Ohivetoja. Sitä oli koko viime vuosi. Toivotaan, että tästä vuodesta tulee parempi.
Ohivetoja
3
625
Vastaukset
- ohivetoja vihaava
Nosta tasoa korkeampiin pöytiin ja korota sen verran rajusti, etteivät saa pottikertoimia. Kyllä se siitä alkaa sujumaan - ainakin itselläni em. toimi.
- nää fisut
uskalla lainkaan puolustaa parasta kättä vaan jakelevat niitä free cardeja minkä ehtivät ja sitten vielä ihmettelevät jotta midenkä niidä ohivedoja niin paljon dulee!
- sä fisu
nää fisut kirjoitti:
uskalla lainkaan puolustaa parasta kättä vaan jakelevat niitä free cardeja minkä ehtivät ja sitten vielä ihmettelevät jotta midenkä niidä ohivedoja niin paljon dulee!
pääs kiinni. Kun et tiedä mistä puhutaan. Etkä tiedä pelityylistäni yhtään mitään. Etkä tule koskaa tietämäänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385