Mistä kyseisen artistin levyn voisi ostaa ? Levyllä ainakin laulu Lumottu sydän ehkä MCD on kuulemma.
Kiitos
JANNE JOKI
10
3555
Vastaukset
- Mats
Levy-yhtiöstä ehkä kannattaisi kysyä
- lumottu sydän
saatan voida auttaa sua...
- joskus jossakin
tahtoisin saada kanssa kyseisen levyn/singlen mutta osoittautunu aika vaikeeksi.. tähän liittyisi paljon muistoja siksi tärkeä.
- lumottu sydän
joskus jossakin kirjoitti:
tahtoisin saada kanssa kyseisen levyn/singlen mutta osoittautunu aika vaikeeksi.. tähän liittyisi paljon muistoja siksi tärkeä.
kyseiseltä artistilta, joten voisin auttaa asiassa, häneltä ei oo tietääkseni singleä. Laita postia [email protected] Niin pohditaan miten säkin saisit ne.
- Mulla on se nyt
Mulla on se nyt, voin auttaa saamisessa. Laitatko s-posti osottees?
- Janne J
Oletko löytynyt Lumottu sydän levy kun niin hyviä muistoja:)?
- hoho288
Divari Kankaan verkkosivuilla (www.divarikangas.fi) on Janne Joen levyjä. Lisäksi on yhtä julkaisematonta? (Vielä mä onnistun). Tulivat yhden ohjelmatoimiston konkurssipesästä. Tätä ei ole edes painettu, vaan levyt (satoja) ovat vain vaaleita ilman tekstejä. Sivuilla on myös muita äänitteitä n. 22000 kpl, kannet kuvattuna. Katso. PKs.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417397Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393821Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172168- 351416
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261407- 331362
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3371179Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141992Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23928Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7897