Tekisi mieli pettää

poikaystävää

vihaan häntä. hän istuu päivät pitkät koneella, pelaa tietokonepelejä, selaa nettiä, töllöttää tv:tä päivät pitkät sekä syö kuin sika ja tupakoi kuin korsteeni (minä en itse polta) ja sanoo kuitenkin että on valmis lopettamaan vaikkei edes näytä yrittävän, ja hän on ennenkaikkea PASSIIVINEN. Nämä ovat tietenkin vain pieniä esimerkkejä siitä mikä hänessä mättää. Ennenkaikkea minua häiritsee se, ettei hän ei anna minulle arvoa, huomiota, rakkautta; sitä mitä kaipaisin.
En voi käsittää miksi hän tekee tämän minulle. Olen ollut hänelle mielestäni kaikinpuolin ihana tyttöystävä ja kaverinikin ovat sanoneet samaa. Tuntuu että tässä suhteessa ei ole mitään järkeä, varsinkin kun tuntuu siltä että minä olen ainoa joka tekee jotakin tämän suhteen eteen.

TÄMÄN TAKIA mieleeni on juolahtanut kamala ajatus. Olen tosissani harkinnut esimeerkiksi yhden illan juttua josta hän tarkoituksella saisi minut kiinni. Haluan satuttaa häntä niin paljon. Tekisin sen nautinnolla. Tiedän että saatan kuulostaa hullulta , mutta enn kestä enää häntä.
En edes tiedä enää mitä tehdä, jatkaako tätä helvettiä vai yrittää korjata tämä valmiiksi pilattu suhde.. tarvitsisin vain ulkopuolisesta näkökulmasta/vinkkelistä jotain neuvoja ja kokemuksia: MITÄ TEEN???

17

2037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole harkinnut

      poikaystäväsi jättämistä pettämisen sijaan jos kerran VIHAAT häntä? Huh.

    • Vuoriston Mies

      Älä missään nimessä PETÄ! Onko hän pettänyt? Ei. Jätä vaikka ennemmin. Mutta älä petä. Miehesi ei ole sellaista ansainnut. Vai onko tämä joku nykynaikkosten tapa kostaa...heti petetään kun joku suhteessa mättää. Ihan vaan neuvoksi vielä: ÄLÄ PETÄ. Et itsekään haluaisi tulla petetyksi. Tee jotain muuta ennemmin. Piilota tietokoneen johdot .

    • Vuoriston Mies

      Miksi ylipäätänsä ihastuit tähän sikailevaan, tupakoivaan ja tietokonepelejä rakastavaan mieheesi alunperinkään?

      • ehkä minulla on

        huono itsetunto ja haluan tuollaisen luuserin jotta voisin itse tuntea itseni jotenkin paremmaksi... tiedän että kuulostan hirveältä.

        ja satuin ehkä vain rakastumaan häneen hänen vioistaan huolimatta....


    • ..........

      Sä et mitä ilmeisimmin välitä hänestä sellasena kuin hän on vaan halausisit muuttaa hänet omien mielipiteidesi mukaiseksi robotiksi joka aina tekisi kaiken sinun mielesi mukaan. Tommonen ei voi toimia.

      Sitäpaitsi, jos oikeasti välitt'äisit hänestä, et edes miettisi tommosta että haluat pettää ja satuttaa hänt' tahallasi.

    • Julia

      joka ei anna kenellekään mitään? Tuhlaat vain omaa ja kundikaverisi aikaa elämällä tylsää, merkityksetöntä elämää vaikka maailmassa on sinuakin varten varmasti OIKEA mies. Lähde menee, hyvä sisko.

      • pimulle

        Likka ei käy itsekään täydellä teholla viestistä päätellen. Kertakäyttökamaa ,jos järki ei enempään ajatteluun salli.


    • "keskustelutaito"

      Se on täysi myytti myös naiselle, ämmien kanssa juorutaan ja surkutellaan mutta ei osata keskustella rakentavasti, vaan odotetaan toiselta selvännäkijän kykyjä. esim.vihjaillaan vaan ja toinen ei tiedä mistä kyse. Huom! miehet eivät ole automaatteja!! sitäpaitsi jos yrität liikaa muuttaa häntä niin sulla on oikeesti joku ongelma itsesi kanssa. YKSILÖINÄ YHDESSÄ!

    • Impi Umpilampi

      Lakkaa roikkumasta kuolleessa suhteessa. On aivan selvää, ettei poikaystäväsi rakasta sinua, muutenhan hän käyttäytyisi toisin. Lemppaa se juippi ja aloita uusi, ihana elämä. Pettämisellä teet vain itsestäsi lumpun.

      • näin on

        Älä petä. Kiva sitten elää sen kanssa, että on pettänyt niin paljon kuin halusikin satuttaa. Pidä kiinni kunniastas ja lopeta se suhde, nukut yösi paremmin kuin pettämisen jälkeen.


      • agdfs

        Eiköhän tuo ole ihan normi arkielämää. Jos hän kuitenkin huomioi sinut jotenkin päivän aikana, niin mikä tuossa muka on vialla? Millaista sen elämän pitäisi olla? Joku sanoi että älä elä tylsää ja merkityksetöntä elämää?? Mitä se on.. eiköhän tuo ole susta itsestäs kiinni. Ei miehesi niin väärin ole mitään tehny, tietty toinen kuuluu huomioida, mutta onko se nyt väärin jos pelaa pelejä?? Tai syö? Tupakka nyt on epäterveellistä mutta kuitenkin paheista pieninpiä.. hänhän voi alkaa vaikka suuvettä käyttämään jotta se ei sua täydellistä haittaa. Ajattelepa jos hän vaikka joisi hulluna ja ravaisi kapakoissa ja vieraissa ja hakkaisi sua??? Eli eiköhän teillä asiat ole ihan ok.. Sinä vaan et OSAA arvostaa häntä


    • älä petä, jätä!

      Jos ei mikään ollut alussa hyvin, eikä mikään ole nyt hyvin, niin miksi se olisi tulevaisuudessa hyvä suhde??? Itse yritin 10 vuotta rakentaa huonosta hyvää, ei onnistunut.

    • tanya2

      Tuntuu vain tuon viestin luettuani että joko sinulla ei ole kaikki kynät penaalissa tai ainenkaan et ole terävin kynistä.Miksi pitää edes kysyä noin tyhmiä.

      Selkeää:

      1: Ota kissa pöydälle ja kerro mitä olet mieltä olet tilanteesta, jos ei ymmärrä niin...
      2: Ota ero, lähde kävelemään, lopeta suhde, ja...
      3: ÄLÄ PETÄ, se on raukkamaista, lapsellista ja typerää ja...
      4: Selvitä oma pää ja sitten hanki oikea elämä ja suhde.

    • yh isä

      itse olen kokenut vastaavan välinpitämättömyyden avo-vaimoltanani!ei se ole helppoa ymmärtää että miksi kaikki muut asiat ovat tärkeempiä kun oma mies ja kolme vuotias lapsi!jouluna laitoin eukon pihalle ja heti rupes helpottamaan!muutaman viikon se tuntuu pahalta mutta parempi itekseen ku tunteetoman ihmisen kanssa!

      • suhteet ja solmut

        kuinka ihmiset tekevät rohkeita tekoja! Se mikä ei tunnu hyvälle miksi jatkaa... tietysti kannataa jutella ja yrittää mutta joskus asioita on vain niin vaikea muuttaa kun toista ei voi muuttaa, teeskentelyä en kannata. Toisenkin täytyy yrittää, jättäjä voi olla myös JÄTETTY!!!!


    • hehheh

      TEE VAA NII ETTÄ LÄHDE KÄVELEMÄÄ.. JA PAISKO NIITÄ OVIA KII PERÄssäääää... niinku siina iänikusessa laulussa aina hoilataan.

    • Jätä se

      Sinä olet liian huomionkipeä moiselle punaniskajuntille. Lusikat jakoon. Pettäminen on typerä ja lapsellinen ajatus, pettämisestä jää ikuiset arvet ja vain sinun lapsellisen huomionkipeytesi takia. Et selkeästi rakasta poikaystävääsi, vaan hän on sinulle se huomionautomaatti ja kun se on rikki, niin sinä haluat pettää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe