Uusi vuosi on koittanut ja aurinkoinen päivä alkamassa. Kuka vielä voi nukkua tämän kaiken kauniin keskellä???
Hävetkää possut !!!
Mitä siellä enää maataan????
31
745
Vastaukset
- ex_sakuli
ja koira lenkitetty ekan kerran jo ennen kuutta!
Meillä ei uutta vuotta juhlittu kun nakeilla ja perunasalaatilla.
Koira oli aktiivisesti mukana syömässä ja raketteja kattelemassa omalta koti portaalta sen jälkeen mentiin nukkumaan koko sakki!- arkipiru
nakkeja ja perunasalaattia Justiinalle, itselleni tein katkarapusalaatin kera lohimedaljongin. Juotavaa ei ollut kuin puolikas valkkaria, josta en itse kostunut ollenkaan.
Tavanomainen vuodenvaihde.
kyllä tässä on jo aikaa sitten herätty,kahvetta juotu ja pojan kanssa leikitty autokisaa =)))
Vielä kun pääsisi ton isännän kanssa leikkimään niin...saisi ehkä tuota remonttia eteenpäin :)- arkipiru
Meillä ei sellaista hetkeä tulekkaan, että minun leikkiin ei saisi.
Mutta toisaalta taas, se remontti voisi kyllä venyä pitkellekin tulevaisuuteen, jos se minusta kiinni olisi. arkipiru kirjoitti:
Meillä ei sellaista hetkeä tulekkaan, että minun leikkiin ei saisi.
Mutta toisaalta taas, se remontti voisi kyllä venyä pitkellekin tulevaisuuteen, jos se minusta kiinni olisi.kohta joku huutaa puskista että PERWO,mutta joo,meillä on aina noita jarruja nurkissa,pieni huono puoli joten parempi tyytyä vaan nurkkien paikkaamiseen :))))
- arkipiru
davalyan kirjoitti:
kohta joku huutaa puskista että PERWO,mutta joo,meillä on aina noita jarruja nurkissa,pieni huono puoli joten parempi tyytyä vaan nurkkien paikkaamiseen :))))
mutta mukava sellainen.
arkipiru kirjoitti:
mutta mukava sellainen.
toi perwo lisätä oikein nimen jatkoksi...niinkuin vaikka "volvo" Markkanen...
- arkipiru
davalyan kirjoitti:
Eihän se sovi ollenkaan, mutta minulle se ehkä kävisikin, kun vaihdoin kulkupelini k.o. autoon.
arkipiru kirjoitti:
Eihän se sovi ollenkaan, mutta minulle se ehkä kävisikin, kun vaihdoin kulkupelini k.o. autoon.
lukea kun ryöstelet pankkeja ym =)
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
Berwo won Argibiru! :)
- arkipiru
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Berwo won Argibiru! :)
piti sanoa. Olisin vaihtanut nickini siihen.
- Myy-Pikkuinen
arkipiru kirjoitti:
piti sanoa. Olisin vaihtanut nickini siihen.
toki vieläkin sen vaihtaa, mut vaihda se uu yyksi, siis Argibity. :))
- Myy-Pikkuinen
Hyvinhän tässä on jo herätty noin 10min sitten! =)
- arkipiru
että monella silmäluomet pysyvät ala-asennossaan pitkään tämän päivän osalta.
Ei muuten liiku ulkonakaan vielä ketään.
Kuinka ihmeessä koiraihmisetkin pystyy nukkumaan myöhään iltapäivään??? arkipiru kirjoitti:
Kuinka ihmeessä koiraihmisetkin pystyy nukkumaan myöhään iltapäivään???vastaan omalta osaltani,että eipä meitäkään koirat herättele,aivan sama kauanko niitten puolesta nukkuisi...
- arkipiru
davalyan kirjoitti:
vastaan omalta osaltani,että eipä meitäkään koirat herättele,aivan sama kauanko niitten puolesta nukkuisi...
Kai niilläkin nyt joskus se vaihe tulee, että rupee rakko täyttymään???
Ei sen puoleen, liki kaksitoista tuntia Marjakin pystyy pissaa pidätteleen, mutta kyllä se jo onkin sitten aivan tarpeeksi. - Myy-Pikkuinen
arkipiru kirjoitti:
Kuinka ihmeessä koiraihmisetkin pystyy nukkumaan myöhään iltapäivään???pystyvät, käyttävät koirat vielä yöllä ulkona.
arkipiru kirjoitti:
Kai niilläkin nyt joskus se vaihe tulee, että rupee rakko täyttymään???
Ei sen puoleen, liki kaksitoista tuntia Marjakin pystyy pissaa pidätteleen, mutta kyllä se jo onkin sitten aivan tarpeeksi.ei noi pyytele ulos kuin ehkä kerran vuodessa jos on vatsa sekaisin,muuten ovat ja odottelevat,aamuisin ei oo mikään kiire pissalle,saattavat jatkaa torkkuja pihalla tunninkin ennenkuin puska kutsuu...
- arkipiru
davalyan kirjoitti:
ei noi pyytele ulos kuin ehkä kerran vuodessa jos on vatsa sekaisin,muuten ovat ja odottelevat,aamuisin ei oo mikään kiire pissalle,saattavat jatkaa torkkuja pihalla tunninkin ennenkuin puska kutsuu...
sitten joitakin Japsien robottikoiria. Muuta selitystä en keksi.
- arkipiru
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
pystyvät, käyttävät koirat vielä yöllä ulkona.
kas kun en sitä heti tajunnut ;))
- koiria
arkipiru kirjoitti:
sitten joitakin Japsien robottikoiria. Muuta selitystä en keksi.
ennen kuin menee nukkumaan, esimerkiksi neljän aikaan aamulla, kyllä ne pitkälle iltapäivään silloin pärjäävät.
- arkipiru
koiria kirjoitti:
ennen kuin menee nukkumaan, esimerkiksi neljän aikaan aamulla, kyllä ne pitkälle iltapäivään silloin pärjäävät.
en tajunnut että jotkut voi valvoa neljään saakka aamulla, koska minä yleensä jo silloin herään.
Nyt tuli selväksi sekin. arkipiru kirjoitti:
en tajunnut että jotkut voi valvoa neljään saakka aamulla, koska minä yleensä jo silloin herään.
Nyt tuli selväksi sekin.minäkään ja jos valvon niin en silti käytä koiria pihalla,aikalailla klo 21.00 otan joka ilta koirat sisälle nukkumaan,uros esim juoksuaikoina saa jäädä siitä eteenpäin tunniksi-pariksi rauhassa ulos tutkimaan narttujen tuoksuja,sille siis tulee lyhin yö,mutta sekään ei oo koskaan pyytänyt ulos 10 viikkoisen jälkeen..eikä myöskään sotkenut sisällä tiettykään ;)
edes nukkumaan.;) Ilo loppui aikanaan ja pienet torkut ennätin ottaa, kun taas mentiin ja lujaa mentiinkin. Isäntä jäi kotiin koirien kanssa ja minut vietiin Rymättylään saunomaan.
Nyt kuuntelen wieniläiskonserttia.- MiauMauMoy
mutta siitäkin huolimatta vielä kerran oikein HYVÄÄ UUTTA VUOTTA kaikille koiramaisille ja vähemmän koiramaisille!
Yön nuo kakarat eli miehet leikki sotaa ilotulitteillaan, ja me järkevät eli naispuoliset kumottiin tulilientä ja juteltiin mukavia. No, nyt ei ole ollut niin mukavaa, mutta kourallinen särkytabuja on hieman oloa parantanut. Hieman.
Kadehdin Umaa joka tuntuu niin iloiselta ja pirteältä. Laitas tännekin vähän energiaa ja hyvää mieltä! :)Yksi lasi kuohuvaa,,ei päänsärkyä aiheuta. sauna teki ihmeitä vaikka en uimaan mennyt kuten arvoisa saunakaverini ja armoitettu ystäväni. Ystäväni ui oli pakkasta tai hellettä,,niin veteen vain. Hänellä ei juurikaan ole lensuja.
Me ennustettiin yöllä....mullekkin on kuulemma tulossa joku vaalea viikinki,,,taitaa olla meittin isäntä joka on harmaantunut viehättävästi.- Mikähän nyt olisin? May..?
umalehtinen kirjoitti:
Yksi lasi kuohuvaa,,ei päänsärkyä aiheuta. sauna teki ihmeitä vaikka en uimaan mennyt kuten arvoisa saunakaverini ja armoitettu ystäväni. Ystäväni ui oli pakkasta tai hellettä,,niin veteen vain. Hänellä ei juurikaan ole lensuja.
Me ennustettiin yöllä....mullekkin on kuulemma tulossa joku vaalea viikinki,,,taitaa olla meittin isäntä joka on harmaantunut viehättävästi.Ei se munkaan ongelma ole määrä vaan laatu, eli tuli illan mittaan kumottua niin kuohuvaa, väkevää, olutta ts. vähän kaikkea mitä naapureiden kanssa taivaalle tuijotellessa maisteltiin. Jokainen toi vähän jotain ja tulos on tämä, eli että aamulla heräsin pirulliseen päänsärkyyn.
Vaalea hieman harmautunut viikinki? Jos se nyt ei kuitenkaan ole omasi, niin lähetä tänne. Kyllä mulle kelpais ;)
Oletko tehnyt uudenvuoden lupauksia? Minä tein sen etten enää tänne kirjoittaisi kun edelleen olen ihan ulalla. Oma syy kun en 90% viesteistä lue. Mutta tässä sitä ollaan. Ilman nimimerkkiä edelleen kun tuo trollien trolli halusi minun niin hienon nickin ;) Onneksi halusi!!
Minä,minä,ja possuthan on söpöjä :=))))ja fiksujakin kuulemma ;=)
Autuaasti vedettiin sikeitä johonkin yhteentoista ja sitten aamupalan jälkeen vasta lähettiin lenkille.Että tälleen nautinnollisesti alettiin uutta vuotta koko porukalla täällä :O)
Ja paistoi komeesti aurinko täällä meijän lenkilläkin vielä silloin.Ihan yritti tulla miltei keväinen olo o_Oumalehtinen kirjoitti:
meillä satoi muutama hiutale;)) Joten toivoa on: "on hanget korkeat nietokset"......
Ei ole satanut.Taidetaan olla likempänä etelänapaa,heh.
Rupeaa toisaalta olemaan vähän kaksijakoinen ajatus tuohon lumeen,kun ei vielä ole tullut.
Olishan se toisaalta kivaa,talveenhan se kuuluu.
Mutta tärkeintä olis,kun olisi kuivaa/vähän pakkasta ja aurinkoa.Onneksi sitä harvinaista herkkua tänään sai :O)molossi kirjoitti:
Ei ole satanut.Taidetaan olla likempänä etelänapaa,heh.
Rupeaa toisaalta olemaan vähän kaksijakoinen ajatus tuohon lumeen,kun ei vielä ole tullut.
Olishan se toisaalta kivaa,talveenhan se kuuluu.
Mutta tärkeintä olis,kun olisi kuivaa/vähän pakkasta ja aurinkoa.Onneksi sitä harvinaista herkkua tänään sai :O)ja pölyä. Lunta toivon siksi että olisi hieman valoisampaa;) Muutoin ei niin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2387141IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1883842- 1711775
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)721605- 701134
- 1341112
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61027Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128936Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205914- 102863