Hyvä Elimäki/Koria hyvä!!!!

persk..../Korialainen, koht...

kuudelta piti alkaa Korian varuskunnassa ilotulistus..ja se alkoikin jo 17.50...kiva oli jonottaa "Jankin kohdalla" hirveessä autojonossa ja katsella raketit sieltä..kyllä pääsi ipanoilta parku, kun emme paikalle ehtineet.. olisimme ehtineet jos aikataulu olisi pitänyt paikkansa...pitäkää aikataulunne, jos niistä ilmoittelette. viimeinen kerta kun sinneppäin "kouvolaa" ajelemme!!!!!!!!!Oliko vastuussa korian, pioneerien vpk/ kännikaloineen, ......Ja Kellonaika tosiaan piti paikkansa, muutkin "myöhästyneet"(ennen kello kuutta paikalla olleet) kärsivät..joko se on ohi?????????????

13

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapses häpee sua

      Osta itse kunnon raketit ja näytä lapsilles, että kyllä meiltä löytyy. Ei tartte lastes hävetä moista nyhveröä.

      • ...

        Toivottavasti sinä KUSIPÄÄ räjäytät pääsi tänään jollakin raketilla tai pommilla.


      • DarkSideOfTheMoon

        Tarakkaas ja tuikkaa pikilankaa palamaan.


      • oli hankittu

        omat raketit.ne oli kyllä kotona odottamassa, ja ne ammutiin vasta Kuuden jälkeen....ei nyt kyllä ollut kyse "toimeentulosta", vaan lapsille tarkoitetusta ilotulitustapahtumasta. Mutta hyvät uudet vuodet sullekkin "ihan Vittullessaankin"- toivotan..toivottavasti suhun iskee rakettien lisäksi se niinsanottu/ennustettu lamankoura ..ja lujaa..t:ap-kirjoittaja


      • sinä

        nyhverö uudenvuoden-persettä.


    • Entinen korialainen

      Liikuttavaa,

      noinkin pontevasti kehtaat moisessa tuppukylässä vielä vaatia omille siittiöillesi erityiskäsittelyä!

      Itse usean vuoden ajan Korian varuskunnassa lapsena eläneenä häpeäisin moista paasausta. Sitä paitsi - minulle ei 70-luvun ankeudesta paikanpäällä jäänyt mitään ongelmia. Olin siis tarpeeksi pieni - kuten selvästi omat siittiösi.

      T Espoo / Koria

      Ps. Olethan itse veronmaksaja - vai oletko edelleen kuntasi elätti kodinhoidontuellasi?

      • minä .....

        veroni maksan, ole huoleti..siehän ihme sälli olet, kun pystyt kirjoitukseni perusteella analysoimaan "siittiöideni koonkin"- hupaisaa kuitenkin..koskaan aikaisemmin en ole kuullut että naispuolisilla niitäkin löytyy..jotain ongelmia saattoi kuitenkin sulle jäädä..sori, jos tajusit sen vasta nyt..kaikesta huolimatta aion edelleenkin asua Korialla-hyvä ja rauhallinen paikka TYÖSSÄKÄYVÄLLE; ÄIDILLE PERHEINEEN=) parempaa uuttavuotta sinullekkin..


      • .........................
        minä ..... kirjoitti:

        veroni maksan, ole huoleti..siehän ihme sälli olet, kun pystyt kirjoitukseni perusteella analysoimaan "siittiöideni koonkin"- hupaisaa kuitenkin..koskaan aikaisemmin en ole kuullut että naispuolisilla niitäkin löytyy..jotain ongelmia saattoi kuitenkin sulle jäädä..sori, jos tajusit sen vasta nyt..kaikesta huolimatta aion edelleenkin asua Korialla-hyvä ja rauhallinen paikka TYÖSSÄKÄYVÄLLE; ÄIDILLE PERHEINEEN=) parempaa uuttavuotta sinullekkin..

        eikös valehtelua ole pahatapa? miksi kokoajan valehtelet ei sinä missään töissä käy sossun rahoilla elävä juoppa olet...


      • kodinhoitaja?!

        Ei meille vaan mitään kodinhoidontukea makseta... Espoos vissii maksetaan sitte siitäkin erikseen....


      • oikein..
        ......................... kirjoitti:

        eikös valehtelua ole pahatapa? miksi kokoajan valehtelet ei sinä missään töissä käy sossun rahoilla elävä juoppa olet...

        idiootti..on tainnut jäädä koulut kesken?


      • sucks

        pysy vaan siellä vitun stadilainen.mikä lie. Koria on paras mesta.muuta takasin varuskuntaan ääliö.näät kuinka sekin on sun lapsuudestasi muuttunut.terveisiä sun isällesi, jonka takia olet siellä joutunut sotapoikien seassa elämään..käsi lippaan, ja norsunvittu päähäsi.


      • DarkSideOfTheMoon

        Perheetkin muodostetaan niin, että ensin tulee lapset, aikuiset myöhemmin lautalla perässä.


    • huomaat, ei

      täältä kannata odottaa järkevää vastausta saati KESKUSTELUA asioista..
      Surullista, että kaikki meidät muutkin alueen ihmiset määritellään näiden joidenkin "haista-homo-vittu-öhö-öhö"-tyyppien(kakaroita?) perusteella.

      Itse kierrän koko Pioneeripuiston kaukaa-
      syy tähän löytyy alueen "ravitsemusliikkeestä".

      Ja idiooteille tiedoksi: ei, en ole saanut porttikieltoa eikä kaljanostamista ole minulta kielletty..

      ...Öhö-öhö-öhö... : /

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe