NEITSYT - " Miehiä"

VAROKAA

,,NEITSYT- M ,EI OLE MIES.

27

5506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas-74

      Olen oinas nainen ja seurustelin 3 vuotta neitsyen kanssa. Suhde päättyi syksyllä, kun kyllästyin ottamaan vastaan miehen loukkauksia ja jatkuvaa kriittisyyttä, joka todella sattui.

      Neitsyt osaa olla aluksi hyvin mukava ja ystävällinen. Hänestä saa heti mukavan ja luotettavan miehen kuvan sekä myös on aluksi positiivisen oloinen. Voisi verrata kaksoseen tässä vaiheessa.

      Seuraavassa vaiheessa häntä ei tulisi mieleenkään verrata positiiviseen ja leikkisään kaksoseen. Neitsyeen kun tutustuu lähemmin, hänen luontonsa paljastuu pala palalta. Alkaa kritisointi pikkuasioista, sitten ajan mittaan neitsyt mies alkaa haukkumaan naistaan hyvinkin voimakkaasti eli yrittää alistaa naisen.

      Neitsyt voi sanoa toiselle ihmiselle päin näköä kaikkein pahimpia törkyisyyksiä esim "näytät huoralta" "sulla on leveä perse, laihduttaisit edes. sun kanssa ei kehtaa lähtee edes kauppaan kun olet noin läski!"

      Nämä kaikki ovat lauseita, joita Neitsyt mieheni, siis entinen mieheni, minulle lateli tasaisin määräajoin. Ei pyydä anteeksi koskaan, nalkuttaa ja arvostelee kaikkea ja kaikkia ihmisiä.

      Ensi tapaamisella en olisi voinut mitenkään uskoa Neitsyestä tälläista.Herrasmiesmäisyys ja hyvät tavat on pelkkää teatteria. Ei ymmärrä, että ihmiset ei ole täydellisiä. Valittaa melkein kaikesta. Pikkumaisuus ja saivartelu ärsyttää myös. En osannut tehdä mitään hänen mieliksi. Tunteeton ja kylmä. Ei osannut/halunnut ymmärtää ihmisiä.

      Ero oli paras ratkaisu, nyt voin elää vapaana, ilman ylimääräistä painetta eikä tarvitse kuunnella haukkuja.

      • JOUDUN

        EHKÄ,KÄRSIMÄÄN...LOPPUEÄLÄMÄNI.VAMMASASTA...
        Jonka hän aiheutti minulle.pahoinpitelyllään.
        Olen miettinyt,teenkö rikosilmoituksen.

        Kun tuo surkea mies,yrittää vielä lähestyä
        ja mukamas rakastaa.

        Ehkä joutuu linnaan,törkeästä pahoipitelystä.
        jos sen teen , rikosilmoituksen.

        Ei tekisi mieli antaa armoa...kivut on minulla,
        olleet jo kolme vuotta...jatkuvasti.

        Kertokaa mielipiteenne..


      • Lue.alempaa..
        JOUDUN kirjoitti:

        EHKÄ,KÄRSIMÄÄN...LOPPUEÄLÄMÄNI.VAMMASASTA...
        Jonka hän aiheutti minulle.pahoinpitelyllään.
        Olen miettinyt,teenkö rikosilmoituksen.

        Kun tuo surkea mies,yrittää vielä lähestyä
        ja mukamas rakastaa.

        Ehkä joutuu linnaan,törkeästä pahoipitelystä.
        jos sen teen , rikosilmoituksen.

        Ei tekisi mieli antaa armoa...kivut on minulla,
        olleet jo kolme vuotta...jatkuvasti.

        Kertokaa mielipiteenne..

        -EX-MIES VAINOAA.

        Aloitin sen palstan.


      • nyt kun vielä
        JOUDUN kirjoitti:

        EHKÄ,KÄRSIMÄÄN...LOPPUEÄLÄMÄNI.VAMMASASTA...
        Jonka hän aiheutti minulle.pahoinpitelyllään.
        Olen miettinyt,teenkö rikosilmoituksen.

        Kun tuo surkea mies,yrittää vielä lähestyä
        ja mukamas rakastaa.

        Ehkä joutuu linnaan,törkeästä pahoipitelystä.
        jos sen teen , rikosilmoituksen.

        Ei tekisi mieli antaa armoa...kivut on minulla,
        olleet jo kolme vuotta...jatkuvasti.

        Kertokaa mielipiteenne..

        voit. Hän voi vaikka TAPPAA sinut jos satutte kerrankin vielä vastakkain. Ja kun poliisit näkevät miten kipeä olet, he panevat varmasti tuon "ex-miehesi" LINNAAN. ISOLLA L:LLÄ.


      • Nainen 40v.....

        Tuo kaikki on totta......hyväksyy vain itsensä ei toista!! hyväksyy lähipiiriin vain lähimmät ...siskonsa..veljensä jne....(petti joi valehteli juoni selkäni takana) Huomioi..ihan suhteen alussa.... Elin tän neitsytmiehen kanssa noin yli 10 vuotta..puolet aviossa....meille syntyi yhteinen lapsikin....josta nyt pitää tiukasti kiinni (jäi erossa isälleen asumaan) en halunnut lähteä taistelemaan oikeuteen! ajattelin lapsen parasta!! kärsii eniten jos alamme siitä riitelemään!! on hyvä isä mutta puolisona se ei sitä ollut!!!!....olen fiksusti vaiennut kaikista mitä teki mulle painoin kaiken sisälleni!! lähipiiri näki etten voinut hyvin........ epäili selkäni takana minua..että petän vaikka koskaan en häntä pettänyt!!! luuli jopa vaateostoksilla ollessani että olen pettämässä häntä!! mulla ei saanut olla omia menoja esim: ei pitää hauskaa kavereiden kanssa...itse meni!!! Rohkaistuin kavereideni avulla...ja tuella lähdin suhteesta hieman yli vuosi sitten ja nyt olen onnellinen ja vapaa!!! ja ei ole kiirettä uuteen suhteeseen!! vanhemmiten sitä tulee varovaiseksi....ei enää samanlaista elämää.....! Mutta siltikään en yleistä!! ei kaikki ole samanlaisia...


      • minuakin on pahoinpidelty!
        JOUDUN kirjoitti:

        EHKÄ,KÄRSIMÄÄN...LOPPUEÄLÄMÄNI.VAMMASASTA...
        Jonka hän aiheutti minulle.pahoinpitelyllään.
        Olen miettinyt,teenkö rikosilmoituksen.

        Kun tuo surkea mies,yrittää vielä lähestyä
        ja mukamas rakastaa.

        Ehkä joutuu linnaan,törkeästä pahoipitelystä.
        jos sen teen , rikosilmoituksen.

        Ei tekisi mieli antaa armoa...kivut on minulla,
        olleet jo kolme vuotta...jatkuvasti.

        Kertokaa mielipiteenne..

        Ole vaan rohkeasti avoin ja rohkeutta tarvitset!! vedä äijä käräjille!! tiedän itse että sellaisella suhteella ei tee mitään jos lyö toista!! Ei kaikki miehet lyö on niitä fiksujakin olemassa!


      • eivät ole
        Nainen 40v..... kirjoitti:

        Tuo kaikki on totta......hyväksyy vain itsensä ei toista!! hyväksyy lähipiiriin vain lähimmät ...siskonsa..veljensä jne....(petti joi valehteli juoni selkäni takana) Huomioi..ihan suhteen alussa.... Elin tän neitsytmiehen kanssa noin yli 10 vuotta..puolet aviossa....meille syntyi yhteinen lapsikin....josta nyt pitää tiukasti kiinni (jäi erossa isälleen asumaan) en halunnut lähteä taistelemaan oikeuteen! ajattelin lapsen parasta!! kärsii eniten jos alamme siitä riitelemään!! on hyvä isä mutta puolisona se ei sitä ollut!!!!....olen fiksusti vaiennut kaikista mitä teki mulle painoin kaiken sisälleni!! lähipiiri näki etten voinut hyvin........ epäili selkäni takana minua..että petän vaikka koskaan en häntä pettänyt!!! luuli jopa vaateostoksilla ollessani että olen pettämässä häntä!! mulla ei saanut olla omia menoja esim: ei pitää hauskaa kavereiden kanssa...itse meni!!! Rohkaistuin kavereideni avulla...ja tuella lähdin suhteesta hieman yli vuosi sitten ja nyt olen onnellinen ja vapaa!!! ja ei ole kiirettä uuteen suhteeseen!! vanhemmiten sitä tulee varovaiseksi....ei enää samanlaista elämää.....! Mutta siltikään en yleistä!! ei kaikki ole samanlaisia...

        Tuollaisia sikamaisia sovinisteja.


      • yhtään
        minuakin on pahoinpidelty! kirjoitti:

        Ole vaan rohkeasti avoin ja rohkeutta tarvitset!! vedä äijä käräjille!! tiedän itse että sellaisella suhteella ei tee mitään jos lyö toista!! Ei kaikki miehet lyö on niitä fiksujakin olemassa!

        Sellaista vielä tähän mennessä tavnnut?


      • ja puhut paskaa
        Nainen 40v..... kirjoitti:

        Tuo kaikki on totta......hyväksyy vain itsensä ei toista!! hyväksyy lähipiiriin vain lähimmät ...siskonsa..veljensä jne....(petti joi valehteli juoni selkäni takana) Huomioi..ihan suhteen alussa.... Elin tän neitsytmiehen kanssa noin yli 10 vuotta..puolet aviossa....meille syntyi yhteinen lapsikin....josta nyt pitää tiukasti kiinni (jäi erossa isälleen asumaan) en halunnut lähteä taistelemaan oikeuteen! ajattelin lapsen parasta!! kärsii eniten jos alamme siitä riitelemään!! on hyvä isä mutta puolisona se ei sitä ollut!!!!....olen fiksusti vaiennut kaikista mitä teki mulle painoin kaiken sisälleni!! lähipiiri näki etten voinut hyvin........ epäili selkäni takana minua..että petän vaikka koskaan en häntä pettänyt!!! luuli jopa vaateostoksilla ollessani että olen pettämässä häntä!! mulla ei saanut olla omia menoja esim: ei pitää hauskaa kavereiden kanssa...itse meni!!! Rohkaistuin kavereideni avulla...ja tuella lähdin suhteesta hieman yli vuosi sitten ja nyt olen onnellinen ja vapaa!!! ja ei ole kiirettä uuteen suhteeseen!! vanhemmiten sitä tulee varovaiseksi....ei enää samanlaista elämää.....! Mutta siltikään en yleistä!! ei kaikki ole samanlaisia...

        Lapsi jää yleemnsä äidin luo, miksi ei teillä? Puhut paskaa


      • Kukatkin...

        ..olivat lopulta väärän mallisia...jotka minä olin
        hankkinut..vaikka aiemmin kehui hyvää makuani
        kukkienkin suhteen.
        Pala palalta lisää pirullisuutta..niinkuin sanoit.

        Teatteria koko n-m.


      • sakeampaa
        Nainen 40v..... kirjoitti:

        Tuo kaikki on totta......hyväksyy vain itsensä ei toista!! hyväksyy lähipiiriin vain lähimmät ...siskonsa..veljensä jne....(petti joi valehteli juoni selkäni takana) Huomioi..ihan suhteen alussa.... Elin tän neitsytmiehen kanssa noin yli 10 vuotta..puolet aviossa....meille syntyi yhteinen lapsikin....josta nyt pitää tiukasti kiinni (jäi erossa isälleen asumaan) en halunnut lähteä taistelemaan oikeuteen! ajattelin lapsen parasta!! kärsii eniten jos alamme siitä riitelemään!! on hyvä isä mutta puolisona se ei sitä ollut!!!!....olen fiksusti vaiennut kaikista mitä teki mulle painoin kaiken sisälleni!! lähipiiri näki etten voinut hyvin........ epäili selkäni takana minua..että petän vaikka koskaan en häntä pettänyt!!! luuli jopa vaateostoksilla ollessani että olen pettämässä häntä!! mulla ei saanut olla omia menoja esim: ei pitää hauskaa kavereiden kanssa...itse meni!!! Rohkaistuin kavereideni avulla...ja tuella lähdin suhteesta hieman yli vuosi sitten ja nyt olen onnellinen ja vapaa!!! ja ei ole kiirettä uuteen suhteeseen!! vanhemmiten sitä tulee varovaiseksi....ei enää samanlaista elämää.....! Mutta siltikään en yleistä!! ei kaikki ole samanlaisia...

        oli exäni motto ja se kyllä piti paikkaansa,
        Vaikka hän haukkui joitakin sukulaisiaan minulle.

        Autas kun maljapuheita piti ,niin kultasi heidät.

        Että näin aito on !


      • taidat olla samanlainen sov...
        ja puhut paskaa kirjoitti:

        Lapsi jää yleemnsä äidin luo, miksi ei teillä? Puhut paskaa

        älä arvostele kun et tiedä taustoja.......!!!


      • idiootti

        Ei nyt olekaan viisasta jättää lasta tuollaiselle törkimykselle vai josko sitä kunnon äiti-lapsi suhdetta on ollutkaan.


      • Enkä minäkään
        idiootti kirjoitti:

        Ei nyt olekaan viisasta jättää lasta tuollaiselle törkimykselle vai josko sitä kunnon äiti-lapsi suhdetta on ollutkaan.

        Jättäisi sellaiselle. Ei tässä tyhmiä taideta ollakaan. unohdetaan se.


      • Nimetön

        En ole itse vieraillut ennen näillä sivuilla, mutta nyt tartui tähän tekstiin, koska olen todella kokenut neitsyt miehen kanssa samanlaista. Toisten ihmisten lihavuudesta huomautti minulle ja mainitsi minun vyötärön kasvusta, vaikka olenkin ihan normaalin painoinen.

        Olemme välillä eronneet ja taas yhdessä ja juuri sen takia kun hän on näytellyt alussa sen oman hyvyyden. Itse olen tyhmyyttäni alistunut siihen, mutta en enään. Tieto kasvattaa viisautta.

        Lisäksi hän kävin käsiksi ja vein oikeuteen, mutta hän oli niin ovela että oli valehdellut ja väärentänyt kaiken. Syy ja vika oli vain minussa ei hänessä, niinkuin aina ennenkin.

        Mielestäni ei kuitenkaan tarvitse kaikkia neitsyt miehiä yleistää, koska poikkeuksiakin varmaan on, kuten näilä palstoillakin on käynnyt ilmi. Kuka on täydellinen, tuskin kukaan.

        Ainakin itse olen saannut sellaisen vähän kammon etten vähällä neitsyt horoskooppi miehiin sekaannu.

        Yleisesti ottaen onko horoskooppi merkki nouseva vain laskeva, niin on olisi jotain merkitystä.

        Oinas nainen


      • tilastonikkariko?
        Nimetön kirjoitti:

        En ole itse vieraillut ennen näillä sivuilla, mutta nyt tartui tähän tekstiin, koska olen todella kokenut neitsyt miehen kanssa samanlaista. Toisten ihmisten lihavuudesta huomautti minulle ja mainitsi minun vyötärön kasvusta, vaikka olenkin ihan normaalin painoinen.

        Olemme välillä eronneet ja taas yhdessä ja juuri sen takia kun hän on näytellyt alussa sen oman hyvyyden. Itse olen tyhmyyttäni alistunut siihen, mutta en enään. Tieto kasvattaa viisautta.

        Lisäksi hän kävin käsiksi ja vein oikeuteen, mutta hän oli niin ovela että oli valehdellut ja väärentänyt kaiken. Syy ja vika oli vain minussa ei hänessä, niinkuin aina ennenkin.

        Mielestäni ei kuitenkaan tarvitse kaikkia neitsyt miehiä yleistää, koska poikkeuksiakin varmaan on, kuten näilä palstoillakin on käynnyt ilmi. Kuka on täydellinen, tuskin kukaan.

        Ainakin itse olen saannut sellaisen vähän kammon etten vähällä neitsyt horoskooppi miehiin sekaannu.

        Yleisesti ottaen onko horoskooppi merkki nouseva vain laskeva, niin on olisi jotain merkitystä.

        Oinas nainen

        >>>>>Mielestäni ei kuitenkaan tarvitse kaikkia neitsyt miehiä yleistää, koska poikkeuksiakin varmaan on, kuten näilä palstoillakin on käynnyt ilmi. Kuka on täydellinen, tuskin kukaan. >>>>>

        Poikkeuksiakin on! Herra kestas sentään, pääsääntökö on, että neitsyt pettää, hakkaa, kieroilee....

        Ja että poikkeuksiakin varmaan on!! HAH HAH HAA!
        Johan tuolle nauraa naurisaidan seipäätkin.
        Muuten tunnen yhden oinasnaisen 35v ja se hakkaa miestään ja lapsiaan ja on helvetin äkkipikainen. En varmasti yleistä sillä poikkeuksiakin on.


      • _enppu_
        Nimetön kirjoitti:

        En ole itse vieraillut ennen näillä sivuilla, mutta nyt tartui tähän tekstiin, koska olen todella kokenut neitsyt miehen kanssa samanlaista. Toisten ihmisten lihavuudesta huomautti minulle ja mainitsi minun vyötärön kasvusta, vaikka olenkin ihan normaalin painoinen.

        Olemme välillä eronneet ja taas yhdessä ja juuri sen takia kun hän on näytellyt alussa sen oman hyvyyden. Itse olen tyhmyyttäni alistunut siihen, mutta en enään. Tieto kasvattaa viisautta.

        Lisäksi hän kävin käsiksi ja vein oikeuteen, mutta hän oli niin ovela että oli valehdellut ja väärentänyt kaiken. Syy ja vika oli vain minussa ei hänessä, niinkuin aina ennenkin.

        Mielestäni ei kuitenkaan tarvitse kaikkia neitsyt miehiä yleistää, koska poikkeuksiakin varmaan on, kuten näilä palstoillakin on käynnyt ilmi. Kuka on täydellinen, tuskin kukaan.

        Ainakin itse olen saannut sellaisen vähän kammon etten vähällä neitsyt horoskooppi miehiin sekaannu.

        Yleisesti ottaen onko horoskooppi merkki nouseva vain laskeva, niin on olisi jotain merkitystä.

        Oinas nainen

        jos joku huomauttaa sun painosta niin eihän siitä kannata välittää. ja se on itseasiassa ymmärrettävää et jos puoliso on lihonnut niin tottakai siitä pitää mainita. Ite en ainakaan naisena läskiä miestä kattelis.
        Joo ja en oo sitten neitsyt vaikka tätä mieltä olenkin!


      • on se...
        _enppu_ kirjoitti:

        jos joku huomauttaa sun painosta niin eihän siitä kannata välittää. ja se on itseasiassa ymmärrettävää et jos puoliso on lihonnut niin tottakai siitä pitää mainita. Ite en ainakaan naisena läskiä miestä kattelis.
        Joo ja en oo sitten neitsyt vaikka tätä mieltä olenkin!

        jolla se huono itsetunto on.


      • Nimetön

        Itse en toivottavasti ole tollainen neitsytmies.. Itse yritän aina olla herrasmies ja ystävällinen.. Jos jostakin pitää sanoa jotain sanon sen hellävaraisesti.. Elikkäs ei kaikki neitsytmiehet ole samanllaisia.. :)


      • Mervi_*

        Sulle on vaan osunut joku häiriintynyt Neitsyt yksilö. Minun kokemuksieni mukaan ainakaan Neitsyet tollasia haukkujia ole. Päin vastoin.


    • näitä teidän

      juttujanne!

    • vaakanainen

      Onhan neitsyt pikkutarkka, laskelmoiva, hitusen omaan napaan tuijottaja...
      Mutta neitsytmieheni osoittautunut kuitenkin ilmeisesti ihan varteenotattavaksi, kun kolmisen vuotta yhdessä vierähtänyt.
      Olen pitänyt kiinni "omasta elämästäni",menoistani, harrastuksistani, reissuistani, hän ne hyväksyy. Ei mustis, osoittaa kuitenkin sopivasti, että "olen hänen naisensa".
      Jaksaa olla huomaavainen, erittäin hellä ja kiltti. Ei ikinä arvostele minua kielteisesti, päinvastoin, jaksaa kehua hyviä puoliani, kannustaa ja tukee minua kaikessa.
      Vaikka onkin varauksellinen ja jämpti, uskaltaa lähteä mukaan omiin hassutuksiini, hullutuksiini, ottaa rennommin. Meikä kun aina keksii ja tohistaa paikasta toiseen...ainakin vielä on neitsyt matkassa pysynyt...

      • nbrnm

        Mutta lyösitkö hänet deittaamalla, baarista vai jollain muulla tavalla? Terveisin nuori neitsyt ja kaiken liäksi vielä brunetti.


      • vaakan...
        nbrnm kirjoitti:

        Mutta lyösitkö hänet deittaamalla, baarista vai jollain muulla tavalla? Terveisin nuori neitsyt ja kaiken liäksi vielä brunetti.

        "vanhan mallin" mukaan tanssiravintolassa....ulkoinen olemus herätti kiinnostukseni...


      • olen tavannut
        vaakan... kirjoitti:

        "vanhan mallin" mukaan tanssiravintolassa....ulkoinen olemus herätti kiinnostukseni...

        Tyttökaverini täällä Internetissä deitaamalla. Nyt tiedämme jo toisistamme enemmän. Eikä tässä ole minulla mitään salattavaa, mutta tämä on kuitenkin vasta ihan alussa.


    • kivekset laskeutumatta

      Miten sen sitten ottaa..

      • 7+7

        enää yhtään neitsytmiestä mielellään kohtaa, olen kylläkin vain kaksi kohdannut ja molemmat pitivät liikaa alkosta, saatika että molemmilla selvästi ongelmia pääkoppansa kanssa ja entisissä ihmissuhteissa. Syy ei tietenkään heissä vaan muissa. Masentuneita ja rypeävät itsesäälissä. Ei minkäänlaista selkärankaa. Alussa niin selkärankaisia miehiä, mutta totuus paljastuu hiljalleen. Kuulostaa varmasti negatiiviselta, mutta kaksi kertaa suruja neitsytmiesten takia riitää, toki ihan mukavia ja tervepäisiäkin neitsytmiehiäkin varmasti on, mutta minulle ainakin riittää tällä erää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6429
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      189
      3629
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2824
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2529
    6. 290
      2278
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe