Yölinnun kaikki ihanimmat laulut mun mielestä ovat

Hens

jään sua kaipaamaan ranta hiljainen kahdestaan hunningolla olit aarteenain mustamaantie ennen kuin kohtasin sut puolisen mailia verta ja lihaa kaunotar liian nuori kuinka kaivata voikaan suuret sanat ja siksi sulle sanon vaan tuulen tiellä kulku soittajan maailma ilman rakkautta kerran siellä kohdataan sua vain ja ainiaan kai tulla saan yön hetket useampi nainen kun olit mennyt haamukipua sinun kanssasi tytöt ovat kauniita liian suuri city sitä saa mitä tilaa tv.n kokoinen haitari tule silloin mies kylmän maan merimies tositarkoituksella pienen pojan haaveet sä teit sen taas salattu suru sanaton lempi kaikki kohdallaan kun sua mä kaipaan pieni lintunen melkein halvaannuin saanhan viimeisen tanssin mahdunko maailmaas tuo onneton rakkaus on sininen se jokin sinulla on varjojen yö tää on rankkaa naapurinsahtijenkka yön hiljaisuudessa syntymäpäivä vaikene sydän lampunjalka ilta-aurinko sulle mun kultani yölintu on hetki hyvää huomenta suomi sua lemmin kuin järjetön mä oisin aurinko laskee länteen. Eivät oo ihanuus järjestyksessä kun se on liian vaikea tehtävä mutta hauskimmat sanat on Sitä saa mitä tilaa laulussa kun Simo siinä laulaa et painu vaikka huitsinnevadaan mua aina alkaa huvittaa se kohta Sitä saa mitä tilaa biisis

7

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoi

... hyvä ihminen käyttää välimerkkejä, kun kirjoitat tuollaisen listan. Eihän siitä saa tolkkua!

• Hens

Kun piti ehtiä 8saksi keittiölle ja aikaa oli ton kirjottamiseen vajaa puoli tuntia niin en ehtiny käyttää välimerkkejä

• Hens

JÄÄN SUA KAIPAAMAAN
      RANTA HILJAINEN
      KAHDESTAAN HUNNINGOLLA
      OLIT AARTEENAIN
      MUSTAMAANTIE
      ENNEN KUIN KOHTASIN SUT
      PUOLISEN MAILIA
      VERTA JA LIHAA
      KAUNOTAR
      LIIAN NUORI
      KUINKA KAIVATA VOIKAAN
      SUURET SANAT
      JA SIKSI SULLE SANON VAAN
      TUULEN TIELLÄ
      KULKU SOITTAJAN
      MAAILMA ILMAN RAKKAUTTA
      KERRAN SIELLÄ KOHDATAAN
      SUA VAIN JA AINIAAN
      KAI TULLA SAAN
      YÖN HETKET
      USEAMPI NAINEN
      KUN OLIT MENNYT
      HAAMUKIPUA
      SINUN KANSSASI
      TYTÖT OVAT KAUNIITA
      LIIAN SUURI CITY
      SITÄ SAA MITÄ TILAA
      TV.N KOKOINEN HAITARI
      TULE SILLOIN
      MIES KYLMÄN MAAN
      MERIMIES
      TOSITARKOITUKSELLA
      PIENEN POJAN HAAVEET
      SÄ TEIT SEN TAAS
      SALATTU SURU
      SANATON LEMPI
      KAIKKI KOHDALLAAN
      KUN SUA MÄ KAIPAAN
      PIENI LINTUNEN
      MELKEIN HALVAANNUIN
      SAANHAN VIIMEISEN TANSSIN
      MAHDUNKO MAAILMAAS
      TUO ONNETON
      RAKKAUS ON SININEN
      SE JOKIN SINULLA ON
      VARJOJEN YÖ
      TÄÄ ON RANKKAA
      NAAPURIN SAHTIJEKKA
      YÖN HILJAISUUDESSA
      SYNTYMÄPÄIVÄ
      VAIKENE SYDÄN
      LAMPUN JALKA
      ILTA-AURINKO
      SULLE MUN KULTANI
      YÖLINTU
      ON HETKI
      HYVÄÄ HUOMENTA SUOMI
      SUA LEMMIN KUIN JÄRJETÖN MÄ OISIN
      AURINKO LASKEE LÄNTEEN
      EIVÄT OO IHANUUS JÄRJESTYKSESSÄ KUN SE ON LIIAN VAIKEA TEHTÄVÄ MUTTA HAUSKIMMAT SANAT ON SITÄ SAA MITÄ TILAA LAULUSSA KUN SIMO SIINÄ LAULAA ET PAINU VAIKKA HUITSINNEVADAAN MUA AINA ALKAA HUVITTAA SE KOHTA SITÄ SAA MITÄ TILAA BIISIS

• cat86

Joo, oon kanssasi samaa mieltä, mutta puuttuu ainakin niinkin mahtava laulu kuin Rilluttele Yö ja toki on myös monia muita hyviä kappaleita kuten Cherbourgin sateenvarjot, jota Yölintu ei ole tosin levyttänyt omilla levyilleen, mutta löytyy jostain tanssikokoelma tms. levyltä.

Mutta eikös siinä Sitä saa mitä tilaa, sanat mene
        että Painun vaikka huitsin nevadaan... ?!?
        Oon monesti miettinyt onko se käsky muoto Painu vaiko Painun..
        Oon kyllä enempi sitä mieltä että painun?!?
        en oo varma...?!? Kumminkin, Sinikka Svärdiltä aivan mahtava sanoitus...!!! Kiitos siitä

• ???
        cat86 kirjoitti:

Joo, oon kanssasi samaa mieltä, mutta puuttuu ainakin niinkin mahtava laulu kuin Rilluttele Yö ja toki on myös monia muita hyviä kappaleita kuten Cherbourgin sateenvarjot, jota Yölintu ei ole tosin levyttänyt omilla levyilleen, mutta löytyy jostain tanssikokoelma tms. levyltä.

Mutta eikös siinä Sitä saa mitä tilaa, sanat mene
        että Painun vaikka huitsin nevadaan... ?!?
        Oon monesti miettinyt onko se käsky muoto Painu vaiko Painun..
        Oon kyllä enempi sitä mieltä että painun?!?
        en oo varma...?!? Kumminkin, Sinikka Svärdiltä aivan mahtava sanoitus...!!! Kiitos siitä

Kyllä se muuten on, että "minä lähden, nöyrytä et mua enää milloinkaan, painu vaikka huitsinnevadaan"

Tossa virkkeessä on tekstiä rivien välissäkin. Eli jos siinä oisi kaikki sanat, niin ehkä se menisi näin, että "sä voit painua vaikka huitsinnevadaan", mutta toi ei sovellu lauluun, joten se on on lyhennetty "painu vaikka huitsinnevadaan"-tyyliin.

• Hens
        ??? kirjoitti:

Kyllä se muuten on, että "minä lähden, nöyrytä et mua enää milloinkaan, painu vaikka huitsinnevadaan"

Tossa virkkeessä on tekstiä rivien välissäkin. Eli jos siinä oisi kaikki sanat, niin ehkä se menisi näin, että "sä voit painua vaikka huitsinnevadaan", mutta toi ei sovellu lauluun, joten se on on lyhennetty "painu vaikka huitsinnevadaan"-tyyliin.

En inhoa niitä ne ovat ihan ok lauluja mutta en myöskään tykkää niistä niin paljoa kuin noista listalla luettelemistani lauluista

• Jaanatar
        Hens kirjoitti:

En inhoa niitä ne ovat ihan ok lauluja mutta en myöskään tykkää niistä niin paljoa kuin noista listalla luettelemistani lauluista

Haamukipua ja Pieni lintunen on parhaat ja liikuttavimmatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe