Akneen sain apocyclin antibiootin

Kuinka monella on aknesta aiheutuvaa imusolmukkeiden turpoamista?Itselläni näyttäisi tästä imusolmukkeet nousevan pintaan,on aika paha akne isoine märkäpäineen, kävin erikoislääkärillä ja väitti imusolmukkeiden olevan normaalinkokoisia joskin pinnassa...huoneeseen astuin ja kiinnitti hetihuomiota pahaan akneeni ja määräsi 2kk kuurin apocyclin 500mg, liekköhän auttaa?
1267
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kyllä se ainakin sen ajan auttaa, kun niitä pillereitä syöt.. Mutta monet ovat sanoneet, että finnit tulevat takaisin kuurin loputtua. En kuitenkaan halua uskoa, että kaikilla käy näin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


rrr0033319ww kirjoitti:

Kuinka monella on aknesta aiheutuvaa imusolmukkeiden turpoamista?Itselläni näyttäisi tästä imusolmukkeet nousevan pintaan,on aika paha akne isoine märkäpäineen, kävin erikoislääkärillä ja väitti imusolmukkeiden olevan normaalinkokoisia joskin pinnassa...huoneeseen astuin ja kiinnitti hetihuomiota pahaan akneeni ja määräsi 2kk kuurin apocyclin 500mg, liekköhän auttaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu