siinä minä makoilin ja yritin huutaa mutta suuhuni oli solmittu huivi. silloin kuus muuta poikaa tuli esiin. ja alkoivat riisumaan minun vaatteita yritin rimpuilla mutta minut oli kahlittu käsistä ja jaloista sänkyyn. silloin veljeni bestis sano että huivi voidaan poistaa jos mä en huua. nykytin päätäni ja huivi poistettiin.
syljin karvat pois suusta ja näin pojat jotka auko olut ja siideri pulloja ja oli siinä jotaki väkevämpääki. sitten ne tuli minun luokse ja kaato sitä minun päälle ja alko heti nuoleen pois ...jatkuu taas joskus toiste..
mökillä 2
yllättyny
6
23471
Vastaukset
- joku
onx tää tosi tarina..vai pelkkä satu??hyvä kumminki..jatka!!
- Just se.
Aika hyvä jos joku tositarina ;)
Missä mökillä 1?
Lukisin kyllä lisää
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U3v8G9
- Anonyymi
voi kun tuo toteutus mullekkin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks124507Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut273198Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?893051Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1102728Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si312698- 662567
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1122038En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri391992Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1341872Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287351250