Olen ihastunut yhteen mieheen, ja yöllä sitten vähän huppelissa kirjoitin hänen kaverilleen että sanoo ihastukselleni terveisiä, että olisin halunnut halata häntä mutta en halunnut säikytellä ja että hän voi soittaa minulle milloin vain. Olen ääliö kun lähetin tuollaista ja vieläpä välikäden kautta enkä hänelle itselleen. Viestissä ei sinänsä ollut mitään pahaa, mutta se oli niin tyhmä ja lapsellinen,ja jotenkin tuntuu siltä että olisin jotenkin tyrkttänyt itseäni, vaikka olisin voinut vain kiittää kivasta illasta enkä lähettää tuollaista perään.Hävettää, HÄVETTÄÄ,HÄVETTÄÄ!!!!!!
Morkkis ja hävettää...
3
1240
Vastaukset
- joku....
minusta tuossa ei ole mitään hävettävää, äkkiä ajateltuna, siinä on jopa ennemmin jotain rohkeuden siementä!, eikä siinä mitään tyrkkyä ole!
-se voi sinusta näyttää toiselta, kun olet jutun keskipisteessä! - Nainen009
Hei, miehet (myös varatut) sekoilee tuollaista meille ihanille naisille jatkuvasti joten ei kai tuossa nt ole mitään hävettävää. Siinäpä näkee miten hän siihen suhtautuu, voithan vaikka käydä juttelemassa siitä seuraavan kerran hänen kanssa ja pahoitella tms. Ymmärrän kyllä morkkistunteen, etenkin jos ei ole oman tyylistä tolainen, mutta älä välitä...tsemppiÄ :)
- Nainen111
Nyt kyllä häpeät turhaan. Mitä turhia, kännihän auttoi sinua ilmaisemaan tunteesi! Vain tuolla tavalla elämä menee eteenpäin.
Jos ja kun joudut ihastuksesi kohtaamaan ratkaisu on: ujo hymy ja huumori. Jos osaat nauraa itsellesi, hurmaat hänet varmasti lopullisesti.
Tsemppiä, sanoo täti 39 v joka on aina näyttänyt tunteensa ja tahtoo että nuoretkin tekee niin.
=) *pitää peukkuja*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422111- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637