OK talo 150€ osin kalusetttu KOSKI TL 2h+k

vuokraja

Vaatimaton ok talo.
Alakerta: Olohuone, alkovi iso keittiö, vessa/suihku
Varusteet:
jää/viileäkaappi, pakastin, hella,pyykinpesukone
keittiön pöyttä, sohvat. Leivinuuni, takka.

vuokra 150€ . Sähköt maksaa vuokralainen ja veden.

Remontti jäi kesken. Talo rauhallisella paikalla peltojen keskellä.

23

6938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namika

kertoisitko vielä mikä lämmitys jen jen.kuinka pitkä matka palveluihin.onko iso piha autotallia/liiteriä ym rakennuksia pihassa?onko saunaa?paljonko neliöitä?

• talo vuokralle

n.200m2 tontti. navetta pihalla. auton paikka täynnä lautoja. varaston katto vuotaa joistain kohdin pahalla sateella navetan puolelle. sauna pihassa, joka ei mikään kaunotar. edellinen asukas paneloinut saunan puolen, pesuhuone ankea karjakeittiö tyyppi.
        ylhäällä laitettu lastulevy lattiaan ja seinissä eristys. katosta puuttuu. mutta huoneet saa ylös nopeasti jos on kätevä.
        lämmitys sähkö pattereita ja olohuoneessa pystyuuni ja keittiössäs iso leivinuuni.
        talossa uusi katto, yksi seinä reivitty auki ja laudotettu ulkoaa uudelleen. alhaalla ja ylhäällä ikkunat vaihdettu(aitsi keittiö ja eteinen)
        olohuoneen ja alkovin lattia purettu ja laitettu selluvilla ja laminaatti päälle.
        vessan tehnyt edellinen vuonna 2000. revin lattian auki ja vaihdoin muovin siihen.
        pohja: koko: 8x9
        kaupat 2 km Salo n.30km Loimaa noin 20km

Itse selvisin siellänhengissä pienen kanssa, mutta ei varmaan täytä kaikkien ihmisten ihanne kriteereitä. olin asunut itse, mutta tuli muutos ja muutto ihan toiselle suunnalle suomea.

• löytyy kuvaboksista.

• pinta-ala
        talo vuokralle kirjoitti:

n.200m2 tontti. navetta pihalla. auton paikka täynnä lautoja. varaston katto vuotaa joistain kohdin pahalla sateella navetan puolelle. sauna pihassa, joka ei mikään kaunotar. edellinen asukas paneloinut saunan puolen, pesuhuone ankea karjakeittiö tyyppi.
        ylhäällä laitettu lastulevy lattiaan ja seinissä eristys. katosta puuttuu. mutta huoneet saa ylös nopeasti jos on kätevä.
        lämmitys sähkö pattereita ja olohuoneessa pystyuuni ja keittiössäs iso leivinuuni.
        talossa uusi katto, yksi seinä reivitty auki ja laudotettu ulkoaa uudelleen. alhaalla ja ylhäällä ikkunat vaihdettu(aitsi keittiö ja eteinen)
        olohuoneen ja alkovin lattia purettu ja laitettu selluvilla ja laminaatti päälle.
        vessan tehnyt edellinen vuonna 2000. revin lattian auki ja vaihdoin muovin siihen.
        pohja: koko: 8x9
        kaupat 2 km Salo n.30km Loimaa noin 20km

Itse selvisin siellänhengissä pienen kanssa, mutta ei varmaan täytä kaikkien ihmisten ihanne kriteereitä. olin asunut itse, mutta tuli muutos ja muutto ihan toiselle suunnalle suomea.

siis 2000m2 ei 200m2

• ent koskilainen

myytkö

• pehkola

Ostaisin nopealla käteiskaupalla.

• en halua mitään riesaa

jos myyn niin menee "asumiskelvottoman" nimikkeellä. eteinen ja keittiön latttia otettava auki. olkkarin lattian alla oli töhnäää sinne päässeen veden takia.ja siksi en halua mitään 10 vuoden vastuu rienaa itselleni. ei sairastuttu pojan kanssa ainakaan.
      ai niin ja salaojat laitettu viime keväänä talon ympärille ja pihaan hiekka käytävä, koska maa on muutoin tosi savista.

viemäri/sako laitettu 2007

• pehkola

Kauppakirjaan tulisi merkintä: Myydään purkukuntoisena. Hintaa ei voi näkemättä sanoa. Pidä esittely paikanpäällä, niin ostohaluiset saavat tehdä tarjouksensa!

• Tkol
        pehkola kirjoitti:

Kauppakirjaan tulisi merkintä: Myydään purkukuntoisena. Hintaa ei voi näkemättä sanoa. Pidä esittely paikanpäällä, niin ostohaluiset saavat tehdä tarjouksensa!

siitä ei sillä minikkeellä kukaan maksa sitä mitä itse siitä maksoin ja mitä siihen on jo mennyt. eli 60tuhatta.

• pehkola
        Tkol kirjoitti:

siitä ei sillä minikkeellä kukaan maksa sitä mitä itse siitä maksoin ja mitä siihen on jo mennyt. eli 60tuhatta.

20.000 maksimi

• itse maksoin 30 tonnia
        pehkola kirjoitti:

20.000 maksimi

20 tonnilla saat puolet siitä peltikatosta:))

• pehkola
        itse maksoin 30 tonnia kirjoitti:

20 tonnilla saat puolet siitä peltikatosta:))

Katso talojen hintoja www.etuovi.com :sta. 60.000 eurolla saa valmiiksi remontoidun, ison talon isolla tontilla, ilman mainitsemiasi "töhniä" lattian alla ym.

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi 60.000 arvoinen (??) talo kannattaa vuokrata "kahvikupin hinnalla" 150 e/kk. Parempaakin tuottoa tuollaiselle summalle olisi tarjolla.

• täälllä trolleja
        pehkola kirjoitti:

Katso talojen hintoja www.etuovi.com :sta. 60.000 eurolla saa valmiiksi remontoidun, ison talon isolla tontilla, ilman mainitsemiasi "töhniä" lattian alla ym.

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi 60.000 arvoinen (??) talo kannattaa vuokrata "kahvikupin hinnalla" 150 e/kk. Parempaakin tuottoa tuollaiselle summalle olisi tarjolla.

mut joku aina uskoo

• täälllä trolleja kirjoitti:

mut joku aina uskoo

Kuntotarkastaja määritteli sujuvasti asumiskelpoiseksi kun sen ostin. asuin hetken ja huomasin hajun ja revin lattian irti ja löysin "töhnät".
        Arvaa vaan kuinjka monelle myydään 60 tuhannella talo johon tehty täys remppa ja "töhnät" vaan peitetty. siksi tässä sanon mitä löysin. itse ääliö ostin talon varattomalta ja en ole penniäkään saanut hyvitystä ja kauppoja ei kannattanut perua enää, kun oli rahaa jo itseltä mennyt niin paljon. 150 € on pieni hinta ja tiedän itse ettei sairastuttu, joten ei siellä enää kovin paskaa voi olla. mutta myydä en halua, koska 10 vuotta pitkä aika. Tärkeintä on se että pysyy talo lämpimänä ja voin joskus muuttaa takaisin miljoonan vuoden päästä jos tilanteet muuttuu.

• koskelta kohti

marttilaa, saloa, vai millä kohtaa ? Muistelen siitä th olevan saloon 30km, siitä Kosken keskustaan pari km, hahmottelen vaan mille kohdalle osuu,,, voisin huomenna tai viikonloppuna ajella,

• [email protected] meiliin jotain tietoa itsestäsi ennenkuin annan luvan mennä tönkimään

• edparta

hei
        olemme todella kiinnostuneita talon vuokraamisesta
        ota yhteyttä jos vielä vapaa olemme remonttitaitoinen aviopari mies on rakennusalan ammattilainen [email protected]

• ei enää yhteyden ottoja

kiitos:)

• Matti Linden

Olen, ja rauhallinen. Paljonko remontti on kesken. Olen siisti, en juo väkeviä. Tupakoin vähän, vaim ulkona.
      Puutarhan hoito ja rakennusten kunnossapito on tuttua. Asun hyvin rauhaatomalla seudulla, enkä pidä tällaisesta.
      Kotivakatuus on ja auto.
      Yst. vast. [email protected] tai P. 0442615310.

• mökinkaipuu

Moikka! Koskas mökkiä vois tulla kattomaan?

• kuvia talosta

Onko kuvia talosta?

• Kiire

Eroamassa oleva 52v mies kaipaisi pikaisesti asuntoa koskelta. Ottaisitko yhteyttä pian jos asunto on vielä vapaa? Puh. 045 6699389

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe