Emännän kanssa on lasta tässä puuhattu. No, puuhasteltiin aika hyviin aikoihin oviksen aikaan useampaankin kertaan viime h-hetkellä. Emännällä alkoi kuitenkin kuukautiset ja pettymys oli suuri. Sitten reilu vuorokausi kuukautisten alkamisen jälkeen emännältä tuli sellainen limaklimppi ja emäntä alkoi vuotaa runsaasti ja joutui hakeutumaan päivystykseen yöllä. Runsasta vuotoa ja klimppejä kesti nelisen tuntia ja sitten loppui. Päivystyksellä ei tuttuun tapaansa osattu sanoa juuta ei jaata asiaan ja että mikä oli.
Mikä oli lie kyseessä?
Oliko keskenmeno?
9
2151
Vastaukset
- Yksi vain
Kohdun limakalvo on noin kämmenen kokoinen lätky. Periaatteessa se voi irrota isommassa supistuksessa kuukautisten aikana vaikka kokonaisena kerrallaan. Veikkaan että kyseessä oli tälläinen palanen. Toiselta pyolelta sileä ja toiselta karhea ja väriltään jotain maksn ruskean-ihon värisen väliltä.
Isomman palan irtoaminen aiheuttaa tietysti tavallista isomman vuodonkin.- Ukkeli
Juu se ei kyllä ollut mainitsemasilainen. Ja nuita ei tällä naisella ole ennen ollut.
- Yksi vain
Ukkeli kirjoitti:
Juu se ei kyllä ollut mainitsemasilainen. Ja nuita ei tällä naisella ole ennen ollut.
Jos puolisosi olisi tullut raskaaksi ja hän olisi saanut keskenmenon (ymmärsinkö oikein että kuukautiset eivät olleet myöhässä) niin raskausmateriaalia olisi ollut kohdussa tämän= . verran.
Miltä se juttu sitten näytti? Ohutta läpikuultavaa venyvää ruskeaa kalvomaista?
Kohdun limakalvo voi irrota isoina paloina vaikka koskaan se ei niin olisi tehnyt. Esimerkiksi pillereiden pois jättäminen muuttaa kohdun limakalvon kasvua ja kuukautisista tulee luonnolliset ( voi tulla paloja ja paljon verta) niukan tyhjennysvuodon jälkeen. Hormonaalisen ehkäisyn aikana tuleva tyhjennysvuoto ei ole sama asia kuin kuukautiset. - Joskus parempi!
Yksi vain kirjoitti:
Jos puolisosi olisi tullut raskaaksi ja hän olisi saanut keskenmenon (ymmärsinkö oikein että kuukautiset eivät olleet myöhässä) niin raskausmateriaalia olisi ollut kohdussa tämän= . verran.
Miltä se juttu sitten näytti? Ohutta läpikuultavaa venyvää ruskeaa kalvomaista?
Kohdun limakalvo voi irrota isoina paloina vaikka koskaan se ei niin olisi tehnyt. Esimerkiksi pillereiden pois jättäminen muuttaa kohdun limakalvon kasvua ja kuukautisista tulee luonnolliset ( voi tulla paloja ja paljon verta) niukan tyhjennysvuodon jälkeen. Hormonaalisen ehkäisyn aikana tuleva tyhjennysvuoto ei ole sama asia kuin kuukautiset.Ajattele miten hienosti (toisinaan) naisen elimistö toimii. Parastahan on, jos ei tiedä saaneensa keskenmenoa ja voi jatkaa elämää normaalisti. Itse olen ilmeisesti saanut keskenmenon samaan tyyliin. Ei elimistö elinkelpoista sikiön alkua työnnä ulos. Harmi vaan, että toisinaan käy niin ettei elimistö ymmärrä laittaa kesken ja toiset naiset joutuu jopa puolessavälissä raskautta keskeytykseen.
Eli älkää murehtiko. Parempi aikaisemmin, kuin esim. sen jälkeen, kun liikkeet jo tuntuvat...
kokemusta on :(
- ........
JOs menkat ei edes ehtineet olla myöhässä niin ei se mikään keskenmeno varsinaisesti ole. Itse olen saanut keskenmenon viikolla 5 eli viikko menkkojen poisjäämisestä ja plussatestistä ja ei sekään tuntunut missään, oli vaan normaalia runsaammat menkat. Alkio on silloin minikokoinen, silmin erottamaton tai korkeintaan millin.
- Ukkeli
En minä tiedä oliko ne kuukautiset ajallaan vai miten. Alkoivat kuitenkin. En missään välissä ole sanonut että ne tuli ajallaan, koska en tidä asiaa ja ei niitä ole laskettu alkoiko ajallaan.
- vaikka joku
Puhjennut kysta?
- Ukkeli
Onko tällainen edellä mainitsemani runsas verenvuoto sitten hyvä vai huono asia ajatellen raskautumista tulevaisuudessa?
- kokemusta on
Jos kystia paljon, saattavat vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Mutta ne nähdään kyllä ultrassa yms. Ja onnistuu kyllä raskaaksikin tulo.
Jos nyt rivien välistä ymmärsin, teillä ekaa yritellään ja olette melko nuoria. Todennäköisesti olette raskaana parin kuukauden sisällä, vaikka kystia yms olisikin.
Mulla on ikää ja kystia, kaks ekaa tuli parin-kolmen kuukauden yrityksellä, viimeiseen sain lääkekuurin, joka auttoi tasaamaan vuodon ja seuraavassa kuussa olin raskaana. Kolmannessa meni siis 9 kk tärppäämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275