siinä minä makoilin ja yritin huutaa mutta suuhuni oli solmittu huivi. silloin kuus muuta poikaa tuli esiin. ja alkoivat riisumaan minun vaatteita yritin rimpuilla mutta minut oli kahlittu käsistä ja jaloista sänkyyn. silloin veljeni bestis sano että huivi voidaan poistaa jos mä en huua. nykytin päätäni ja huivi poistettiin.
syljin karvat pois suusta ja näin pojat jotka auko olut ja siideri pulloja ja oli siinä jotaki väkevämpääki. sitten ne tuli minun luokse ja kaato sitä minun päälle ja alko heti nuoleen pois ...jatkuu taas joskus toiste..
mökillä 2
yllättyny
6
23810
Vastaukset 6
- joku
onx tää tosi tarina..vai pelkkä satu??hyvä kumminki..jatka!!
- Just se.
Aika hyvä jos joku tositarina ;)
Missä mökillä 1?
Lukisin kyllä lisää
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U3v8G9
- Anonyymi
voi kun tuo toteutus mullekkin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811129Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani198812- 40745
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br215722Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai182704- 56660
- 101656
- 58614
- 49568
- 24528