jokaiselle on osansa täällä auringon alla, ei kannata kadehtia sitä, jolla on paljon rahaa, raha on vain materiaa, mitään et saa mukaasi, kun jonain päivänä kuolet. Yksin oleminen voi olla myös siunaus, harvan parisuhde onnistuu täysin. Pääasia on elää elämäänsä niin hyvin kuin vain osaa ja pystyy. Itse voisi olla katkera siitä, mitä elämässäni on tapahtunut, mutta elän mieluimmin tässä hetkessä, kuin menneisyydessä. Ihminen on kuitenkin loppujen lopuksi yksin koko elämänsä ajan, koskaan ei toinen ihminen voi täysin tietää, miltä joku asia sinusta tuntuu, puhumattakaan siitä, kuinka harva pysähtyy sinua kuuntelemaan. Olen välillä masentunut, mutta en anna periksi, elämälä voi vielä yllättää ja yllättäkin, jos vain antaa sille tilaisuuden. Hyvää uutta vuotta kaikille :)
Vastaukset 2
- saa mukaansa
eikä myöskään ole koskaan saanut mitään tai kokenut mitään mitä muut ehkä ovat, esimerkiksi rakkautta.
Mitä muuta voi tehdä silloin kuin olla katkera?
Leikkiä että se on ok?- leikit...
sanoilla, joita ei kukaan ymmärrä, mikä se pointti oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253088Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161091Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63893Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke53871- 52819
- 48709
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍80669- 54653
- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624