kuudelta piti alkaa Korian varuskunnassa ilotulistus..ja se alkoikin jo 17.50...kiva oli jonottaa "Jankin kohdalla" hirveessä autojonossa ja katsella raketit sieltä..kyllä pääsi ipanoilta parku, kun emme paikalle ehtineet.. olisimme ehtineet jos aikataulu olisi pitänyt paikkansa...pitäkää aikataulunne, jos niistä ilmoittelette. viimeinen kerta kun sinneppäin "kouvolaa" ajelemme!!!!!!!!!Oliko vastuussa korian, pioneerien vpk/ kännikaloineen, ......Ja Kellonaika tosiaan piti paikkansa, muutkin "myöhästyneet"(ennen kello kuutta paikalla olleet) kärsivät..joko se on ohi?????????????
Hyvä Elimäki/Koria hyvä!!!!
13
1967
Vastaukset
- Lapses häpee sua
Osta itse kunnon raketit ja näytä lapsilles, että kyllä meiltä löytyy. Ei tartte lastes hävetä moista nyhveröä.
- ...
Toivottavasti sinä KUSIPÄÄ räjäytät pääsi tänään jollakin raketilla tai pommilla.
- DarkSideOfTheMoon
Tarakkaas ja tuikkaa pikilankaa palamaan.
- oli hankittu
omat raketit.ne oli kyllä kotona odottamassa, ja ne ammutiin vasta Kuuden jälkeen....ei nyt kyllä ollut kyse "toimeentulosta", vaan lapsille tarkoitetusta ilotulitustapahtumasta. Mutta hyvät uudet vuodet sullekkin "ihan Vittullessaankin"- toivotan..toivottavasti suhun iskee rakettien lisäksi se niinsanottu/ennustettu lamankoura ..ja lujaa..t:ap-kirjoittaja
- sinä
nyhverö uudenvuoden-persettä.
- Entinen korialainen
Liikuttavaa,
noinkin pontevasti kehtaat moisessa tuppukylässä vielä vaatia omille siittiöillesi erityiskäsittelyä!
Itse usean vuoden ajan Korian varuskunnassa lapsena eläneenä häpeäisin moista paasausta. Sitä paitsi - minulle ei 70-luvun ankeudesta paikanpäällä jäänyt mitään ongelmia. Olin siis tarpeeksi pieni - kuten selvästi omat siittiösi.
T Espoo / Koria
Ps. Olethan itse veronmaksaja - vai oletko edelleen kuntasi elätti kodinhoidontuellasi?- minä .....
veroni maksan, ole huoleti..siehän ihme sälli olet, kun pystyt kirjoitukseni perusteella analysoimaan "siittiöideni koonkin"- hupaisaa kuitenkin..koskaan aikaisemmin en ole kuullut että naispuolisilla niitäkin löytyy..jotain ongelmia saattoi kuitenkin sulle jäädä..sori, jos tajusit sen vasta nyt..kaikesta huolimatta aion edelleenkin asua Korialla-hyvä ja rauhallinen paikka TYÖSSÄKÄYVÄLLE; ÄIDILLE PERHEINEEN=) parempaa uuttavuotta sinullekkin..
- .........................
minä ..... kirjoitti:
veroni maksan, ole huoleti..siehän ihme sälli olet, kun pystyt kirjoitukseni perusteella analysoimaan "siittiöideni koonkin"- hupaisaa kuitenkin..koskaan aikaisemmin en ole kuullut että naispuolisilla niitäkin löytyy..jotain ongelmia saattoi kuitenkin sulle jäädä..sori, jos tajusit sen vasta nyt..kaikesta huolimatta aion edelleenkin asua Korialla-hyvä ja rauhallinen paikka TYÖSSÄKÄYVÄLLE; ÄIDILLE PERHEINEEN=) parempaa uuttavuotta sinullekkin..
eikös valehtelua ole pahatapa? miksi kokoajan valehtelet ei sinä missään töissä käy sossun rahoilla elävä juoppa olet...
- kodinhoitaja?!
Ei meille vaan mitään kodinhoidontukea makseta... Espoos vissii maksetaan sitte siitäkin erikseen....
- oikein..
......................... kirjoitti:
eikös valehtelua ole pahatapa? miksi kokoajan valehtelet ei sinä missään töissä käy sossun rahoilla elävä juoppa olet...
idiootti..on tainnut jäädä koulut kesken?
- sucks
pysy vaan siellä vitun stadilainen.mikä lie. Koria on paras mesta.muuta takasin varuskuntaan ääliö.näät kuinka sekin on sun lapsuudestasi muuttunut.terveisiä sun isällesi, jonka takia olet siellä joutunut sotapoikien seassa elämään..käsi lippaan, ja norsunvittu päähäsi.
- DarkSideOfTheMoon
Perheetkin muodostetaan niin, että ensin tulee lapset, aikuiset myöhemmin lautalla perässä.
- huomaat, ei
täältä kannata odottaa järkevää vastausta saati KESKUSTELUA asioista..
Surullista, että kaikki meidät muutkin alueen ihmiset määritellään näiden joidenkin "haista-homo-vittu-öhö-öhö"-tyyppien(kakaroita?) perusteella.
Itse kierrän koko Pioneeripuiston kaukaa-
syy tähän löytyy alueen "ravitsemusliikkeestä".
Ja idiooteille tiedoksi: ei, en ole saanut porttikieltoa eikä kaljanostamista ole minulta kielletty..
...Öhö-öhö-öhö... : /
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958