Mikä on halvin tapa matkustaa USA:han? Vinkkejä kaivataan!
Budjettimatka USA:han
6
1657
Vastaukset
- automaattisesti
Tietysti lahjamatkaon halvin..
No, kyttää halvat lennot. Nytkin hiihtolomilla pääsee esim. Floridan lämpöön alle 600e edestak.
Älä varaa hotellia, vaan tingi paikanpäällä joko 1 yö kerrallaan, jos haluat vaihtaa maisemaa tai sitten pitemmäksi aikaa jos pysyvä tukikohta tärkeää. Asialliset paikat liikkuvat 1000e pariksiviikoksi. Jos perusmotellit riittävät, niin niitä löytyy alkaen semmoset 60e vrk.
Todellisuudessa USA on erittäin halpa kohde verrattuna moneen muuhun kaukomaahan, jonne usein ostetaan valmismatka. USA:ssa on sen lisäksi turvallista seikkailla hotellialueen ulkopuolellakin.- matkailija-x
Suurkaupungeissa yöpyminen on kalliimpaa kuin valtateiden motelleissa. Kaksin matkaaminen on halvempaa kuin yksin, hotelli/motelliyöpymiset kun on hinnoiteltu per huone.
Hotellien/motellien tiskillä tinkiminen ei nykypäivänä välttämättä tuota parasta tulosta, netistä kannattaa katsoa tarjouksia (varsinkin sellaisia, jtka voi tarvittaessa perua ilman peruutuskulunja) esim. quickbook.com, lastminutetravel.com. Tutustu myös hotwire.com ja priceline.com (name your own price-osio), näistää saattaa saada **** hotelleja samaan hintaan kuin muuta kautta ** paikkoja, varauksia ei voi kuitenkaan muuttaa tai perua).
Sesonkiajan ulkopuolella matkustaminen on myös halvempaa, esim. Floridassa talvi on sesonkiaikaa, kesällä voi samasta hotellista saada huoneen paljon halvemmalla.
Pikkukuppiloissa ja katukojuista syöminen on yleensä edullisempaa ja parempaakin kuin pikaruokaketjuissa ruokailu.
Tutustu matkasi kohteisiin etukäteen netissä, esim. tripadvisor.comissa on vilkkaat keskustelupalstat monesta Yhdysvaltojen kaupungista, niistä saa rahanarvoistakin tietoa tapahtumista, tarjouksista, ravintoloista, nähtävyyksistä jne. hotellialuen ulkopuolellakin on turvallista.
Kannattaa vähän katsoa minne menee.
Usa:ssa olen joskus pelännyt todella.mutta venäjällä en koskaan.- mutustelija
arvo-poika kirjoitti:
hotellialuen ulkopuolellakin on turvallista.
Kannattaa vähän katsoa minne menee.
Usa:ssa olen joskus pelännyt todella.mutta venäjällä en koskaan.Jos ei ole Venäjällä pelottanut, niin kannattaisi liikkua hieman laajemmilti (jos haluaa että pelottaa). Minua pelotti Pietarissa ollessani Hostellissa. Porukkaa menee pilvessä sinne tänne ja tappeluita pihoilla. Miliisin toiminta on todella brutaalia kiinniotto tilanteissa.
Kai se on niin kaikissa suuren väkitiheysden maissa, joissa on suuret tuloerot ihmisten kesken. Mielestäni USA on turvallisempi kuin venäjä. mutustelija kirjoitti:
Jos ei ole Venäjällä pelottanut, niin kannattaisi liikkua hieman laajemmilti (jos haluaa että pelottaa). Minua pelotti Pietarissa ollessani Hostellissa. Porukkaa menee pilvessä sinne tänne ja tappeluita pihoilla. Miliisin toiminta on todella brutaalia kiinniotto tilanteissa.
Kai se on niin kaikissa suuren väkitiheysden maissa, joissa on suuret tuloerot ihmisten kesken. Mielestäni USA on turvallisempi kuin venäjä.perustuu siihen että olen käynyt venäjällä noin 700 kertaa ja asunut vuokra kämpässä 6 vuoitta.(satunnaisesti).
Yhdysvalloissa olen käynyt vain kaksi kertaa,voin olla väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683011
- 912813
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201515- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188