jään sua kaipaamaan ranta hiljainen kahdestaan hunningolla olit aarteenain mustamaantie ennen kuin kohtasin sut puolisen mailia verta ja lihaa kaunotar liian nuori kuinka kaivata voikaan suuret sanat ja siksi sulle sanon vaan tuulen tiellä kulku soittajan maailma ilman rakkautta kerran siellä kohdataan sua vain ja ainiaan kai tulla saan yön hetket useampi nainen kun olit mennyt haamukipua sinun kanssasi tytöt ovat kauniita liian suuri city sitä saa mitä tilaa tv.n kokoinen haitari tule silloin mies kylmän maan merimies tositarkoituksella pienen pojan haaveet sä teit sen taas salattu suru sanaton lempi kaikki kohdallaan kun sua mä kaipaan pieni lintunen melkein halvaannuin saanhan viimeisen tanssin mahdunko maailmaas tuo onneton rakkaus on sininen se jokin sinulla on varjojen yö tää on rankkaa naapurinsahtijenkka yön hiljaisuudessa syntymäpäivä vaikene sydän lampunjalka ilta-aurinko sulle mun kultani yölintu on hetki hyvää huomenta suomi sua lemmin kuin järjetön mä oisin aurinko laskee länteen. Eivät oo ihanuus järjestyksessä kun se on liian vaikea tehtävä mutta hauskimmat sanat on Sitä saa mitä tilaa laulussa kun Simo siinä laulaa et painu vaikka huitsinnevadaan mua aina alkaa huvittaa se kohta Sitä saa mitä tilaa biisis
Yölinnun kaikki ihanimmat laulut mun mielestä ovat
7
732
Vastaukset
- Voivoi
... hyvä ihminen käyttää välimerkkejä, kun kirjoitat tuollaisen listan. Eihän siitä saa tolkkua!
- Hens
Kun piti ehtiä 8saksi keittiölle ja aikaa oli ton kirjottamiseen vajaa puoli tuntia niin en ehtiny käyttää välimerkkejä
- Hens
JÄÄN SUA KAIPAAMAAN
RANTA HILJAINEN
KAHDESTAAN HUNNINGOLLA
OLIT AARTEENAIN
MUSTAMAANTIE
ENNEN KUIN KOHTASIN SUT
PUOLISEN MAILIA
VERTA JA LIHAA
KAUNOTAR
LIIAN NUORI
KUINKA KAIVATA VOIKAAN
SUURET SANAT
JA SIKSI SULLE SANON VAAN
TUULEN TIELLÄ
KULKU SOITTAJAN
MAAILMA ILMAN RAKKAUTTA
KERRAN SIELLÄ KOHDATAAN
SUA VAIN JA AINIAAN
KAI TULLA SAAN
YÖN HETKET
USEAMPI NAINEN
KUN OLIT MENNYT
HAAMUKIPUA
SINUN KANSSASI
TYTÖT OVAT KAUNIITA
LIIAN SUURI CITY
SITÄ SAA MITÄ TILAA
TV.N KOKOINEN HAITARI
TULE SILLOIN
MIES KYLMÄN MAAN
MERIMIES
TOSITARKOITUKSELLA
PIENEN POJAN HAAVEET
SÄ TEIT SEN TAAS
SALATTU SURU
SANATON LEMPI
KAIKKI KOHDALLAAN
KUN SUA MÄ KAIPAAN
PIENI LINTUNEN
MELKEIN HALVAANNUIN
SAANHAN VIIMEISEN TANSSIN
MAHDUNKO MAAILMAAS
TUO ONNETON
RAKKAUS ON SININEN
SE JOKIN SINULLA ON
VARJOJEN YÖ
TÄÄ ON RANKKAA
NAAPURIN SAHTIJEKKA
YÖN HILJAISUUDESSA
SYNTYMÄPÄIVÄ
VAIKENE SYDÄN
LAMPUN JALKA
ILTA-AURINKO
SULLE MUN KULTANI
YÖLINTU
ON HETKI
HYVÄÄ HUOMENTA SUOMI
SUA LEMMIN KUIN JÄRJETÖN MÄ OISIN
AURINKO LASKEE LÄNTEEN
EIVÄT OO IHANUUS JÄRJESTYKSESSÄ KUN SE ON LIIAN VAIKEA TEHTÄVÄ MUTTA HAUSKIMMAT SANAT ON SITÄ SAA MITÄ TILAA LAULUSSA KUN SIMO SIINÄ LAULAA ET PAINU VAIKKA HUITSINNEVADAAN MUA AINA ALKAA HUVITTAA SE KOHTA SITÄ SAA MITÄ TILAA BIISIS- cat86
Joo, oon kanssasi samaa mieltä, mutta puuttuu ainakin niinkin mahtava laulu kuin Rilluttele Yö ja toki on myös monia muita hyviä kappaleita kuten Cherbourgin sateenvarjot, jota Yölintu ei ole tosin levyttänyt omilla levyilleen, mutta löytyy jostain tanssikokoelma tms. levyltä.
Mutta eikös siinä Sitä saa mitä tilaa, sanat mene
että Painun vaikka huitsin nevadaan... ?!?
Oon monesti miettinyt onko se käsky muoto Painu vaiko Painun..
Oon kyllä enempi sitä mieltä että painun?!?
en oo varma...?!? Kumminkin, Sinikka Svärdiltä aivan mahtava sanoitus...!!! Kiitos siitä - ???
cat86 kirjoitti:
Joo, oon kanssasi samaa mieltä, mutta puuttuu ainakin niinkin mahtava laulu kuin Rilluttele Yö ja toki on myös monia muita hyviä kappaleita kuten Cherbourgin sateenvarjot, jota Yölintu ei ole tosin levyttänyt omilla levyilleen, mutta löytyy jostain tanssikokoelma tms. levyltä.
Mutta eikös siinä Sitä saa mitä tilaa, sanat mene
että Painun vaikka huitsin nevadaan... ?!?
Oon monesti miettinyt onko se käsky muoto Painu vaiko Painun..
Oon kyllä enempi sitä mieltä että painun?!?
en oo varma...?!? Kumminkin, Sinikka Svärdiltä aivan mahtava sanoitus...!!! Kiitos siitäKyllä se muuten on, että "minä lähden, nöyrytä et mua enää milloinkaan, painu vaikka huitsinnevadaan"
Tossa virkkeessä on tekstiä rivien välissäkin. Eli jos siinä oisi kaikki sanat, niin ehkä se menisi näin, että "sä voit painua vaikka huitsinnevadaan", mutta toi ei sovellu lauluun, joten se on on lyhennetty "painu vaikka huitsinnevadaan"-tyyliin. - Hens
??? kirjoitti:
Kyllä se muuten on, että "minä lähden, nöyrytä et mua enää milloinkaan, painu vaikka huitsinnevadaan"
Tossa virkkeessä on tekstiä rivien välissäkin. Eli jos siinä oisi kaikki sanat, niin ehkä se menisi näin, että "sä voit painua vaikka huitsinnevadaan", mutta toi ei sovellu lauluun, joten se on on lyhennetty "painu vaikka huitsinnevadaan"-tyyliin.En inhoa niitä ne ovat ihan ok lauluja mutta en myöskään tykkää niistä niin paljoa kuin noista listalla luettelemistani lauluista
- Jaanatar
Hens kirjoitti:
En inhoa niitä ne ovat ihan ok lauluja mutta en myöskään tykkää niistä niin paljoa kuin noista listalla luettelemistani lauluista
Haamukipua ja Pieni lintunen on parhaat ja liikuttavimmatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849