N 13 12v pätkii, pudottaa 3sylinterille kylmänä.Muutaman kilometrin ajon jälkeen alkaa käymään kaikilla.Tulppien uusimisen jälkeen toimi muutaman viikon hyvin.Autolla ajetaan lyhyttä matkaa,ei ehdi lämpeämään aina normaaliin.Kone muuten tosi hyvässä kunnossa ei kuluta öljyä.Kertokaa jos kokemuksia tai tietoa.Ps joskus kokeillut ottaa sytytysjohdon irti niin pimeä sylinteri lähtenyt mukaan kun kipinä on joutunut hyppäämään.
Sunny N13 -89 pätkii
4
623
Vastaukset
- nissukkaliini
Tuliko vaihdettua tulpanjohdot/puolanjohto.
- diplinssi
"Ps joskus kokeillut ottaa sytytysjohdon irti niin pimeä sylinteri lähtenyt mukaan kun kipinä on joutunut hyppäämään." Miten se sylinteri voi toimia, jos otit johdon irti?
Jos sytytysjohdin on poikki, voi kipinän jopa nähdä pimeässä puolan tai virranjakajan pinnalla, jos laitteisto muuten kunnossa. Nääs kun ei pääse tulppaan, hyppää muualta.
Yksi mahdollisuus kolmipyttyisyyteen, vaikka jakaja ja tulpanjohdot on kunnossa, on että vääntäessäsi tulppia kiinni, kallistit avainta niin, että tulpan eriste katkesi. Jos eristeeseen tulee pienikin halkeama, virta kulkee siitä runkoon ja tulppa pimeenä. Mullakin sattunut kerran.
Tulpanjohtojen vastukset mittaat yks kerrallaan alle 10 kilo-ohmia on hyvä. Ja putsaat jakajan nastat sekä sisä että ulkopuolelta.- sunnysti
Niin tuohon johdon irrotukseen,irrotin johdon tulpan päästä ja siirsin ehkä noin 1cm päähän niin silloin kipinä hyppää tuon matkan ja sylinteri lähtee mukaan.Johdot ovat useamman vuoden vanhat.
sunnysti kirjoitti:
Niin tuohon johdon irrotukseen,irrotin johdon tulpan päästä ja siirsin ehkä noin 1cm päähän niin silloin kipinä hyppää tuon matkan ja sylinteri lähtee mukaan.Johdot ovat useamman vuoden vanhat.
eikun vaan sytkän osat uudet. eli tulpat(jos on kovinkii vanhat)johdot,jakajan kansi,pyöriä. eiköhän noilla pitäs hävitä viat. :P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477