Aluelämpö

Käpykankas

onko mahdollista päästä tästä ryöstövirmasta eroon. En ole tavannut missään yrityksessä näin huonoa palvelua, kuin tässä kyseisessä yrityksessä.

15

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maigolman

      Jos olisit Kuopiossa tai sitä pohjoisempana, kuitenkin saman läänin aluueella, huomaat, että asiakaspalvelu on ystävällisempää ja asiakaslähtöisempää.

      Sitä olen itsekin joskus miettinyt, että jos kerran ihmisiä niin paljon kyrsii asua varkaudessa ja se nostaa vaikut ulos korvista, miksi siellä pitää asua? Nimimerkki, itse asun edelleen, mutta tuskin enää kauan...

    • saanut

      ko.yrityksestä aina hyvää palvelua. Hintakin on ihan kilpailukykyinen,että silleen.

    • Siinä vain muistutus, sellaisia ne siellä Kuopiossa on kaikki. Jostain Karjalan peruilta tulleita kieroilijoita. Kuopion suuntaan en muuttaisi kuin kahleissa. Kylmät väreet tulee kun ajatteleekin.

      • kovin

        on ressukalla pienet ympyrät.


      • kovin kirjoitti:

        on ressukalla pienet ympyrät.

        Katso etelään päin niin siellä asukastiheys on muuta kuin jossain periferiassa. Etelään päin katsottuna ei niitä poroja ole mutta veikkaan että sitä älykkyyttä omaavia kylläkin. Muikkujakaan ei lasketa. Suosittelen käymään sen kansakoulun siellä Kuopiossa loppuun.


      • Maigolman
        bruno2 kirjoitti:

        Katso etelään päin niin siellä asukastiheys on muuta kuin jossain periferiassa. Etelään päin katsottuna ei niitä poroja ole mutta veikkaan että sitä älykkyyttä omaavia kylläkin. Muikkujakaan ei lasketa. Suosittelen käymään sen kansakoulun siellä Kuopiossa loppuun.

        Teille sitä ei ole oman rakkaan kotikaupunkinne pohjois-puolella muuta isoa kun Kuopio. Kävisitte vähän enemmän matkustelemassa, ettette ihan homehtus Varkaudessa... tekee muuten hyvää :)


      • Maigolman kirjoitti:

        Teille sitä ei ole oman rakkaan kotikaupunkinne pohjois-puolella muuta isoa kun Kuopio. Kävisitte vähän enemmän matkustelemassa, ettette ihan homehtus Varkaudessa... tekee muuten hyvää :)

        Savolaisesta liiottelusta olen kuullut paljon mutten isosta Kuopiosta onko se jossain Nurmeksen luona


      • ............

        Ja etäisyyttä kaupunkien välillä olikaan? Silti haukutaan toisen kaupungin asukkaita ja vieläpä juuria :) Naurettavaa.

        Kerronpa sinulle salaisuuden: samasta puusta ne varkautelaiset ja kuopiolaiset on veistetty. Kiitos kuitenkin nauruista :)


    • asiaka

      tuntuu jotenkin uskomattomalta että asiakkaat hyväksyvät perusteettomat hinnan korotukset...jos muualla nostetaan hintoja ei se ole oikea peruste nostaa täällä koska lämpö saadaan .tehtaalta EDULLISESTI ja ymmärtääkseni on tehty MONEN VUODEN SOPIMUS lämmön toimittamisesta ..ja enkä usko että yhtiö on nostanut hintojaan. Kaupunki ja Savon Voima ne vaan haluaa osinkoja.

      • jo tuo

        jonninjoutava paskan jauhaminen ja vaihda toki kalliimpaan järjestelmään.


      • saha soimaan
        jo tuo kirjoitti:

        jonninjoutava paskan jauhaminen ja vaihda toki kalliimpaan järjestelmään.

        hanki energias jostain muualta, pistä vaikka tuulimylly pihalles tai hönkäile akkas kanssa.


      • asik
        jo tuo kirjoitti:

        jonninjoutava paskan jauhaminen ja vaihda toki kalliimpaan järjestelmään.

        varmaan et itse maksa mitään laskujasi etkä vuokraasi vaan ohjaat kaikki laskusi "KAUPUNKIN TALOLLE" niin et voi ymmärtää asiaa ja korotuksia että se on väärin.


      • kuin,,,,,,,,,,
        asik kirjoitti:

        varmaan et itse maksa mitään laskujasi etkä vuokraasi vaan ohjaat kaikki laskusi "KAUPUNKIN TALOLLE" niin et voi ymmärtää asiaa ja korotuksia että se on väärin.

        Varkauden terveyskeskuksessa, siellä ei vastata puhelimeen ja jos vastataankin, niin kielenkäyttö on todella karmeaa.


      • kippeejapahasti
        kuin,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Varkauden terveyskeskuksessa, siellä ei vastata puhelimeen ja jos vastataankin, niin kielenkäyttö on todella karmeaa.

        terveyskeskuksessa saa todella törkeää kohtelua puhelimessa, luukulla joskus asiallista. Määkiviä ja ammattitaidottomia jotkut.


    • palvelua

      saat varmasti sieltä huonoa palvelua jos olet irtautumassa kyseisestä virmasta. Olisit miettinyt jo alunperin mihin olet aikoinaan sitoutunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe