mielipidettä

ihan vaan uteliaisuudesta..

No niin mielipidettä ihan vaan uteliaisuudesta. Onko tosiaan niin (minun näkemykseni mukaan on) että kaurismiehen on todellakin vaikea myöntää olevansa ihastunut. Sanotaan ettei ole sellaisia tunteita toista kohtaan että voisi harkita parisuhdetta. No sitten kuitenkin esittää mustasukkaista. No joo, välimatkaa on monta sataa kilometriä, taitaa olla liki 600km, mutta silti. On aivan eri asia että on välimatkaa ja homma ei voi toimia, tai ainakaan uskoa että toimisi, jos välimata on pitkä, tai sitten olla kiinnostunut siitä huolimatta.
Mustasukkaisuu ilmenee siinä, että erään ystäväni täällä käydessä kaurismies on tämän jälkeen joka päivä soittanut ja kysynyt koska kyseinen ystävä tulee uudellleen. ja niin mikäs se sun ystävän tilanne nyt onkaan, olikos se sinkku.. Kitkeriä kommentteja on tullut vähän väliä, ai se ihminen josta sä tykkäät ku hullu puurosta ja no eiköhän se sua osaa lohduttaa..
Tämä kaurismies yrittää vakuuttaa minulle että haluaa olla vain ystävä. No ystävät ei mun käsittääkseni ole mustasukkaisia toisistaan. Saati rupea siinä kohtaa soittelemaan jos toinen ystävä on kerran pistäytynyt pitkästä aikaa kylässä. Ihan niinkuin mä olisin niin tyhmä etten näe tuollaisen läpui. Joo ei muuta sitä tosiasiaa ettei meidän välinen suhde ikinä voisi edes välimatkan takia toimia, mutta sapettaa kun ei suoraan voi sanoa mitä päässä liikkuu. Puhuu tässä muutkin suoraa asioista mitä ajattlee.. Yritä siinä sitten olla.

5

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viipurin pamaus

      "Rakkautta ei ole ilman mustasukkaisuutta, mutta mustasukkaisuutta on ilman rakkautta."

    • SiHa

      Olen 51v nainen ja edellinen avoliittoni oli kauris-miehen kanssa 22v. Lapseton avoliitto. Nyt olen uudessa liitossa ollut 1,5 v kauris-miehen kanssa. Hän ei ole koskaan ollut avioliitossa, avoliitossa 20v lastensa äidin kanssa. Exänikään ei ollut naimisissa, lukuisia kihlauksia jotka kestäneet vain muutamasta kuukaudesta 2 vuoteen.
      Kokemukseni mukaan kauriit ovat taitavia rakastajia, aika hiljaisia puheissaan, vaan taitavat silloin puhumisen, kun pitää saada sänkykumppani..voi sitä sanojen ilotulitusta.
      Näyttävät hyvin uskollisilta, jotkut ovatkin, mutta jos itsetunto heikko, saa olla varma..ketunhäntä kainalossa kulkevat. Mitään eivät myönnä, vaikka jalkaa olisit pitämässä, kun hän toisen naisen kimpussa.
      Myös mustasukkaisuus silmiinpistävä piirre, siis epäterve. Minullakin mies kyselee, jos satun tekstaamaan jollekin..kenelle viestitän, vaikka sanoisin ilman kyttäystäkin.
      Ovat myös ikuisia pikkupoikia..kaipaavat oikeasti äidin tissiä ja huolenpitoa.

      Piirteet vaikuttavat kielteisiltä, vaan ainakin vielä olen halunnut suhtautua myönteisesti, hyvällä tahdolla ja rakkaudella. Koska ihmisissä on hyvät puolensa on horoskoopiltaan mikä hyvänsä. Mikä on yhteinen juttu ja onko edellytyksiä yhteiseloon...sen päättää 2 aikuista ihmistä, kunnioittaen toisiaan ja itseään.

      Molemmat kauriit heti alkuun yrittivät jotenkin alistaa minut tahtoonsa. Ei siinä mitään, vaan kun täysin lapsellista ja tyhmää toimintaa. Pidin itsetuntoni yllä, tein tasa-arvoisena ihmisenä kuten viisaammaksi näen.
      Niin..ja ovat hyvin kilpailuhenkisiä ihmisiä, esim. tietokilpailuissa. PAHA, kun nainen voittaa..voi sitä mökötystä. Pitää olla kaukaa viisas ja osata nätisti antaa tasoitusta, hih, säälipisteitä.

      Mutta kivoja miehiä ovat, vähän hymyttömiä tai vakavamielisiä, itsekeskeisiä.

    • SiHa

      ..kun unohtui varsinaiseen kysymykseesi vastaaminen.
      Kauris-avomiehieni lisäksi minulla ollut 2 miespuolista kauris-ystävää ja eka ihastuksenikin 14-vuotiaana oli kauris-poika.
      Näiden perusteella ovat vaikeasti sitoutuvia ja tunteitaan esittäviä. Sellaisia on-off -tyyppejä.
      Sitoutuvat seurusteluun, omilla ehdoillaan. Ovat uskollisia ja antavat ymmärtää vakavammastakin pariutumisesta, jos olet hyvä seksikumppanina ja tarvittaessa saatavilla.
      Exäni tunnusti rakkauttaan joitain kertoja, tämä uusi mies jatkuvasti, tosin huomautuksilla kun MINÄ sitä aina kyselen ja vonkaan tunnustuksia!!!
      Ei pidä paikkaansa, jos olen viikon hiljaa tunneasioissa, HÄN kyselemään rakastanko häntä ollenkaan jne.
      Heti tavattuamme rakastuimme silmittömästi, siinä ei tunteita säästelty, eikä sanoja. Hän melkein heti kosi, vihkipäivää suunnitteli. Kului aikaa, kaikki muuttui..ne vain sanoja. Noinn kk sitten hän ilmoitti ettei KOSKAAN tule menemään kanssani khloihin tai naimisiin. Syytä ei maininnut.
      Mihin hän minua tarvitsee? Kuulemma keittiöön, hoidan hyvin ruoan ja tiskit sekä sänkykumppaniksi, koska olen siinäkin hyvä ettei ennen siten kokenut. Mutta mikä miinuksena? Olen hänelle liian fiksu, kuulemma.

      Myös exänikään ei halunnut avioon, ei lapsia. Asuimme kuitenkin yhdessä, mutta mies-nais me-henkisyyttä ei ollut, vain kuin siskoja sen veli.

      • Zodiac-Guru

        SiHa tietää mistä puhuu. Suurin osa noista hänen luettelemistaan asioista ovat hyvin tyypillisiä kauriille, varsinkin kaurismiehelle.

        Outoa on se, että astrologisessa kirjallisuudessa kauris kuvataan yleensä isähahmoksi ja perheihmiseksi. Itse tunnen viisi kaurismiestä ikähaitarilla 25-37 vuotta. Ainoastaan YKSI näistä miehistä on vakituisessa parisuhteessa. Yhdelläkään heistä ei ole lapsia. Yksi heistä on jopa sanonut, ettei koskaan halua naimisiin eikä jälkikasvua. Muuten kyllä naisseuraa tuntuu riittävän joka jannulla. Kaurismies antaa ehkä ymmärtää, että hän ei kaipaa ketään, mutta kyllä hän kaipaa naista ihan siinä missä kaikki muutkin miehet kaipaavat.


      • SiHa
        Zodiac-Guru kirjoitti:

        SiHa tietää mistä puhuu. Suurin osa noista hänen luettelemistaan asioista ovat hyvin tyypillisiä kauriille, varsinkin kaurismiehelle.

        Outoa on se, että astrologisessa kirjallisuudessa kauris kuvataan yleensä isähahmoksi ja perheihmiseksi. Itse tunnen viisi kaurismiestä ikähaitarilla 25-37 vuotta. Ainoastaan YKSI näistä miehistä on vakituisessa parisuhteessa. Yhdelläkään heistä ei ole lapsia. Yksi heistä on jopa sanonut, ettei koskaan halua naimisiin eikä jälkikasvua. Muuten kyllä naisseuraa tuntuu riittävän joka jannulla. Kaurismies antaa ehkä ymmärtää, että hän ei kaipaa ketään, mutta kyllä hän kaipaa naista ihan siinä missä kaikki muutkin miehet kaipaavat.

        Kiitos sinulle asiallisesta palautteesta.
        Kauris isänä...tämä nykyiseni ollessaan liitossa exänsä kanssa, ollut hyvä isä. Hoitanut talouden naisenkin osuuden, että äiti saanut työnsä ohella opiskella..joka ei sit mihinkään johtanut.
        Nykyäänkin hyvät välit lapsiinsa, tyttö aikuinen ja poika aikuistumassa. Näen miten jotenkin sisimmissään kärsii ettei perhe pysynyt yhdessä.

        Usein unelmoinut, jospa me olisimme nuorempina kohdanneet, hän olisi halunnut kanssani tuvan täyteen lapsia. Joten uskon kauriin isä-rooliin, hänen pitää vain saada nainen, jonka kanssa elää koko elämä, luottaa ja uskollisuus itsestäänselvänä.
        Ainakin nyk.miehelläni ollut harras toive nuorena parisuhteesta, joka kestäisi elämän ajan.
        Vaan minkäs teet, yksin vaikea suhdetta rakentaa ja kehittää, siihen tarvitaan kaksi. Jos nainen alistava ja kovin itsekäs, kauriin kanssa ei kauaa vanhene. Kaurista paras "palvoa", silloin saa itsekin.
        Itse olen kaksonen, nouseva rapu..jotenkin vaan törmännyt kauriisiin, he kiehtovia, haastavia. Parhaina päivinä suorastaan upeita!
        Ja ruumiinrakenne - silmiä hivelevä, sulavia kuin kauriit..pitkäraajaisia, hoikkia. Kädet..taiteilijan kädet..ja niillä se hellä kosketus, ärrgg!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe