkeestä?
        Hei, äly älä jätä ja ota järki käteen. Ei ole ihmekään, että salokin on täynnä hyvin erikoisesti ajattelevia, jos sun kaltaisiasi löytyy. Muista nyt, kun seuraavan kerran menet Lidliin, älä käännä selkääsi.

• mikä on epäasiallista?
        olet? kirjoitti:

Se riittää, että kassa sanoo ole hyvä ja kiitos.
        Tyhmäkö olet? Vai meinaatko, että kassa nuolee lattian vielä, kun poistut liikkeestä?
        Hei, äly älä jätä ja ota järki käteen. Ei ole ihmekään, että salokin on täynnä hyvin erikoisesti ajattelevia, jos sun kaltaisiasi löytyy. Muista nyt, kun seuraavan kerran menet Lidliin, älä käännä selkääsi.

Olen samaa mieltä - riittää, että kassa sanoo kiitokset ja ole hyvät sekä antaa rahasta oikein takaisin. Mitään muuta en ainakaan minä vaadi!

• kenkäsi?
        pahinta mitä tiedän kirjoitti:

No huhhuh, eipä taida sulla olla paljon asiakaspalvelusta kokemusta?.
        Hyvään asiakaspalvelukontaktiin ei tarvitse kuulua muuta kuin, tervehtiminen ja kiitos. Jos asiakas haluaa jutella muutakin, eli aloittaa keskustelun, niin tottakai sinä fiksuna ja ammattitaitoisena ihmisenä keskustelet asiakkaan kanssa. Joku aikaisemmassa viestissä puhui hyllyjen täyttämisestä, niin en oikein ymmärtänyt sitä juttua tähän asiayhteyteen.
        Seuraa kysymys: eikö Lidlinkin henkilökunta ole siellä kaupassa sen takia, että he tekevät työtä? Jos näin on, niin sitten ymmärsin kysymyksen. Vaikka täyttäisit hyllyjä, niin olet velvollinen myös palvelemaan asiakkaita hymyssäsuin ja kohteliaasti, vaikka kuinka harmittaisi tai ketuttaisi. Olet itse valinnut ammattisi, joten tee siitä myös sen arvoinen.

• Ossi Osuus Teurastamo
        asi akas kirjoitti:

ootko ihan oikeasti töissä siellä... mitäköhän firman johto on mieltä näistä sun linjauksista. :D Oot kyllä ihan oikeassa, mutta ei sitä nyt saa mennä ääneen asiakkaita haukkumaan.

Munuaistautihan siitä seuraa jos koko päivän kassatytöt joutuvat pidättelemään.
        Kamerat seuraavat jokaista tyttöä koko ajan ,ties mitä ne siellä valvomossa äijät hankaavat käsillään?
        Älä ainakaan osta vieraskumeja Ossuuskaupasta , kun kohta koko kaupunki sen tietää!

• puolinen kassa
        Ossi Osuus Teurastamo kirjoitti:

Munuaistautihan siitä seuraa jos koko päivän kassatytöt joutuvat pidättelemään.
        Kamerat seuraavat jokaista tyttöä koko ajan ,ties mitä ne siellä valvomossa äijät hankaavat käsillään?
        Älä ainakaan osta vieraskumeja Ossuuskaupasta , kun kohta koko kaupunki sen tietää!

Kuulopuhetta. Kyllä pääsee Osuuskaupassakin vessaan silloin kun hätä yllättää. Nää viestit taas näitä "kunolenkotonakokopäiväneikäminullaoletyötäjatoisaaltaenhaluaisikaantehdätyötätoivottavastityökkäristäeivätvaansoitteleperään-
        niinsaanedelleensossustarahaajavoinjatkaahuoletontaelämääkoskasossuonolemassa". Että silleen.

• sinä ja sinun palvelusi
        kenkäsi? kirjoitti:

No huhhuh, eipä taida sulla olla paljon asiakaspalvelusta kokemusta?.
        Hyvään asiakaspalvelukontaktiin ei tarvitse kuulua muuta kuin, tervehtiminen ja kiitos. Jos asiakas haluaa jutella muutakin, eli aloittaa keskustelun, niin tottakai sinä fiksuna ja ammattitaitoisena ihmisenä keskustelet asiakkaan kanssa. Joku aikaisemmassa viestissä puhui hyllyjen täyttämisestä, niin en oikein ymmärtänyt sitä juttua tähän asiayhteyteen.
        Seuraa kysymys: eikö Lidlinkin henkilökunta ole siellä kaupassa sen takia, että he tekevät työtä? Jos näin on, niin sitten ymmärsin kysymyksen. Vaikka täyttäisit hyllyjä, niin olet velvollinen myös palvelemaan asiakkaita hymyssäsuin ja kohteliaasti, vaikka kuinka harmittaisi tai ketuttaisi. Olet itse valinnut ammattisi, joten tee siitä myös sen arvoinen.

"olet velvollinen myös palvelemaan asiakkaita hymyssäsuin"
        Eli keep smiling jatkuvasti, niinkö?
        Mielestäni jatkuva hymyily teke ihmisestä ja asiakaspalvelijastakin täyden tomppelin. Jos kassalla asioiva ei hymyile, vaan näyttää enemmänkin surkealta, niin kyllä se on aikamoinen ylilyönti hymyillä hänelle kuin jakoavain ja toivotella hyvää päivänjatkoa. Asiakkaalla saattaa olla vaika kuinka raskas elämänvaihe meneillä...

• näitä
        sinä ja sinun palvelusi kirjoitti:

"olet velvollinen myös palvelemaan asiakkaita hymyssäsuin"
        Eli keep smiling jatkuvasti, niinkö?
        Mielestäni jatkuva hymyily teke ihmisestä ja asiakaspalvelijastakin täyden tomppelin. Jos kassalla asioiva ei hymyile, vaan näyttää enemmänkin surkealta, niin kyllä se on aikamoinen ylilyönti hymyillä hänelle kuin jakoavain ja toivotella hyvää päivänjatkoa. Asiakkaalla saattaa olla vaika kuinka raskas elämänvaihe meneillä...

käsittämättömiä viestejä. Lukiko mun viestissä jossain, että "keep smiling" kokoajan. Herää pahvi, järjen käyttö on sallittua. Johan minäkin katson kassaihmisen tärähtäneeksi, jos hän hymyilee kaikenaikaa hyvinkin onnellisen näköisenä. Huomaa hyvin, että olet ilmeisesti niitä "naama väärinpäin" asioivia ihmisiä, joita riittää liikaakin. Jos et ymmärrä normaali ihmisen käyttäytymistä, myös kassalla asiakkaana, niin olisi jo sinunkin korkea aika opetella. Puhun ainoastaan normaaleista, hyvistä käytötavoista, eli, kiitos ja hyvää päivää RIITTÄÄ. Yritä ymmärtää, tosin se voi olla näemmä hieman vaikeaa.

• itseltäsi sitten?
        näitä kirjoitti:

käsittämättömiä viestejä. Lukiko mun viestissä jossain, että "keep smiling" kokoajan. Herää pahvi, järjen käyttö on sallittua. Johan minäkin katson kassaihmisen tärähtäneeksi, jos hän hymyilee kaikenaikaa hyvinkin onnellisen näköisenä. Huomaa hyvin, että olet ilmeisesti niitä "naama väärinpäin" asioivia ihmisiä, joita riittää liikaakin. Jos et ymmärrä normaali ihmisen käyttäytymistä, myös kassalla asiakkaana, niin olisi jo sinunkin korkea aika opetella. Puhun ainoastaan normaaleista, hyvistä käytötavoista, eli, kiitos ja hyvää päivää RIITTÄÄ. Yritä ymmärtää, tosin se voi olla näemmä hieman vaikeaa.

Haloo! Tässähän on jo useammassa viestissä kirjoitettu, että päivää, kiitos ja ole hyvä riittää, mutta sinä olet joka kerta väittänyt ihan jotain muuta ja kertonut, miten ihmeen verraton ja taitava asiakaspalvelija sinä olet ja tiedät kyllä miten sitä pitää olla kassan kummallakin puolella.
        Hyvä, että sinunkaltaisiasi täydellisyyksiä on ja löytyy.
        Käytöstapoja sinulta kuitenkin tuntuu puuttuvan, koska nimittelet "pahviksi", "naama väärinpäin asioivaksi" vaikka et ole minua koskaan nähnyt, etkä minua tunne. Ettei vaan olisi jotain piiloagressioita päässyt kerääntymään?

• upposi
        itseltäsi sitten? kirjoitti:

Haloo! Tässähän on jo useammassa viestissä kirjoitettu, että päivää, kiitos ja ole hyvä riittää, mutta sinä olet joka kerta väittänyt ihan jotain muuta ja kertonut, miten ihmeen verraton ja taitava asiakaspalvelija sinä olet ja tiedät kyllä miten sitä pitää olla kassan kummallakin puolella.
        Hyvä, että sinunkaltaisiasi täydellisyyksiä on ja löytyy.
        Käytöstapoja sinulta kuitenkin tuntuu puuttuvan, koska nimittelet "pahviksi", "naama väärinpäin asioivaksi" vaikka et ole minua koskaan nähnyt, etkä minua tunne. Ettei vaan olisi jotain piiloagressioita päässyt kerääntymään?

Olet aivan oikeassa. Hyvä, että tiedostat täydellisyyteni. Tosin en ole kertaakaan itseäni kehunut, ainakaan täydelliseksi. Itse annoit kirjoituksellasi esimerkkiä "naama väärinpäin" asioivasta asiakkaasta. Jos seurailet eri kaupoissa ihmisiä ja heidän käyttäytymisiään, niin huomaat kyllä, miten asiakkaat eri kauppojen kassoilla toimivat. Ehkäpä tämä lausahdus on sallittua. Ei elämä ole niin kamalaa, eikä siinä kohtaa ainakaan sen kassan vika. Joten, kyllä se AsiakasAatukin voisi joskus hymyillä, huonosta päivästä huolimattaan.

• ja onnea sullekin
        upposi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Hyvä, että tiedostat täydellisyyteni. Tosin en ole kertaakaan itseäni kehunut, ainakaan täydelliseksi. Itse annoit kirjoituksellasi esimerkkiä "naama väärinpäin" asioivasta asiakkaasta. Jos seurailet eri kaupoissa ihmisiä ja heidän käyttäytymisiään, niin huomaat kyllä, miten asiakkaat eri kauppojen kassoilla toimivat. Ehkäpä tämä lausahdus on sallittua. Ei elämä ole niin kamalaa, eikä siinä kohtaa ainakaan sen kassan vika. Joten, kyllä se AsiakasAatukin voisi joskus hymyillä, huonosta päivästä huolimattaan.

No just...mulla on muutakin tekemistä, kuin kytätä, miten joku yksittäinen ihminen kassalla asioi. Niinkuin varmaan on monella muullakin.
        No hyvä,m että nyt sitten olet saanut vahvistuksen täydellisyydellesi!

• käyttö
        ja onnea sullekin kirjoitti:

No just...mulla on muutakin tekemistä, kuin kytätä, miten joku yksittäinen ihminen kassalla asioi. Niinkuin varmaan on monella muullakin.
        No hyvä,m että nyt sitten olet saanut vahvistuksen täydellisyydellesi!

on sallittua jokaisessa asiassa. Pitäisköhän tästäkin aiheesta tehdä ehdotus kouluille, jotta kaikki tajuaisivat. Mutta kiitos sulle täydellisyysnimikkeestäni, heh. Joten, jos nyt kuitenkin pysytään asiallisessa aiheessa, eli mihin tämä keskustelukin viittasi. Mukavaa päivän jatkoa ja alkanutta vuotta sulle!

• mennään?
        puolinen kassa kirjoitti:

Kuulopuhetta. Kyllä pääsee Osuuskaupassakin vessaan silloin kun hätä yllättää. Nää viestit taas näitä "kunolenkotonakokopäiväneikäminullaoletyötäjatoisaaltaenhaluaisikaantehdätyötätoivottavastityökkäristäeivätvaansoitteleperään-
        niinsaanedelleensossustarahaajavoinjatkaahuoletontaelämääkoskasossuonolemassa". Että silleen.

Keskustellaan nyt toopet, Lidlin hintapolitiikasta, eikä mistään vessanpytyistä?

• BrisMaa
        mennään? kirjoitti:

Keskustellaan nyt toopet, Lidlin hintapolitiikasta, eikä mistään vessanpytyistä?

Ette usko miten mukavasti päivä menee,tosi mukava leikkii niillä kameroilla.
        Pikkuset tisut nöpöttää niin mukavasti joskus kassatytöillä ja miksei kesällä myöskin asiakkailla.
        Nykytekniikalla digivideokameralla pääsee ahhh... niin lähelle.

• Tyyyyyytyväine

Ei teitin tartte enää mennä kauppaan ens vuanna kos kaupat on kaikki kiinni kun ei ole mitä myyrä.Kyl tee ole sit omahyväissui kaik,oikke tyypillissi salolaissi paskoi

• alkuperäinen

30.12.2008

• wertytm

vanhuus tulloo palstapirkolle kun pitää vanhoja juttujaan ylös nostella.

• epra

Saloon kaksi Lidliä olis toivomus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7007
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      43
      1280
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1082
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      911
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      867
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      865
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      94
      819
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      801
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      766
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      743
    Aihe