R-vika pelottaa

alokas.........

Kun kohta armeija kutsuu niin mitenkäs suhtaudutaan, kun minulla on paha r-vika ja eikö intissä pidä kokoajan sanoa herra sitä ja herra tätä. Pelottaa:(

Onko tästä haittaa?

11

1820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alokas kerran minäkin

      älähän huoli, ei se ole sen kummallisempaa siellä kuin siviilissäkään, hakeudu sellaiseen porukkaan, jossa on rento ilmapiiri, niin et stressaa itseäsi turhan takia. Esim. autonkuljettajat, lämärit on hyvinkin rentoa ja normaalia porukkaa.
      Kuuntele tätä maailmaa ympärilläsi, niin huomaat miljoona erilaista r-kirjainta ja kaikki ne on normikamaa.

      • xxxxx

        Henkilökunnassakin on r-vikaisia. Ei se ihmistä pahenna. Kyllä sinä varmasti pärjäät, jos muuten tolkku olet.


    • kutsulle ei

      ja kieltäydy ilmaisesta orjatyöstä.

    • ei kannata

      Jos joku alkaa jotain siellä pätemään, niin annat pennun maistaa nyrkkiä, voin melkein taata, että päteminen loppuu siellä ja vittuilija menettää uskottavuutensa porukassa. Näin säästät muitakin pätemisen uhalta :)

    • Jeti

      R-Vika ole se mistä ongelmia tulisi eikä nykyintissä simputeta ne simputusjutut on pelkkiä urbaanilegendoja.Omana aikanani 1998-1999 jolloin palvelin Vekaranjärvellä 9kk en havainnut mitään mitä olisi simputukseksi voinut sanoa.Karaisehan vähän sitä luontoasi noin herkkänä elämästä tulee epämukavaa.

    • lämäri

      Tosiaan se ei siellä sen kummempaa ole ku siviilissäkää. Luulen et nimenomaa armeijas sul ei oo mitään pelättävää puhevian takia. Kukaan ei sua saa sen takia simputtaa. Jos joku ylempi arvoinen siitä sulle sanoo ni hän rikkoo sotilaslakia. Se ei missään nimessä ole sallittua haukkuu sua sen takia ja jos sellasta sattuu voit kannella siit vaik komppanian päällikölle tai jollekkin henkilökuntaan kuuluval. Ei kannata sitä stressata. Siviilis tod.näk enemmän sille on naurettu tms.. Ja samanlailla skappareista, alikeista ja palvelustovereistas aivan varmana löytyy muitakin, joilla on jokin puhevika. Ja vielä, oon nyt ollu puol vuotta armeijas, enkä misään vaiheessa ole simputusta kokenut tai nähnyt. Kyl se on melkee kokonaa saatu kitkettyy intist pois.

    • Sivarimajuri

      Todennäköisesti tuosta jonkun verran vittuillaan. Armeijassa kaikista tulee taas lapsia ja lapset kiusaavat erilaisia. Ihmisillä on intissä pinna kireänä, koska tuollaiset olot eivät ole tavallista ihmistä varten.

      Intti sopii vain tietynlaisille ihmisille ja täysin järjetöntä, että sinne pakotetaan kaikki. Se ei ole eduksi kenellekkään.

      • aloittaja

        En usko, että olen hakemassa aukkiin, mutta voiko joku R-vikainen periaatteessa mennä aukkiin?


      • Sivarimajuri
        aloittaja kirjoitti:

        En usko, että olen hakemassa aukkiin, mutta voiko joku R-vikainen periaatteessa mennä aukkiin?

        Ei R vika ole mikään este aukkiin menemiselle. Sinne pääsyyn riittää halukkuus ja suht koht selvä pää ja kohtalainen kunto. Meillä ainakin oli R-vikainen alikessu ja myös alikessu, joka roikkui jonon viimeisenä huonon kuntonsa takia.


      • alikessu joka oli
        aloittaja kirjoitti:

        En usko, että olen hakemassa aukkiin, mutta voiko joku R-vikainen periaatteessa mennä aukkiin?

        täys mulkku.
        sen takia sille vittuiltiin sen sössöpuheesta ei sen pelkän sössöpuheensa takii.
        jos ois ollu ees suht asialline "alaisiaan" kohtaan ni ei ois varmana vittuiltu.


    • ärrä vikanen myös

      Ei sinun eikä kenenkään r tai s viasta ole haittaa. Minulla on paha r-vika ja mun armeeja- aika meni ihan hyvin vaikka jännitti alkuun tosi paljon. Kun joka nimenhuudossa piti huutaa herra se ja se. Kyllä sä pärjäät. Hei on muuten rohkasevaa on tietää että puolustusvoimain komentaja (1994-2001) kenraali Gustaf Hägglundilla sekä jo edesmennyt jalkaväkikenraali Adolf Ehrnroothilla on r-vika.

      Niin ja tosiaan vielä Puolustusvoimain Ylipääliköltäkin presidentti Tarjaltakin " se r-vika" löytyy.
      tsemppiä. pärjäät kyllä : )

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe