Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Laihdutusopas ei kelvannut vaimolle!

herra -78

Ostin vaimolle joululahjaksi Dr. Philin laihdutusoppaan, mutta eipä tunnu lahja muijalle kelpaavan! Vaimo rupes vaan mököttään, valittaan aivan kaikesta ja syömään jouluruokia entistä enemmmän! Sanomattakin selvää että kohta rupee vituttaan kunnolla rouvan lihominen.

Se on aina sanonu mulle, että mun ei tartte häntä neuvoa ja siks ostinkin tuon oppaan! Kallis kirja ja vaimo ei suostu lukemaan, helvetin kiittämätöntä.

Itse olen hyvässä kunnossa, mutta vaimon läskit suoraan sanoen ällöttää ja se ettei hän harrasta nykyään liikuntaa lainkaan vaan päivät pitkät makaa sohvalla napostellen kaikkia herkkuja sun muita.

51

4823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arka asia

      Ajattelin, että lihominen varmasti arka asia vaimollesikin. En tiedä, miten paljon hän on asiasta jutellut kanssasi ja miten paljon olisit valmis käytönnössä häntä tukemaan - muutenkin kuin vain ostamalla oppaan. Läskit painavat ihmisen itsetunnon pohjalle ja asenteesi ehkä väin vääntää veistä haavassa. Reaktio on puolustava - "valittaa kaikesta ja syö enemmän". Syy laihduttamiseen olisi mieluummin terveydellinen kuin sinun miellyttämisesi .

    • uskottava juttu

      En usko juttuun. Kukaan ei puhuisi vaimostaan josta välittää tolla lailla.

      • sivustaseuraaja

        Se ärsyttää monia, niin miehiä kuin naisiakin, kun kumppani alkaa lihomaan ja laiskistumaan. Kaverin muija alko kanssa vain löhöömään naimisiinmenon jälkeen ja se asia kyllä ottaa kaveria päähän kun ennen hyväkroppaisen vaimon persen on päässyt kunnolla leviämään.


      • ,,,,
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Se ärsyttää monia, niin miehiä kuin naisiakin, kun kumppani alkaa lihomaan ja laiskistumaan. Kaverin muija alko kanssa vain löhöömään naimisiinmenon jälkeen ja se asia kyllä ottaa kaveria päähän kun ennen hyväkroppaisen vaimon persen on päässyt kunnolla leviämään.

        ovat ulkonäkökeskeisempiä kuin toiset. Ei kannata hankkia lapsia, kun vatsanahka venähtää ja tulee raskausarpia. Ai niin, ei kannata myöskään vanhentua. Ihanteellinen kumppani olisi kai seksinukke tai robotti?


      • puhetta
        ,,,, kirjoitti:

        ovat ulkonäkökeskeisempiä kuin toiset. Ei kannata hankkia lapsia, kun vatsanahka venähtää ja tulee raskausarpia. Ai niin, ei kannata myöskään vanhentua. Ihanteellinen kumppani olisi kai seksinukke tai robotti?

        Kyllä jokaisen pitäis tajuta omasta kropastaan huolehtia, jo oman voinnin takia.
        Onhan se selvää, että laihempana jaksaa paremmin.

        Ulkonäkö kysymyshän on sitten vielä erikseen, kukas se ei haluis olla hyvännäköinenkin, vaikka sille omalle rakkaalle miehelleen, ettei se mies vaan karkais paremmille mättäille!


      • myös suuttunut
        puhetta kirjoitti:

        Kyllä jokaisen pitäis tajuta omasta kropastaan huolehtia, jo oman voinnin takia.
        Onhan se selvää, että laihempana jaksaa paremmin.

        Ulkonäkö kysymyshän on sitten vielä erikseen, kukas se ei haluis olla hyvännäköinenkin, vaikka sille omalle rakkaalle miehelleen, ettei se mies vaan karkais paremmille mättäille!

        rehellisesti sanoen, suuttuisin minäkin. Olen kokoa 36, ei siis paino ongelmia, mutta naisena tiedän mitä ulkonäkö paineet on. ei se rakkaus ole koosta kiinni. usein vakiintueessaan sitä paitsi naisella ei ole aikaa hoitaa itseään vaikka haluaisi. jonkun täytyy pestä pyykit, hoitaa lapset...
        Eri asia olisi ollut jos vaimosi olisi pyytänyt lahjaa ja olisi motivoitunut laihduttamaan. jos ihminen haluaa hoikistua, hänen on tehtävä se itsensä vuoksi, ei toisen. Oletteko puhuneet vaimosi kanssa miksi kiloja on ruvennut tulemaan ja häiritseekö ne häntä? Henkilökohtaisesti en käsitä, miten rakkaus voi olla kiinni kiloista...entä jos vaimosi halvaantuisi, tai sinä itse? kestäisikö se rakkaus sen jos jos jo paino on noin kamalaa...


      • valmiiksi..
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Se ärsyttää monia, niin miehiä kuin naisiakin, kun kumppani alkaa lihomaan ja laiskistumaan. Kaverin muija alko kanssa vain löhöömään naimisiinmenon jälkeen ja se asia kyllä ottaa kaveria päähän kun ennen hyväkroppaisen vaimon persen on päässyt kunnolla leviämään.

        lihavan puolisokseen, että ei se aina niin mene, että kaikki tykkäis laiheliineistä..


      • menon,.,
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Se ärsyttää monia, niin miehiä kuin naisiakin, kun kumppani alkaa lihomaan ja laiskistumaan. Kaverin muija alko kanssa vain löhöömään naimisiinmenon jälkeen ja se asia kyllä ottaa kaveria päähän kun ennen hyväkroppaisen vaimon persen on päässyt kunnolla leviämään.

        jälkeen akat alkaa lihomaan ja laiskistuu,kun ei tarvitse enään jahdata miestä,kun on hänet jo saatu.Sitten on ämmillä turpa rullalla,kun miehet alkaa katselemaan muita naisia.Näin se vaan menee.


      • hyvä tarkoitus
        myös suuttunut kirjoitti:

        rehellisesti sanoen, suuttuisin minäkin. Olen kokoa 36, ei siis paino ongelmia, mutta naisena tiedän mitä ulkonäkö paineet on. ei se rakkaus ole koosta kiinni. usein vakiintueessaan sitä paitsi naisella ei ole aikaa hoitaa itseään vaikka haluaisi. jonkun täytyy pestä pyykit, hoitaa lapset...
        Eri asia olisi ollut jos vaimosi olisi pyytänyt lahjaa ja olisi motivoitunut laihduttamaan. jos ihminen haluaa hoikistua, hänen on tehtävä se itsensä vuoksi, ei toisen. Oletteko puhuneet vaimosi kanssa miksi kiloja on ruvennut tulemaan ja häiritseekö ne häntä? Henkilökohtaisesti en käsitä, miten rakkaus voi olla kiinni kiloista...entä jos vaimosi halvaantuisi, tai sinä itse? kestäisikö se rakkaus sen jos jos jo paino on noin kamalaa...

        Puolisolla on siis oikeus laiminlyödä ulkonäkönsä ja terveytensä hoitaminen, eikä se asia kuulu mitenkään toiselle puolisolle? Minusta se kuuluu, koska se vaikuttaa sen toisenkin elämään. Jos ketjun aloittanut mies alkaisi juopotella joka päivä tai jollain muulla tavalla tuhota terveyttään, niin taatusti vaimo puuttuisi asiaan!

        Minä pidin itseni hoikkana sinkkuaikoinan ja pidän myös mieheni vaimona ja lasteni äitinä, vaikka se vaatii vaivannäköä. Haluan antaa lapsillenikin sellaisen opin, että itsestään kannattaa huolehtia ihan oman hyvinvointinsa takia. On kiva tuntea itsensä kauniiksi ja seksikkääksi ja vaikka se on vain pintaa, niin väittäisin että mielialakin pysyy parempana, kun on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä. Sairaudet ovat eri asia, niille ei useimmiten voi itse mitään, mutta sellaisiin asioihin kannattaa vaikuttaa, joiden hyväksi pystyy itse tekemään jotakin.


      • totuus julki
        hyvä tarkoitus kirjoitti:

        Puolisolla on siis oikeus laiminlyödä ulkonäkönsä ja terveytensä hoitaminen, eikä se asia kuulu mitenkään toiselle puolisolle? Minusta se kuuluu, koska se vaikuttaa sen toisenkin elämään. Jos ketjun aloittanut mies alkaisi juopotella joka päivä tai jollain muulla tavalla tuhota terveyttään, niin taatusti vaimo puuttuisi asiaan!

        Minä pidin itseni hoikkana sinkkuaikoinan ja pidän myös mieheni vaimona ja lasteni äitinä, vaikka se vaatii vaivannäköä. Haluan antaa lapsillenikin sellaisen opin, että itsestään kannattaa huolehtia ihan oman hyvinvointinsa takia. On kiva tuntea itsensä kauniiksi ja seksikkääksi ja vaikka se on vain pintaa, niin väittäisin että mielialakin pysyy parempana, kun on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä. Sairaudet ovat eri asia, niille ei useimmiten voi itse mitään, mutta sellaisiin asioihin kannattaa vaikuttaa, joiden hyväksi pystyy itse tekemään jotakin.

        Eli pidä ittestäs huoli!
        Samoilla linjoilla kanssasi!


      • Totuus 2
        hyvä tarkoitus kirjoitti:

        Puolisolla on siis oikeus laiminlyödä ulkonäkönsä ja terveytensä hoitaminen, eikä se asia kuulu mitenkään toiselle puolisolle? Minusta se kuuluu, koska se vaikuttaa sen toisenkin elämään. Jos ketjun aloittanut mies alkaisi juopotella joka päivä tai jollain muulla tavalla tuhota terveyttään, niin taatusti vaimo puuttuisi asiaan!

        Minä pidin itseni hoikkana sinkkuaikoinan ja pidän myös mieheni vaimona ja lasteni äitinä, vaikka se vaatii vaivannäköä. Haluan antaa lapsillenikin sellaisen opin, että itsestään kannattaa huolehtia ihan oman hyvinvointinsa takia. On kiva tuntea itsensä kauniiksi ja seksikkääksi ja vaikka se on vain pintaa, niin väittäisin että mielialakin pysyy parempana, kun on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä. Sairaudet ovat eri asia, niille ei useimmiten voi itse mitään, mutta sellaisiin asioihin kannattaa vaikuttaa, joiden hyväksi pystyy itse tekemään jotakin.

        Olet oikeassa kyllä itsestään järkevä nainen pitää huolta, ei ole pelkkää pintaa,hyväkuntoinen on yleensä terveempi, ei puuskuta heti ja jaksaa päivän rutiinit paremmin.Jos mies pitää itsestään huolta ei varmaan kattele jotain sohvamähikästä koko elämää vaan vaihtoon menee. Ja saa mennäkin tosin aika ryöpytyksen alle jää. Avioliitto ja lapset ei kenekään suuhun ruokaa laita, kyl sen sinne ite ajaa ja liikkumaan kerkee, jättää sohvalla makaamisen ja töllön vähemmälle, kellään ei niin kiire ole. Keksittyjä syitä. Oikein sääliks käy noita miehiä ku muija ei osaa pitää itsestään huolta vaan pidetään jatkuvasti jotain diettejä eikä muuteta elämäntapoja.
        Miks kuluttaa aikaa, energiaa ja usein jopa rahaa siihen kun voi elää terveellisesti eikä tarvii riidellä läskeistä. Aika tylsä lähtee johonkin ku vaatteet ei ole hyvännäköisiä päällä ja mies häpee.
        Näin se vaan menee jossain vaiheessa itsestään huolta pitävä mies poistuu vallan tai ainakin hakee piristystä muualta.


      • Kalle---
        myös suuttunut kirjoitti:

        rehellisesti sanoen, suuttuisin minäkin. Olen kokoa 36, ei siis paino ongelmia, mutta naisena tiedän mitä ulkonäkö paineet on. ei se rakkaus ole koosta kiinni. usein vakiintueessaan sitä paitsi naisella ei ole aikaa hoitaa itseään vaikka haluaisi. jonkun täytyy pestä pyykit, hoitaa lapset...
        Eri asia olisi ollut jos vaimosi olisi pyytänyt lahjaa ja olisi motivoitunut laihduttamaan. jos ihminen haluaa hoikistua, hänen on tehtävä se itsensä vuoksi, ei toisen. Oletteko puhuneet vaimosi kanssa miksi kiloja on ruvennut tulemaan ja häiritseekö ne häntä? Henkilökohtaisesti en käsitä, miten rakkaus voi olla kiinni kiloista...entä jos vaimosi halvaantuisi, tai sinä itse? kestäisikö se rakkaus sen jos jos jo paino on noin kamalaa...

        Ei ihmisen ole painoaan tai ulkonäköään tehtävä aina itsensä vuoksi. Itse ainakin haluan antaa tyttöystavälleni aina vain parasta, joten haluan tarjota tyttöystavälleni maailman komeimman miehen! Aina se ei ole mahdollista, mutta yritän aina kovasti antaa aina vain parasta hänelle.

        Uskon että prinsessani tykkää enemmän komeasta miehestä joten sellainen haluan olla ilman että hän pyytää tai vaatii sitä.

        Ihanalta tuntuu kun tietää että prinsessani nauttii myös näkemästään, ja voi olla ylpeä prinssistään. Joten haluan tarjota hänelle komean kropan jota hän voi ihailla, koska hän on sen ansainnut.


      • Anonyymi

        Kyllä tiedän monta miestä jotka sanovat että kun vaimolla on painoa kaks kertaa enemmän mitä ennen niin se ei tunnu hyvältä. Suhde muuttuu.
        Lihavuuteen on aina syynsä , ja laihduttajat ehkä tarvitsevat tuke lähimmäiseltään.
        Sitten on ihan yhtä paljon miehiäkin joilla on isot mahat ja juovat olutta siitä huolimatta, niin että lihavuus ei ole ainoastaan naisten , myös miesten ongelma


      • Anonyymi
        menon,., kirjoitti:

        jälkeen akat alkaa lihomaan ja laiskistuu,kun ei tarvitse enään jahdata miestä,kun on hänet jo saatu.Sitten on ämmillä turpa rullalla,kun miehet alkaa katselemaan muita naisia.Näin se vaan menee.

        Sama asia kun miehen maha kasvaa viisinkertaiseksi kun pallo niin hänen hoikka vaimonsa ehkä haluaa katsella niitä normaalikokoisia miehiä joilla ei vatsan suuruus ole ajankohtainen


    • kierrätys kannattaa

      Otan osaa, pistä vaihtoon, vaikka ei sitä varmaan kukann halua, sori!

      • voi miehiä

        Loukkasit kovasti vaimoasi ostamalla hänelle laihdutusoppaan. Paino on hänelle arka ja hyvin henkilökohtainen asia. Ostamalla kirjan ilmoitit että et ole tyytyväinen hänen ulkonäköönsä. Loukkasit hänt todella kovasti. Jouluna pitää tuottaa läheisille hyvää mieltä ei pahaa oloa.
        Minä olisin mököttänyt pitkään ja hartaasti, jos olisin moisen lahjan saanut.

        Jos haluat kannustaa vaimosi laitumaan , pyydä häntä mukaasi lenkille, kuntosaliin, uimaan, hiihtämään tms.


      • toisinpäin
        voi miehiä kirjoitti:

        Loukkasit kovasti vaimoasi ostamalla hänelle laihdutusoppaan. Paino on hänelle arka ja hyvin henkilökohtainen asia. Ostamalla kirjan ilmoitit että et ole tyytyväinen hänen ulkonäköönsä. Loukkasit hänt todella kovasti. Jouluna pitää tuottaa läheisille hyvää mieltä ei pahaa oloa.
        Minä olisin mököttänyt pitkään ja hartaasti, jos olisin moisen lahjan saanut.

        Jos haluat kannustaa vaimosi laitumaan , pyydä häntä mukaasi lenkille, kuntosaliin, uimaan, hiihtämään tms.

        Jospa vaimosi ostaisi sinulle sivistyssanakirjan niin miltä tuntuisi että sinua pidetään tyhmänä? Hmm, tai jos vaimosi ei osta niin minä voin, ehkä saisit parempaa tekemistä kun vähän rypistäisit aivojasi niin ei jäisi aikaa muiden muotojen tarkkailemiseen.


      • Anonyymi
        voi miehiä kirjoitti:

        Loukkasit kovasti vaimoasi ostamalla hänelle laihdutusoppaan. Paino on hänelle arka ja hyvin henkilökohtainen asia. Ostamalla kirjan ilmoitit että et ole tyytyväinen hänen ulkonäköönsä. Loukkasit hänt todella kovasti. Jouluna pitää tuottaa läheisille hyvää mieltä ei pahaa oloa.
        Minä olisin mököttänyt pitkään ja hartaasti, jos olisin moisen lahjan saanut.

        Jos haluat kannustaa vaimosi laitumaan , pyydä häntä mukaasi lenkille, kuntosaliin, uimaan, hiihtämään tms.

        Minun mielestäni kirjan antamisen ei ollut mikään loukkaus ainoastaan halu hienosti huomauttaa asiasta joka häntä huolestuttaa. Vaimo olisi voinut ehkä ajatella asian laajemmin se munakkaan murjottamaan asiasta jonka tietää itsekkin olevan totta siis että on ylipainoa.
        Terveys riski, ja kukapa haluaisi puolisonsa tulevan sairaaksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni kirjan antamisen ei ollut mikään loukkaus ainoastaan halu hienosti huomauttaa asiasta joka häntä huolestuttaa. Vaimo olisi voinut ehkä ajatella asian laajemmin se munakkaan murjottamaan asiasta jonka tietää itsekkin olevan totta siis että on ylipainoa.
        Terveys riski, ja kukapa haluaisi puolisonsa tulevan sairaaksi .

        Onko se loukkaus jos toinen haluaa auttaa toista huomaamaan että lihavuus on fakta


    • oikein kasvaa

      Mistä teitä idiootteja suomalaismiehiä oikein kasvaa! Eikö teillä ole minkäänlaisia tapoja!

      • vain tollaset

        pullukkavaimot. jos mies sanoisi, että lähden, jos ei kilot tipu, niin taitas vaimo ottaa kirjan lukemisiin.. ei tää laihdutus hemputtelemalla lopu.


      • Huumediilerin ex-heila
        vain tollaset kirjoitti:

        pullukkavaimot. jos mies sanoisi, että lähden, jos ei kilot tipu, niin taitas vaimo ottaa kirjan lukemisiin.. ei tää laihdutus hemputtelemalla lopu.

        Eräs mies sanoi tappavansa itsensä, jos jätän hänet. Tulin järkiini ja jätin kyseisen taparikollisen, ja tiettävästi hän on hengissä tänäkin päivänä.

        Uhkaukset eivät toimi kaikkiin ihmisiin.


      • läski vaimo39v.
        vain tollaset kirjoitti:

        pullukkavaimot. jos mies sanoisi, että lähden, jos ei kilot tipu, niin taitas vaimo ottaa kirjan lukemisiin.. ei tää laihdutus hemputtelemalla lopu.

        Jos mieheni moisen uhkauksen heittäisi ilmoille, niin auttaisin välittömästi pakkaamisessa. Avustaisin vielä asunnon hankinnassa ja muutossa, jotta pääsisin nopeammin moisesta eroon!


      • Anonyymi

        Meinaatko että miehen pitäisi vaan katsella sivusta kun toinen paisuu, miksi ei lihavuudesta saa sanoa kun ollaan naimisissa . Kyllä se niin on että loukkaavaa ei ole jos yrittää auttaa toista tavallaan


    • PROVO !!!!!!!!!

      Taas jälleen kerran PROVO !!!

    • SunMuijas.

      rakkautta enään tässä suhteessa olla. Ei voi muuta sanoa, että kuinka tyhmä voi olla, kun ostaa toiselle laihdutusoppaan varsinkaan, jos se ei ole sitä itse pyytänyt. SE ON TODELLA LOUKKAAVAA.
      Kannustamalla ja yhdessä tekemisellä saa parempia tuloksia, ei vain vihjailulla, että "kato ny peilii vitun läski".
      Jos haluat, että vaimosi laihtuu, kannattaisi seuraavalla kerralla pyytää hänet mukaansi lenkille tms.

    • mmmuuuuuuuuuu

      Ei mikään ihme ja kun kerroit hänen syövän vain entistä enemmän niin mieleeni tulee, että hän on "lohdutus" syöjä ja kirjallasi oli aivan päinvastainen vaikutus kuin tarkoitit.

      Olen itse tälläinen syöppö, syön ikävääni, suruuni ja niin edelleen. Se on enemmän tunnepuolen juttu kuin mikään järjellä hoidettava asia. Eikä sinun vitutuksesi ainakaan syömistä vähennä, lisää kyllä nopeasti ja paljon! Yhteiset lenkit, ulkoilu yhdessä, tanssiminen ,ruuanlaitto yhdessä, kaikki myönteinen palaute, tukeminen muuten kuin naama norsunvitulla laihdutusoppaita ostamalla.

      Jos huomaat vaimossasi muutakin kuin vitun läskit, vaikka kauniit silmät tai joku muu hänen ominaisuutensa josta todella pidät voit saada hymyilevän, iloisen itseensä rakastaen ja huolehtien suhtautuvan vaimon! Sitä saa mitä tilaa!!

      • NIIN...

        ..oikeassa, ettei ole mitään lisättävää!! :)


    • tai puoliso

      Suru ja tyytymättömyys aiheuttavat syömishäiriöitä. Suhteeseen tyytymättömyys yleensä liikasyömistä. Hyvä rakastaja on parempi kunnon,ulkonäön ja itsetunnon ylläpitäja kuin kuntosalit tai aerobicsit. "Lahjan"antaja menköön itseensä: paljonko lojut sohvalla tai katsot tv:tä vaikka olisi hyvä tilaisuus ja aikaa romanttiseen tai tuliseen yhdessäoloon? Olisit ostanut (itsellesikin) alusvaatteet laihdutusoppaan sijaan:-))

      • xxxxx

        Tosi on! Hyvä seksi oikean Miehen kanssa pitää kyllä taatusti kunnossa mielen ja kropan!


      • -_--_-------------

        hahhaa, ja lihava on huono rakastaja, siis ainkin lihava mies...


      • tosi on*

        Puute korvataan aina jollain muulla ja siitäkin on seuraukset. Kuka syö, kuka juo ja kuka menee vieraaseen!


      • sivustaseuraaja
        xxxxx kirjoitti:

        Tosi on! Hyvä seksi oikean Miehen kanssa pitää kyllä taatusti kunnossa mielen ja kropan!

        Väitätkö että lihavien naisten miehissä olisi se syy?? Oma ämmä on kanssa lihava eikä huolehdi kunnostaan pätkääkään, ja se on kuule todellakin hänestä johtuvaa eikä musta!

        Jos joku on yksinkertaisesti LAISKA!!!! niin mitä helvettiä siihen auttaa se, että täällä haukutaan puolisoita ja heitetään pallo heille koko ongelmasta?!

        Vituttaa että tukka lähtee kun kavereitten vaimot kyllä pitävät itsestään huolta, mutta oma ämmä vaan tapittaa TV:tä ja lihoo.


      • nro 2
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Väitätkö että lihavien naisten miehissä olisi se syy?? Oma ämmä on kanssa lihava eikä huolehdi kunnostaan pätkääkään, ja se on kuule todellakin hänestä johtuvaa eikä musta!

        Jos joku on yksinkertaisesti LAISKA!!!! niin mitä helvettiä siihen auttaa se, että täällä haukutaan puolisoita ja heitetään pallo heille koko ongelmasta?!

        Vituttaa että tukka lähtee kun kavereitten vaimot kyllä pitävät itsestään huolta, mutta oma ämmä vaan tapittaa TV:tä ja lihoo.

        xD Ei hitto...

        Taisi osua pilkka omaan nilkkaan, kun noin räyhäät?


      • ja peilistä näet kuvankin
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Väitätkö että lihavien naisten miehissä olisi se syy?? Oma ämmä on kanssa lihava eikä huolehdi kunnostaan pätkääkään, ja se on kuule todellakin hänestä johtuvaa eikä musta!

        Jos joku on yksinkertaisesti LAISKA!!!! niin mitä helvettiä siihen auttaa se, että täällä haukutaan puolisoita ja heitetään pallo heille koko ongelmasta?!

        Vituttaa että tukka lähtee kun kavereitten vaimot kyllä pitävät itsestään huolta, mutta oma ämmä vaan tapittaa TV:tä ja lihoo.

        Kukaan vaimostaan välittävä ei kirjoita noin. Sohvalla lojuen lihoo,TV:tä katsotaan ellei ole parempaa tekemistä..... Hyvän hyvän rakastajan kanssa on liikunta ilo (sängyn lisäksi muuallakin, jos vielä jaksaa)!Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja huonoa oloa/kohtelua yritetään helposti lievittää nopeimmin mielihyvää tuottavalla tavalla eli syömällä. Parasta vaimollesi olisi päästä syystä eikä ainoastaan lievittää oireita. Kaverisi ovat varmaan enempi miehisiä miehiä sitte kai.


      • kaveriasi
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Väitätkö että lihavien naisten miehissä olisi se syy?? Oma ämmä on kanssa lihava eikä huolehdi kunnostaan pätkääkään, ja se on kuule todellakin hänestä johtuvaa eikä musta!

        Jos joku on yksinkertaisesti LAISKA!!!! niin mitä helvettiä siihen auttaa se, että täällä haukutaan puolisoita ja heitetään pallo heille koko ongelmasta?!

        Vituttaa että tukka lähtee kun kavereitten vaimot kyllä pitävät itsestään huolta, mutta oma ämmä vaan tapittaa TV:tä ja lihoo.

        Heillä on hoikat vaimot siksi, että jaksavat rakastella vaimojaan loputtomasti ja ennen kaikkea hyvin. Heidän ei tarvitse surra seksittömyyttä ja kyvytöntä miestä syömällä sohvan nurkassa.


      • maisakerttu
        kaveriasi kirjoitti:

        Heillä on hoikat vaimot siksi, että jaksavat rakastella vaimojaan loputtomasti ja ennen kaikkea hyvin. Heidän ei tarvitse surra seksittömyyttä ja kyvytöntä miestä syömällä sohvan nurkassa.

        Ja omasta kokemuksesta voin sanoa että kun saa sitten vihdon kunnolla laihdutettua, tekee myös täysremontin elämässään ja siinä saa se vänkyttävä ukonkutalekin lähteä :)
        Eikä muuten yhtään harmita jälkeen päin!


      • naisimmeinen*
        maisakerttu kirjoitti:

        Ja omasta kokemuksesta voin sanoa että kun saa sitten vihdon kunnolla laihdutettua, tekee myös täysremontin elämässään ja siinä saa se vänkyttävä ukonkutalekin lähteä :)
        Eikä muuten yhtään harmita jälkeen päin!

        Olen samaa kanssa kuullut, että moni nainen jättää miehen kovan painon pudotuksen jälkeen. Ehkä se kannattaisi jo tehdä siinä vänkytys vaiheessa. ;)


      • ...........................
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Väitätkö että lihavien naisten miehissä olisi se syy?? Oma ämmä on kanssa lihava eikä huolehdi kunnostaan pätkääkään, ja se on kuule todellakin hänestä johtuvaa eikä musta!

        Jos joku on yksinkertaisesti LAISKA!!!! niin mitä helvettiä siihen auttaa se, että täällä haukutaan puolisoita ja heitetään pallo heille koko ongelmasta?!

        Vituttaa että tukka lähtee kun kavereitten vaimot kyllä pitävät itsestään huolta, mutta oma ämmä vaan tapittaa TV:tä ja lihoo.

        etta luettuani kommenttisi en yhtaan ihmettele vaimoasi. Tuollainen kielenkaytto antaa aika hyvan kuvan ihmisesta.
        Minakin olin lihava, mutta en ole enaa kun ymmarsin vaihtaa vanhan karttyisan suomalaisjuntti-mieheni nuoreen tummaan ulkomaalaiseen. Juu, mustaan.
        Han ei puhu tuolla tavoin, vaan passaa ja palvoo. Vain suomalainen mies (?) puhuu/kirjoittaa noin torkeasti. Hapeaisit jos osaat!


    • TUNNISTAA

      Ei viitsi edes tämän enempää vaivautua.

    • tärkeimmästä

      Kukas sitten ellei läheisimmät saa huomauttaa ja vaatia?

      Lihavuus on niin suuri menetys kaikille, että läheisimmät saavat ehdottomasti puuttua siihen.

      Tehkää lenkkejä yhdessä.
      Huomaatte muutoksen molemmissa, kun vyötärö on timmi ja peppu naitava.

      • Anonyymi

        Minulla oli ennen ystävätär jolla oli ylipainoa rutkasti ja valitti polveensa särkyä , ei itse osannut yhdistää polvisärkyä siihen ettei jalat kestä ylipainoa .


    • hyvä lahja

      Mies osti jouluksi 5 suklaarasiaa, popsin ne kaikki. Olisinpa saanut niiden sijaan laihdutusoppaan.

      • naisimmeinen*

        Sitten olisit parkunut jossain toisella palstalla, kuinka ajattelematon miehesi on. :D Kuinka loukkaavasti ja pinallisesti hän ajattelee sinusta. Niinpä niin...


    • hehheeee

      Voiko kukaan olla noin törppö?! Onneksi en ole vaimosi olisit saanut kirjasta päähän ja persuksiin potkun! No sainpahan hyvät naurut...

    • Jöööpö

      Ärsyttää lukea naisten kommentteja siitä miten törppö kyseinen mies on ollut. Ehkä tuo saattaa tuntua loukkaavalta, mutta mites sitten kun se mainittu läskiperse ei halua lähteä mukanasi lenkille hiihtämään ym. Pitäisikö sitä sitten vaan kestää kun toinen lihoaa entisestään sohvan pohjalla? Kysyn vaan.

      • odjhcfoasd

        Vai ärsyttää sinua? Voi raukkaa. Sinulla ei ollut mitään muuta tarkoitusta tällä kommentilla kuin ärstyttää itse. Ei muuten nosta 3 vuotta vanhaa kirjoitusta esiin. Haluat sohia aihetta lisää, jotta pääset haukkumaan. Toivottavasti tunsit olosi tyytyväiseksi.


      • bvcbcvbvcbc
        odjhcfoasd kirjoitti:

        Vai ärsyttää sinua? Voi raukkaa. Sinulla ei ollut mitään muuta tarkoitusta tällä kommentilla kuin ärstyttää itse. Ei muuten nosta 3 vuotta vanhaa kirjoitusta esiin. Haluat sohia aihetta lisää, jotta pääset haukkumaan. Toivottavasti tunsit olosi tyytyväiseksi.

        Näin se näyttää lihavilla ihmisillä olevan ongelmia totuuden näkemisessä. Katkeraa tilitystä jälleen kerran. Ylipaino on vakava ongelma ja siitä tulee huomauttaa ja pyrkiä edistää ongelman poistamista, vaikka se toista loukkaakin.


    • dadaiiihg

      niinpä, mitä vittua sekin on olevinaan, et ylipainosta ei sais huomauttaa ja se on muka ihmisen oma asia...sama kuin lopettais peseytymisen

    • Anonyymi

      Ostin kirpparilta saman kirjan muijalle joululahjaks... kattoo ny miten reakoi ku avaa paketin. Mutta jos alkaa kovastikin urputtamaan niin voin muistuttaa miten se on koko alkutalven puhunu miten alkaa keväällä laihduttaan lenkkeileen yms.

    • Anonyymi

      Voiko antaa parempaa lahjavihjettä kenellekään jouluna? No ei voi - vanha vihje toimii vielä tänäänkin paremmin kuin lahjasäkillinen uusia.

      Kiitos viime hetken avauksen nostosta, kaupat ovat vielä tunnin-pari auki, kinkku uuniin ja sitten ostelemaan tuota tai vastaavaa opusta! Hyvää joulua ja mukavia lukuhetkiä. Lukeminen kannattaa aina ja ajatus on tärkein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe