mistähän kannattais ettiä vikaa kun takasumuvalot menee ittekseen päälle aina välillä vaihdoin kyllä kesällä konsoliin lamppuja kun osa oli jo pimeenä sumarit kyllä sammuu kun napsauttaa kytkintä mut silti haluaisin vian pois ja sen pelaamaan sillain kun kuuluu ja auto oli carina e vm97 1.6 koneella kiitokset vinkeistä etu käteen
takasumarit
outoa
2
358
Vastaukset
- JoJok
Kyllä vika varmaankin löytyy kytkimestä. Siellä on sellainen aivan pieni microkytkin,muovivivusto ja jousi viritys. Itselläni se aina sopivassa töyssyssä
kytkeytyy päälle. Purin sen kerran ja venyttelin jousta toimi paremmin hetken aikaa.En tiedä mitä uusi kytkin maksaisi mutta sillä se varmaan asettuisi.- ErkkosenEro
Olikohan se 50 eeroa se uus kytkin. Mun piti laittaa kun oli takasumari pimeä. No ei ois tarvinnu välttämättä vaihtaa kun olikin johto poikki takakontin läpiviennistä. Sinne meni 200 euroa vianhakuun. Tulipa kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017