Onko kokemuksia 1-vuotiaan kanssa matkustamisesta Samanan alueella? Mitä kaikkea kannattaa varata mukaan Suomesta - esim. vaipat, maidot, ruuat, vai saako jotain tuotteita paikan päältä?
mitä 1-vuotiaalle mukaan reissuun?
4
826
Vastaukset
- Äo 60
Ota pestäviä vaippoja, maidonvastiketta (laitat vain keitettyyn pulloveteen), tutit ja tuttipullot ovat kiven alla myös. Kysy Suomessa neuvolasta, tai apteekistakin saa hyviä ohjeita mm. odottavissa oleviin ja mahd. vältettäviin vatsaväänteisiin ja allergioihin tarvittavia lääkkeitä. Moskiittojakin saattaa yöllä olla.(elektroniset karkoittimet ja illalla kirkkaassa valossa esim. pyyheliinalla littaaminen. (ne Moskiitot ovat yleensä katossa ja pieninä tummina pisteinä juuri näkyviä)
Korvakivut esim.lennoilla ovat mahdollisia ja muutenkin. Lääkkeet ovat kymmenkertaisissa hinnoissa Domeissa ja niin luotettavien lääkärien maksutkin.
Lääkärikin perii pääsääntöisesti kulunsa etukäteen, joten saa itse selvittää mahd. matkavakuutuksen korvaavaavuus kotimaassa.
Toivottavasti joku jatkaa listaa.
Hyvää matkaa. - jotain paikan päältä
mutta jos haluat pelata varman päälle, niin ota kaikki mukaan. Mietin tuota edellisen neuvoa pestävistä vaipoista... Millaisia mahtavat olla, nimittäin pyykin kuivuminen kestää tropiikin kosteudessa melko pitkään.
- varmanpäälle
itse kannoin esim. Egyptiin vaikka oli incl. hotelli kaikki mukaan.
eli pakkasin purkkiruokia ja mehukeitoja,puuroja ym hyla 2dl pillimaitoja säilyy huoneen lämmössä ,eikä tarvi sitten nokkamukeja tai pulloja mukaan.
Kun on ruuat täältä yksi stressi vähemmän -ei tarvitse pelkää lapsenpuolesta ainakaan ruuasta tulevia vaivoja-
Vaipat ja rasvat myös messiin ja lisäksi ihanaksi haivaittu juttu lapsen lyhyt hihallinen ja lahkeellinen kelluntapuku. suojaa auringolta ja jos rannalla ja altaalla energinen lapsi säntäilee eipä sitten huku vaikka molskastaisikin.
Joo, kyllä, painoa tulee 10-15kg no on tilaa sitten takaisin tulessa ja siellähän muuten pärjää vaateiden osalta pinellä. - poazu
varmanpäälle kirjoitti:
itse kannoin esim. Egyptiin vaikka oli incl. hotelli kaikki mukaan.
eli pakkasin purkkiruokia ja mehukeitoja,puuroja ym hyla 2dl pillimaitoja säilyy huoneen lämmössä ,eikä tarvi sitten nokkamukeja tai pulloja mukaan.
Kun on ruuat täältä yksi stressi vähemmän -ei tarvitse pelkää lapsenpuolesta ainakaan ruuasta tulevia vaivoja-
Vaipat ja rasvat myös messiin ja lisäksi ihanaksi haivaittu juttu lapsen lyhyt hihallinen ja lahkeellinen kelluntapuku. suojaa auringolta ja jos rannalla ja altaalla energinen lapsi säntäilee eipä sitten huku vaikka molskastaisikin.
Joo, kyllä, painoa tulee 10-15kg no on tilaa sitten takaisin tulessa ja siellähän muuten pärjää vaateiden osalta pinellä.Egyptissä ja Domeissa on aivan eri ilmasto. Egyptissä kuivaa ja Domeissa kostea trooppinen joten kannattaa miettiä kaksi kertaa sitä kuivatuspuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904