ongelma?

Ongelma`?

vanhemmat lähtivät juhlimaan jollekkin kavereilleen,ja päätimme olla kolmestaan kotona.Pyysimme poikaa mutta sitten sieltä tuli vissiin 7,ja vanhenpani luuli että pelaamme pelejä ja syömme mutta meillä olikin kaljoja,olimme ainakin 3 tuntia ja olimme vähän pihalla kaikesta.tässä meillä ja päätimme lähteä ulos..Noh minä äkkiä tein siivouksen ja piilotin roskapussin pihalle.Toinen kavereistä lähti kotiin koska ei halunnu olla poikien kanssa.Noh kun menimme pihalle ja kävelimme jonkin matkaa vanhempani soittivat että missä olimme sanoin että olimme katsomassa ilotulitusta ja he kysyivät että mitä se kalja tölkki tekee keittiön pöydällä ja olin paniikissa ja pätin sanoa että siellä oli yksi poika joka tuli vain sisälle no hetken kuluttua he pyysivät meitä takaisin ja kysyivät viellä kerran ja sanoivat että löysivät jotakin kalja pussin,noh päätin siinä tekaista että täällä olikin kaksi poikaa;Denkä nytten tiedä mitä selittäisin jos ne löytäisivät sen sieltä pihalta?mitä sanomme vanhemmille jos he kysyvät jotaikin?

7

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haavisto

      Tässä tilanteessa olisi syytä sinun muistaa, että valheella on lyhyet jäljet. Kerro rehellisesti totuus vanhemmillesi, vaikka saisitkin rangaistuksen, niin loppujen lopuksi saat itsellesi helpotuksen.

      • ongelma?

        miten mä voin selittää sen koska kaverini joutuisi tooooosi pahaan pulaan.Tai jos en vain uskalla


      • haavisto
        ongelma? kirjoitti:

        miten mä voin selittää sen koska kaverini joutuisi tooooosi pahaan pulaan.Tai jos en vain uskalla

        Teidän on itse omat sotkunne siivottava eikä pyytää täältä niinsanotusti hyvää valhetta, jolla pääsisitte ikävästä tilanteestanne pois. "Rehellisyys maan perii".


      • ongelma?
        haavisto kirjoitti:

        Teidän on itse omat sotkunne siivottava eikä pyytää täältä niinsanotusti hyvää valhetta, jolla pääsisitte ikävästä tilanteestanne pois. "Rehellisyys maan perii".

        toi on kyl totta,mut siis ei myö valhetta pyyetä..pyyetään vaan apua asiaa,en vain uskalla kertoa


      • haavisto
        ongelma? kirjoitti:

        toi on kyl totta,mut siis ei myö valhetta pyyetä..pyyetään vaan apua asiaa,en vain uskalla kertoa

        Parempi olisi jos kuitenkin kertoisit ennenkuin vanhemmat löytävät ko. asian. Voit(te) päästä tällöin vähemmällä harmilla.


      • Sanot esim:
        ongelma? kirjoitti:

        miten mä voin selittää sen koska kaverini joutuisi tooooosi pahaan pulaan.Tai jos en vain uskalla

        Jotain, et kutsuit porukkaa, mutta sieltä tulikin vähän enemmän.. Etkä puhu mitään, kenen kavereita ne oli.. Sanot vaan, että Yksiä meijän kavereita, ja niillä oli sit kavereita mukana..

        Ja sit sanot, että: "Eikai se nyt niin paha, jos vähän kaljaa juo uutenavuotena?? Joittehan teki!?" :DDD


      • haavisto
        Sanot esim: kirjoitti:

        Jotain, et kutsuit porukkaa, mutta sieltä tulikin vähän enemmän.. Etkä puhu mitään, kenen kavereita ne oli.. Sanot vaan, että Yksiä meijän kavereita, ja niillä oli sit kavereita mukana..

        Ja sit sanot, että: "Eikai se nyt niin paha, jos vähän kaljaa juo uutenavuotena?? Joittehan teki!?" :DDD

        Kyllä on niin, että totuutta muuttelemalla ei hyvää seuraa. On paljon parempi, että asianomaiset itse rehellisesti kertovat suoraan, että mitä tapahtui, sillä totuus voi tulla julki muuta kautta mikä on ikävämpää.
        Olen myös melkoisen varma, että asianomaisista jokainen on myös alaikäinen, joten heidän alkoholipitoisten juomien nauttiminen on paljon tuomittavampaa kuin heidän vanhempiensa, eli asianomaisten vetoaminen tässä suhteessa vanhempien tekemisiin on totaalisesti väärin. Vai mistä lähtien rehellisyys on muuttunut tabuksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe