mikä asetus mahtaa olla pielessä kun en saa kuuloke sydeemiä pelittämään kahdessa eri kannettavassa.kuva ja ääni pelaa mainiosti kun käytän koneiden omaa mikkiä ja kaappeja mutta heti kun kytken kuulokkeet niin ääni tyssää siihen.olisko pientä vinkiä tarjolla?
kuuloke mikki systeemi ei pelitä
4
1108
Vastaukset
- jellovi
systeemisi on rikki, tai ei ole kunnolla paikallaan, tai väärissä reissä.
- Sitten.
Se voi myös olla USB-härpäke, jota ei saa toimimaan kirveelläkään.
Pitää katsoa ääniasetukset, jos siellä olisi jokin vaihdin.
Tuollaiset kuulokesysteemit kyllä rikkoontuukin helposti, mutta on häiriöden välttämiseksi paras menetelmä. - jellovi
Sitten. kirjoitti:
Se voi myös olla USB-härpäke, jota ei saa toimimaan kirveelläkään.
Pitää katsoa ääniasetukset, jos siellä olisi jokin vaihdin.
Tuollaiset kuulokesysteemit kyllä rikkoontuukin helposti, mutta on häiriöden välttämiseksi paras menetelmä.toimii mainitsemasi USB- härpäke paljon paremmin.Se on vaan ensin valittava oikein käytettäväksi.
- lannettavissa pitää asetust...
valita kumpaa vaihtoehtoa käyttää.
Ei ongelmia niiden käytössä. Vista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391