Mototrip mp-liike?

Asiakas

Hei,

Mielipiteenne Espoossa sijaitsevasta BMW (erikoisliike)-moottoripyöräliikkeestä?

Asiakaspalvelu, huollot, hintapolitiikka yms.?

Millainen liike? Bemaristi olen ollut jo 14 kesää - Tampereen ja Turun liikkeissä asioiden.

Mototrip?

11

7778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pk.

      Huollot tehdään hyvin.
      Asusteita sen sijaan huonosti varastossa, eikä toimitusaikaa tiedä lainkaan. Niistä ei edes informoida ollenkaan, vaan asusteet ja varaosat tulevat melko yllättäen heille.
      Uudet pyörät ovat heillä mielestäni kalliimmanpuoleisia.

      Tuntuu, että siellä ei ole sellaista omistajaa työssä, joten kunnon tekemisen meininki vähän puuttuu. Jossain muualla innokkaammin väännetään kauppaa. Toisaalta voittaa bikeworldin 100-0, jossa ei osata arvostaa bmw:tä, eikä ole edes eriytetty omaksi yksikökseen, vaan hondapaidat päällä heitetään irstasta juttua ja varusteiksi yritetään tarjota vaatetta, joka sopisi suoraan helvetin enkeleille ja myyjät sekä pyörien että varusteiden puolella ovat kuin suoraan jakomäestä tai kontulasta repästy. Sieltä liikkeestä ei saa hyvää, henkilökohtaista, herrasmiehelle sopivaa palvelua, vaan prätkäjätkämeininkiä.

      Mototripin hyvä puoli on juuri se, että se on erikoisliike. Pyörän sen sijaan voi ostaa muualta, esim. bmw-autoja myyvistä liikkeistä kuten Vaasan Käyttöauto. Silloin palvelu on samalla tasolla kuin autoakin ostaessasi.

      • H Hietikko

        eikö se Arto niminen ole liikkeen omistaja, aiemmin ainakin hän oli siellä töissä
        veljensä kanssa ? Ei ne mun mielestä mitenkään huonosti käyttäytyneet , paremminkin pedantin saksalaisesti .
        Asioin siellä viimeksi 1997 kun ostin vanhanmallisen boxer enduron R 80.

        Verraten esim entisen Jämerin ja Hikon tyyliin, kyllä heidän tasonsa oli paljon
        korkeampaa ja asiallisempaa. Voi tietysti olla että siellä on nyt tapahtunut jotain uusia järjestelyjä.
        No ylipäänsä voi sanoa että suomalaisissa liikkeissä ei tiedetä kovin paljoa asiakaspalvelusta
        jos vertaa vaikka keskieurooppalaiseen tasoon. Suomalaiset ovat töykeitä asiakkaille, mutta ei ei mielestäni
        Mototrip ole tästä mitenkään kamala esimerkki, pikemminkin keskitasoa parempi


    • BMW R1100RT SE
    • R1100

      Kallis paikka ostaa ja ylimielisen tuntuinen palvelu. Vaihdossa pitäisi antaa pyörä ilmasiksi ja sitten ostaa listahintaan uusi, jeah !

    • R1100S

      Mototripin palvelu on kylmää, huoltoihin joutuu jonottamaan ja varaosa/varuste puolen tietämys on kyseenalaista.
      Se ylenkatseinen asenne, joka henkilökunnalla on asiakkaita kohtaan, ei todellakaan houkuta asioimaan siellä. Alennusta on sitten turha odottaa mistään, vaikka olisit ostanut sieltä pyöriä koko perheelle.
      Itse olen alkanut miettimään jo merkin vaihtoa, koska tilanne menee aivan mahdottomaksi BMW Finlandin otettua edustus/kumppanuus sopimuksensa BikeWorld:stä.
      Pitääkö tässä mennä Tampereelle tai Turkuun saakka huoltamaan S:ää, kun Trippi pelleilee BMW:n maineen kanssa? Vi***taa :-(

      En tiedä vielä tosiasioita mitä BMW Finland on ajatellut/suunnitellut. Aikovatko he lisätä henkilökuntaansa, niin myynti kuin huoltopuolelle, jotta saisivat palvelun pelaamaan. Entäs sitten liikkeen tilat? Nykyiseenhän he eivät saa kymmentä pyörää enempää näytille, kun ahistaa jo joka puolelta. Aikovatko he myydä vain ja ainoastaan uusia pyöriä, eli eivätkö ota vaihdossa vanhoja, edes Bemuja.
      MotoTripin on pakko muuttaa nykyistä väljempiin tiloihin ja parannettava palveluaan rutkasti, sillä BW:n myymien pyörien määrä on täällä etelässä senverran suuri, että ei sitä nykyisellä palvelutasolla pidetä yllä.

      toma, R1100S

      • R1100

        Olen samaa mieltä kommenteistasi. Lisätään nyt vielä se että Mototrip lupasi n. 3000 euroa pienemmän hyvityksen BMW:stä vaihdossa BMW:hen kun japsipyörien myyjä vaihdossa Yamahaan. Ensikesäksi pitäisi pyörä vaihtaa ja kyllä aika fanaatikko pitää olla jos BMW:n ostaa näillä ehdoilla. Mototrip on kai niin pieni ettei ole mahdollisuuksia ottaa pyöriä vaihdossa, tällä tavalla varmasti pysyykin pienenä. Täysin järjetöntä jättää pääkaupunkiseudun myynti(ja huolto !!!) vain yhden pienen liikkeen varaan, BMW Suomi ei ilmeisesti ole ollenkaan kiinnostunut moottoripyörien myynnistä.


      • R 1200 CL
        R1100 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kommenteistasi. Lisätään nyt vielä se että Mototrip lupasi n. 3000 euroa pienemmän hyvityksen BMW:stä vaihdossa BMW:hen kun japsipyörien myyjä vaihdossa Yamahaan. Ensikesäksi pitäisi pyörä vaihtaa ja kyllä aika fanaatikko pitää olla jos BMW:n ostaa näillä ehdoilla. Mototrip on kai niin pieni ettei ole mahdollisuuksia ottaa pyöriä vaihdossa, tällä tavalla varmasti pysyykin pienenä. Täysin järjetöntä jättää pääkaupunkiseudun myynti(ja huolto !!!) vain yhden pienen liikkeen varaan, BMW Suomi ei ilmeisesti ole ollenkaan kiinnostunut moottoripyörien myynnistä.

        Vaihdoin viime keväänä R 1100 RT:n vm. 2000 uuteen
        R 1200 CL:ään.
        Pyysin sähköpostilla tarjouksia kuudesta eri BMW-liikkeestä. Mototrip´in tarjous oli huonoin. Parhaaseen tarjoukseen ero oli peräti 5500 euroa. Lopullisessa kaupassa hyvityshinta oli yli 6000 euroa parempi, kuin Mototripin tarjous.
        Eli kannattaa hakea pyörä vähän kauempaakin, eli minun tapauksessa Rovaniemeltä Lapin Auto Oy:stä..


    • APEE

      Kokemuksia on. Hienot puitteet ja herrasmiehiä ja tietämystä.Mutta helkatin kallis eikä aikataulut ja lupaukset aina oikein pidä.

      • R1200C

        Olin vaihtamassa viime kesänä pyörääni R1200C Independent R1200LT:hen mutta mototripiltä vain en tarjousta saanut... Eivät kiinnostuneet yhtään pyörästäni. Sanoivat vain, että on niitä heillä uusiakin R1200C:tä varastossa...


    • R-sarja

      Hei,

      Siisti liike,BMW-merkki velvoittaa. Huollot tehdään asiantuntemuksella ja pieteetillä. Rahan päälle ymmärtävät, mutta hyvästä palvelusta ja remeleistä olen valmis maksamaan. Soittopyyntöihin vastataan heti eikä ensiviikolla. Itselläni ei ole valittamista kyseisestä liikkeestä. Eipä kyllä ole helsinkiläisenä pahemmin valinnanvaraakaan BMW-liikkeiden suhteen...

      Ajokauden alkuun vielä vaivaiset 4 kuukautta. Hyvät joulut kaikille motoristeille!

    • jonsereds

      Mototripin asiakas olen ollut vuodesta 06.saako pääkaupunki seudulta,parempaa palvelua.voin kertoa ,että kyseinen liike saa 10 pistettä.verrattuna esim bikeworldiin,joka on 4sen huonolla puolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe