siinä minä makoilin ja yritin huutaa mutta suuhuni oli solmittu huivi. silloin kuus muuta poikaa tuli esiin. ja alkoivat riisumaan minun vaatteita yritin rimpuilla mutta minut oli kahlittu käsistä ja jaloista sänkyyn. silloin veljeni bestis sano että huivi voidaan poistaa jos mä en huua. nykytin päätäni ja huivi poistettiin.
syljin karvat pois suusta ja näin pojat jotka auko olut ja siideri pulloja ja oli siinä jotaki väkevämpääki. sitten ne tuli minun luokse ja kaato sitä minun päälle ja alko heti nuoleen pois ...jatkuu taas joskus toiste..
mökillä 2
yllättyny
6
23045
Vastaukset
- joku
onx tää tosi tarina..vai pelkkä satu??hyvä kumminki..jatka!!
- Just se.
Aika hyvä jos joku tositarina ;)
Missä mökillä 1?
Lukisin kyllä lisää
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U3v8G9
- Anonyymi
voi kun tuo toteutus mullekkin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe122785- 282414
- 421817
- 491555
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411381
- 81335
- 521253
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115