kuinka oinaan saa rauhoitettua

sosuli

kuinka oinaan saisi rauhoitettua kun se oikein väkisin yrittää päästä tahtonsa läpi.ku minä itse olen horoskoopilta neitsyt eli rauhallinen...mutta oinas sille kun yrittää jostai jutella niin saa oikeesti VAROA ETTEI TULE SARVISTA

35

6846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun..

      mielestä mitenkään ;) t; oinas-nainen..

      • oinasTyttö

        tuossa asiassa on ja pysyy...jos yrität muuttaa huonosti käy...kestettävä on!!


      • bitumikermi

        kyllähä se nyt jotenki onnistuu koska niinku sanoin että saa 2 kertaa miettiä että ei tule sarvista perseelle ja muuta vastaavaa..mminä kun yritän jutella niin olen tyynen rauhallinen...mutta sit kun yritän jutella oinaan kanssa niin sieltä voi tulla vastauksia että OLE VITTU JO HILJAA!!!...TAI...VITTU NYT SE TURPA KIINNI..TAI..VITTU MUL PALAA PINNA IHAN JUST...


      • onnistu ei

        Joo ei mitenkään. Oinasta on tässä yritetty kesyttää pari vuotta mutta ei.. tosin välillä ollaan menty toisinpäin, oinas on yrittäny kesyttää mua, mutta ei sekään onnistu;)olen aika temperamenttinen ihminen ja kun oinaan kanssa yhteen otan niin se on hurjaa se..-jouskarityttö-


      • bitumikermi
        onnistu ei kirjoitti:

        Joo ei mitenkään. Oinasta on tässä yritetty kesyttää pari vuotta mutta ei.. tosin välillä ollaan menty toisinpäin, oinas on yrittäny kesyttää mua, mutta ei sekään onnistu;)olen aika temperamenttinen ihminen ja kun oinaan kanssa yhteen otan niin se on hurjaa se..-jouskarityttö-

        tiedän että se on hurjaa kyytiä mutta niiku itte siinä repii pelihousunsa vaa ku kuuntelee sellasta ole nyt vittu hiljaa vitun idiootti jne...jne...mitä olet tehnyt kun olet ottanut oinaan kanssa yhteen t.bitukermi M


      • .....
        bitumikermi kirjoitti:

        tiedän että se on hurjaa kyytiä mutta niiku itte siinä repii pelihousunsa vaa ku kuuntelee sellasta ole nyt vittu hiljaa vitun idiootti jne...jne...mitä olet tehnyt kun olet ottanut oinaan kanssa yhteen t.bitukermi M

        Antanut samalla mitalla takasin, mutta oinas haluaa aina hallita ja kun tietää mistä asioista ärsyynnyn niin käyttää niitä hyväkseen aina siihen pisteeseen asti että lopulta todella menee hermot. Monta kertaa ollaan laitettu välit poikki.


      • oinasnainen..

        keinot aika vähissä kyllä! ellet sitten pistä takasin kunnolla, ja näytä että loukkaannuit oikeasti ja et ota mitään kontaktia. toimii mulle =D


    • huhtyyyy

      on ainoa horoskooppi merkki joka elää ufomaailmaa oman jonku kirjoittaman horoskooppi sepityksen mukaan.

      Joo,jotku voi olla tosi TYHMIÄ.

    • Nimetön

      oinaan ja vesimiehen välierot ovat todella kovin negatiiviset. Vesimies on aina esillä on mikä hyvänsä tilanne, ja mikä vielä karmeinta on se, että hänellä pitää olla monta rautaa tulessa, jopa avioliiton monivuotissa kuvioissa. Oinas on rehellinen ei petä, rakastaa, hoivaa, tekee kaiken perheensä eteen, mutta vesimies ei muuta kuin "lykkää" kaiken toisille, esim. aviopuolisolleen, jota pettää kaiken aikaa. VAIN KOKEMUKSESTA KERRON TÄMÄN, OLEN 50 VUUOTTA KESTÄNYT TÄTÄ JA TULOS ON: RUJO AVIOMIES, JONKA HUORRAT OVAT TEHNEET!!!
      PELÄTKÄÄ NAISET VESIMIEHIÄ!!! IHANIA, MUTTA KAMMOTTAVIA!!!

      • oinasnainen.

        vai on oinas lainaten sanojasi "rehellinen ei petä, rakastaa, hoivaa, tekee kaiken perheensä eteen". Ehkä aluksi, mutta taitaapa useimmiten tuo oinasmies olla sitten vesimiehen kaltainen, ei paljon katso omaa napaansa pidemmälle. Jos oinasmies käyttäytyy lempeästi, se ei välttämättä merkitse sille yhtään mitään. Oinaat on kieroja, myös naisetkin ;)

        Toinen juttu; miten oinaan saa kesytettyä. Hmm, päädyn valitettavasti samaan ratkaisuun kuin edelliset, ei taida onnistuu. Oinaan hermostuessa varmaan kannattaa antaa vaa rauhottuu ja olla omissa oloissa jonkin aikaa. Jos kyse miesoinaasta joka huutaa naiselle, nii ainakin omalla kohalla tepsiny et antaa miehen rauhottuu hetki itseksee ja sitte jonkin ajan päästä menee vähä lepertelee kauniita sanoja ja että "olitpas taas kiukkune, kelpaisko pari parantavaa pusua?" Toimii! :D (....ainaki useimmiten....)


      • Onnellinen oinas
        oinasnainen. kirjoitti:

        vai on oinas lainaten sanojasi "rehellinen ei petä, rakastaa, hoivaa, tekee kaiken perheensä eteen". Ehkä aluksi, mutta taitaapa useimmiten tuo oinasmies olla sitten vesimiehen kaltainen, ei paljon katso omaa napaansa pidemmälle. Jos oinasmies käyttäytyy lempeästi, se ei välttämättä merkitse sille yhtään mitään. Oinaat on kieroja, myös naisetkin ;)

        Toinen juttu; miten oinaan saa kesytettyä. Hmm, päädyn valitettavasti samaan ratkaisuun kuin edelliset, ei taida onnistuu. Oinaan hermostuessa varmaan kannattaa antaa vaa rauhottuu ja olla omissa oloissa jonkin aikaa. Jos kyse miesoinaasta joka huutaa naiselle, nii ainakin omalla kohalla tepsiny et antaa miehen rauhottuu hetki itseksee ja sitte jonkin ajan päästä menee vähä lepertelee kauniita sanoja ja että "olitpas taas kiukkune, kelpaisko pari parantavaa pusua?" Toimii! :D (....ainaki useimmiten....)

        Tässä yksi oinas. 40 vuotta yhden kanssa ollut. Oinas ei hevillä omaansa hauku ,ei ainakan toisten kuullen. Mutta kaverilleen kyllä sanoo rehellisesti päin naamaa eika takana päin.Lyhyt on pinna mutta mpositiivinen asenne ainakin minut on elämässäni vienyt aina uusiin seikkailuihin .Flittiä voi ölla mutta ei tulisi mieleenkään pettää sitä jonka olen omakseni valinnut


    • Oinas vm -78

      Itse olen oinas äijä ja rauhoitun sitten vasta kun itse haluan.

      • oinasN71

        .. komppaa edellistä om -78:a; minä ja oinasmieheni rauhoitumme kun itse haluamme. antakaa meen olla =)


      • oikeastaan

        on, että oinasmies ei rauhoitu kuin vasta ITSE haluaa, mutta...
        häntä voi kyllä hienovaraisesti "ohjailla" naisellisilla keinoilla... ;)


      • Nannna.

        Oinaat on kuin lääkkeissä 24/7. Typerän röyhkeitä. Se ei tarkoita levottomuutta. Rauhallisia ne o.


    • tulisarvi

      Hyvänen aika,eihän sulla ole muuta vaihtoehtoa!
      Otat vaan lusikan kauniiseen käteen jos meinaat
      olla OINAAS kanssa.Voipihan,vääntää vielä rautalangastakin !!

    • ikävä kyllä!

      Toivoisin jotain muutakin kun tuollaista rauhallisuutta! Se että sanoo asiat suoraan on eri asia kuin rauhallisuus. Oinas ei puhu melkein mitään

      • Oinas/Rotta

        Olen hiljainen oinas, kuuntelen mitä muut puhuu.
        Usein en tykkää puhua ollenkaan.
        Joskus saan lyhyitä puheripuleita, silloin juttua piisaa.
        Harvoin äänessä. Aina ollut rakastunut kaksoseen, ei mene ohi millään.
        Räväkkä, harrastan rallia, vesihiihtoa, melomista, moottoripyöräilyä jne..
        Parhaat ystäväni ovat kaikki, kaksosia ja skorppioneja


    • ....................

      No, itselläni (Oinasnainen.), kun suutun nii jättää vähäks aikaa rauhaa ja sit ku rauhottunu iteksee, nii juttelee asian läpi.
      Kyl joustan sen jälkee, ku oon rauhottunu ja sit vaa valitsemaa yhdessä mitä tehdä.

      • suuttuu vielä enemmän

        ..jos aletaan "rauhoitella".Kyllä maailmaan huutoa riittää, ja kun tarpeeksi huutaa niin se loppuu siihen. Tietysti jos asia menee perille muuten niin ei tarvi edes ääntä korottaa. Mutta jos tunnen olevani oikeassa, ei minua hiljaiseksi rauhoitella. Minulla, sarvipäällä, on leijonamies, hän, herrani, on kuningas kotonaan, karjuu niinkuin jalopeura konsanaan tahtonsa läpi.
        Lueskelin näitä luonnekuvauksia läpi ja välillä tunnistin tuttuja piirteitä, joitakin väittämiä en ymmärtänyt alkuunkaan.On tietysti muistettava että olemme merkistämme huolimatta kaikki erilaisia ihmisiä, luonteenpiirteisiimme vaikuttaa monet asiat. Mutta tunnustan olevani ehdoton,määräilevä,tuomitseva,aina oikeassa,ankara äiti,voimakastahtoinen vaimo ja palveleva miniä.Poden päivittäin huonoa omaatuntoa siitä että työni vie liikaa aikaa perheeltäni. Annan kaikkeni työnantajalleni ja tiettyyn pisteeseen teen kotona kaiken niin että arki sujuisi ja kaikilla olisi hyvä olla. Asetan mieluummin perheeni onnen itseni edelle. En siedä vetkuttelemista enkä epäkohteliasta käytöstä.Ja kun pillastun niin helvetti huudan niinkauan että menee perille, ja varokoon nahkaansa se joka tulee tyynnyttelemään tai inttämään vastaan tai tarjoilee hyviä neuvojaan.Minun kanssani on helpoin tapa tulla toimeen kun keskustelee asiat halki eikä ala hissutella ja pulista joutavia.Mutten sano myöskään oinaan olevan helppo nakki..hih.


    • paperijoutsen

      Oinas naisena sanonkin heti, suoraan, kuten asiaan kuuluu, että sulle sopis joku muu merkki paremmin.

      Mutta kokeile älyllisiä haasteita ja pidä itsesi mielenkiintoisena. Ketä oinas ( ihminen yleensäkin ) arvostaa, sen kaa eletään mahdollisimman sovussa.

      Aivotoiminnan lisäys oinaalle tekee hyvää, se opettaa kärsivällisyyttä.

      Valitettavasti Oinas on tulen merkki, joten jos sä saat sen rauhoittumaan, niin se on kuollut Oinas.

    • oinasnainen.

      Ainakin oinaan saa tekemään tahonsa manipuloimalla sitä, niin se kuvittelee olevansa suhteen johtaja, mutta tosiasiassa sä vedät oikeista naruista. ;)

      Olen kyllä itsekkin oinas(kiinalinen horoskooppi: vesi-apina), mutta muistutan ehkä enemmän kaksosta.. Tunnen paljon oinaita ja yleensä ainut vaihtoehto saada tottelemaan oinaat itseään, on manipulointi.

      • kaksonen too

        oinas nainen kyllä tekee mihin se johdatetaan, mutta vaikea ja mielenkiintoinen luonne.Sanon näin tuleva ex on oinas...7 vuotta vaikeaa liittoa mutta mielenkiintoista,miten toinen tekee päätöksiä ilman mitään reaali pohjaa pelkästään omassa päässä...jännää.
        No siihen se suhdekin päättyi,oinas päätti että ei "ole mitään yhteistä enään" oli sitä miettinyt varmaan pari kuukautta...päässään.Ero hommasta tyylikäästi kysyi "että jos tulee ero niin vienkö puolet" ja PARERI valmiina kun tulin kotiin...
        oli sitäkin varmaan miettinyt pitkään,itsekseen kun ei TARVII auttaa.
        Oinas nainen on kyllä ollut paras suhde minulla koskaan,paljon virikkeitä ja turhaa mökötystä...mutta kaksos miehenä sanon ,parasta tähän saakka kaikilla saroilla.


    • MasterZeromus

      Tony Vairelles on aika kova speed rapist kaveri jopa minun nousevien merkkieni joukossa. Maaliin menee jos ei muuten(Cum Shot) tai sitten koko linna hajoaa. Tunnetaanko siellä edes sanaa avioero?

      Koska olet Neitsyt niin sinun olisi täytynyt valita joku Rapu tai vaikka Jousimies mielummin kuin tuommoinen sarvipäinen hurmuri.

    • White_Wolf_84

      Oinaat ovat todella kova luonteisia ihmisiä, ja tarvitsevat parikseen vahvan ja tasavoimaisen kumppanin. Olet horoskoopiltasi neitsyt ja olet maamerkki, joka myös kuvastaa käytännöllisyyttä, maanläheisyyttä ja rauhallisuutta, eli täysin eri asioita kuin oinas. Yleensä myös neitsyet lämpenevät hitaammin suhteisiin, mikä on hankalaa ja iso pala purtavaksi oinaalle. Oinas turhaantuu helposti tällaisessa suhteessa, mikä tulee esiin juuri tuollaisenan "varo ettei tule sarvista" ilmiönä. Myös kahlitseminen aiheuttaa yleensä tällaisia tuntemuksia. (en tunne teitä, mutta tähtimerkeistä tämä!)
      Kysyit kuinka oinaan saisi rauhoitettua? Anna tilaa, ota rennompi asenne ja mukaudu uusiin tilanteisiin. Eniten painoitan Tilan Antamista! Jos yrität pitää lähelläsi ja kahlita, niin voit olla varma että toinen juoksee vain kauemmaksi sinusta. Kompromisseja joudutte molemmat tekemään, mutta näytä sinä mallia, niin toinenkin tulee vastaan.

    • jkl

      Oinaan rauhoittaminen lienee ajan haaskausta.
      Olen kohta 50 vuotias oinas, perheemme ehdoton pää.
      Karjun silloin kun oikkuihini sopii.
      Asioilla on myös toinen puoli:
      Vaimoni, jota suunnattomasti rakastan, on ehdoton aloitteen tekijä jokaisessa asiassa taloudessamme.
      Hän tuo asiat esille valossa, jonka kuvittelen olevan omaa ajatusteni virtaa.
      Esitän jo kertaalleen vaimon suunnitteleman ajatuksen omanani.
      Vaimoni ei koskaan esitä tärkeyttään, ilmoittamalla olevansa asioitten alku-ja loppu.
      Päätösten teko on aina oinaalla, kuka ne valmistelee, on taidetta...

      Vaimoni on leijona, erittäin vahva sellainen.

      Kuvittelen pystyväni johtamaan perhettä, johon kuuluu viisi henkeä, yritystämme jossa henkilömäärä lienee muutamasta- muutamaan kymmeneen, ajan vaatimusten mukaisesti.
      Asiakkaita, joiden teknisiä ongelmia ratkon päivittäin, lienee huomattava määrä.
      Kaiken tämän keskellä, OINAS NAUTTII!!!
      Sinun tehtäväsi on antaa tilaa, hyväksyä, nuhdella. Älä kahlitse.

      Lapsilta ja vaimolta ei meillä puutu muuta kuin allekirjoittaneen aika.

      Jos koskaan onnea tarvitset, nyt on sen aika.

      Korttisi oikein pelaten, olet aina kuningatar/kuningas, jota puolisosi kunnioittaa yli kaiken.

    • Oinaas

      itse pahempi jolloin kiinnostus sinuun kasvaa kun oinas huomaa ettet olekaan niin rauhallinen. Oinas tarvitsee tulta suhteeseen ja sitä ei lempeillä puheilla tule, joten toimi odottamattomalla tavalla ja tee sitä tulta. Oinaan kunnioitus yleensä on vain häntä itseään vahvempia kohtaan, eli ei siis kovin monia. Puhun ihan omasta kokemuksestani, olen nääs itse oinas ja vaimoni neitsyt. Ikä on tosin tasoittanut särmiäni (vähän yli 40) mutta tiedän ja muistan kuinka typerästi ja älyttömästi ihminen voi käyttäytyä, kantapään ja pään seinään hakkamisen kautta tuli asiat käytyä läpi. Ole välillä tosi hellä ja sitten tosi tulinen (eihän ole paljon pyydetty) se tasaisuus tappaa.

    • oikkari olio

      Olen oinas.

      Kun esim. avovaimo sohvalla löhötessämme sivelee minua hiljaa ja nätisti ja puhuu rauhoittavia kivoja asioita. (on kalat horoskoopiltaan.)
      Silloin rauhoitun. Ja jos vielä laittaa hyvää iltapalaa, niin taatusti olen oikein rauhallinen ja kiva.
      Yleensäkin, jos joku, niin tämä kalanainen juurikin saa minut rauhoittumaan. Arvostan sitä. Rakastan häntä. Kukaan muu ei onnistu siinä missä hän. Olemme olleet yhdessä jo kohta 20 vuotta.

      T: oinasmies

    • oinasmies..

      Koitappa mykkäkoulua. Pidä kärsivää ilmettä.

      Silloin oinas huolestuu ja haluaa keskustella asiat selviksi.

      • Leijonaisen kanssa koht.

        7 vuotta.Viikko vuosissa siis,ja nyt alkaa vasta löytyä yhteisymmärrystä.Molemmat on ollut liekeissä,ja mä oon vielä kovan elämänkoulun käynyt läpi.Vankilaa,huumeita,yms.Se on inhottavaa,kun maine on menetetty,enkä vetele enää suunsoittajia nyrkillä naamaan,niinkuin pahimpina vuosina.Olen kuitenkin sellainen,että haluan antaa rakkautta,ja sitä myös vastaanottaa kovemmin kuin sanoilla.Olen painimolskilla käynyt vääntämässä lujaa nuorempana,niin ei ihan pieni kosketus edes tunnu ;).Saa ottaa kunnolla rutistukseen,että minä uskon toisen tuliseen rakkauteen.Pieni liikkumatila on hyvä olla molemmilla,koska se on luottamuksen osoitus,niin on sitten mukava olla myös sen arvoinen.Tällainen tulisieluinen rakkautta kaipaava,kantapääkipuja kärsinyt oinas,jolla on kallonkin halkeaminen ollut monesti karvan päässä,niin kaipaa myös rauhaa,kaiken jälkeen,mutta huudan sitten kun sisusta on täynä roskia,ja silloin on hyvä jättää yksin nukkumaan.Olen sitten kuin mitään ei oisi edes tapahtunut.Sellaista on olla rämäpää Oinasmies Marskuusta :D.Vähän huumoria,ja lue vaikka uudestaan.


    • samave

      Oinasnaisena voin sanoa ettei suhteet neitsyen kanssa onnistu ikinä. Ja kokemusta on kolmesta neitsyt-miehestä. Mikähän siinä sitten on et aina neitsyet vonkaa oinasta ja homma ei tomi ollenkaan noilla merkeillä...

    • Totuuden kertoja

      Yleensä ne on rauhottuneet siinä vaiheessa, kun raudat on lyöty käsiin. On muuten uskomatonta, kuinka ihmiset uskovat tällaiseen skeidaan.

    • neuvot kesyttämiseen

      Olen oinasnainen. Minua suututtaa typeryys, omahyväisyys, itsekkyys, epäluotettavuus, esimerkiksi.

      Ja miten minut lepytetään: Ottamalla huomioon muutkin kuin vain itsensä. Olen aina myyty, kun huomaan, että toisessa ihmisessä on empaattisuutta, kykyä asettua toisen ihmisen asemaan, halua olla avuksi, epäitsekkyyttä jne.

      En ole ollenkaan pikkumainen, joten en suutu esim. tiski- tai siivousvuoroista, tavaroiden jättämisestä hujanhajan jne. Ylipäätään joustan missä vain, mutta luonteessa esiintyvät yllämainitut asiat saavat käämini joskus palamaan.

      Ylipäätään lepyn kyllä nopeasti.

    • oinastytsy

      Hmm, jaa'a kai se niin on ettei sitten millään, emmä tiiä. otan nyt esimerkiksi seurustelusuhteeni;
      No mulla on ollu (esim.) rankka päivä tai muuten alkaa ottaa pannuun. Sanon kullalle ihan nätisti että joo ;koht räjähtää. ottaa pattii ja hienosti joten älä nyt sitte ärsytä. No kulta menee hiljaseks eikä uskalla sanoo enää mitää, joka käy rasittamaa sinänsä kun itse kumminkin haluaisi jutella edes jotain.
      kysyn et mikä on ku ei puhuta? ja saan selityksen, pian pääsemme odottamaani keskusteluun mutta joku lause siällä käy ärsyttämään ja itse olen hiljaa, no siintä sitten syntyy jotenki vain riita

      Mutta rauhotun kun kulta tulee halaamaan ja kaappaa kainaloon makaamaan ja ollaan hetki ihan hiljaa.
      sitten puhumme normaalisti, pyydämme anteeksi ja muistutamme kuinka tärkeitä olemme toisillemme :)

    • 19

      kun oinas vaahtoo ei kannata yrittää puhua eikä varsinkaan ivata kun rauhottuu niin on aika rauhallisen keskustelun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe