Olen tässä jonkin aikaa käytellyt piirtopöytää [Wacom Bamboo], ja huomasin kynän kärjen kuluvan melko voimakkaasti, vaikka olen pitänyt kosketuksen hellimmissä asetukissa. Vaihtokärkiähän löytää verkkokaupoista, mutta käyvätkö esim. Verkkokaupassa tarjotut Intuous-kärjet Bamboo-sarjan kynään, vai löytyykö näistä ratkaisevia rakenteellisia eroja, että kynä on tuhoon tuomittu, kun pöydän hiekkapaperimainen raakuus riistää kärjen viimeisetkin atomit irti kynästä. Bamboo-kärkiä en ole löytänyt, onkohan moisia edes.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=2914
Varakynän hankkiminen tuntuu melko mielettömältä, eihän tässä koko kynää tarvittaisi, pelkkä kärki. Ja... Eipä ole Bamboo-varakyniä näkynyt pikaisella verkkokauppakierroksella.
Lyhyesti; Miten ratkaista hupenevan kynänkärjen ongelma?
Piirtopöytä ja kynän kärjen kuluminen
- - -
2
2262
Vastaukset
- plöm
mulla itellä tuli ainekin vaihto teriä ja "työkalu" vaihtamiseen piirtopöydän mukana.
- plöm
MUTTA siis itellä ei ole samaa piirtopöytää kuin sulla, ihmettelen vain jos ei mukana tullut, luulis että tulis minkä mukana tahansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788