Uudenvuoden aattokin erillään

Timanti20

Onko kohtalo tovereita? Miksi mies ei tahdo viettää edes juhlapäiviä perheensä kanssa?
Perheeseemme kuuluu minä(äiti),avomieheni ja poikavauva. Jouluaaton vietimme yhdessä sukuloiden,minä tietysti koko ajan vauvaa hoitaen,mies ei osallistunut siihen. Joulupäivänä kotiin palatessamme lähti mies muualle. Hän oli tapaninpäivänkin kavereidensa kanssa, kun minä olin kaksin pojan kanssa. Sitten tämä uusivuosi, hän lähti aamuvarhain kavereidensa luo, vauvan herätessä huutaen. Ja taas olin kaksin vauvan kanssa. Illalla pihalla kävin raketteja katsomassa samalla vauvanrattaita työntäen.
Tiedän että suhteemme ei ole kunnossa,mutta sitä toivoo että edes pyhinä isä olisi poikansa luona. Tässä vain miettii koko äijän jättämistä oman onnensa nojaan. Eipä juuri huomattaisi mitään puuttuvan...

2

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummeli55

Olet oikeassa siinä, että perheen kuuluisi viettää yhdessä aikaa pienokaisesta huolimatta...mutta ilmeisestikin avopuolisollasi on vielä ns.juoksuaika menossa. Sinuna yrittäisin puhua asiat halki ja jos tulos on olematon (ei vaikutusta jatkossa) suosittelen loppukommenttisi käyttöönottoa vakavasti. Olet vielä nuori (?)ja edessä varmasti parempaakin on.
      Minulla jo lapset isoja.Jos ukkoni olisi häippässyt pyhinä muille maille, olisi eteisessä odottanut valmiiksi pakattuna matkalaukku!

• Minä ainaki jättäisin.

Jos tosiaan rupeaa paneskelemaan, (anteeks nyt vaan puhetapani) ilman kumia, tai työtehtävissä, niin vois vähän myös kantaa vastuutaan, koska se on myös sen lapsensa.

Törkeetä vielä lähteä "kavereittensa" kanssa humputtelemaan, vaikka varsin hyvin tietää, että toinen jää kotiin hoitamaan vauvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3869
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3495
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3328
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2628
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      115
      1542
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1076
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe