siinä minä makoilin ja yritin huutaa mutta suuhuni oli solmittu huivi. silloin kuus muuta poikaa tuli esiin. ja alkoivat riisumaan minun vaatteita yritin rimpuilla mutta minut oli kahlittu käsistä ja jaloista sänkyyn. silloin veljeni bestis sano että huivi voidaan poistaa jos mä en huua. nykytin päätäni ja huivi poistettiin.
syljin karvat pois suusta ja näin pojat jotka auko olut ja siideri pulloja ja oli siinä jotaki väkevämpääki. sitten ne tuli minun luokse ja kaato sitä minun päälle ja alko heti nuoleen pois ...jatkuu taas joskus toiste..
mökillä 2
yllättyny
6
23725
Vastaukset
- joku
onx tää tosi tarina..vai pelkkä satu??hyvä kumminki..jatka!!
- Just se.
Aika hyvä jos joku tositarina ;)
Missä mökillä 1?
Lukisin kyllä lisää
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U3v8G9
- Anonyymi
voi kun tuo toteutus mullekkin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449