JANNE JOKI

Mistä kyseisen artistin levyn voisi ostaa ? Levyllä ainakin laulu Lumottu sydän ehkä MCD on kuulemma.
Kiitos
Ilmoita

16 Vastausta

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Levy-yhtiöstä ehkä kannattaisi kysyä
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
saatan voida auttaa sua...
4 VASTAUSTA:
tahtoisin saada kanssa kyseisen levyn/singlen mutta osoittautunu aika vaikeeksi.. tähän liittyisi paljon muistoja siksi tärkeä.
joskus jossakin kirjoitti:
tahtoisin saada kanssa kyseisen levyn/singlen mutta osoittautunu aika vaikeeksi.. tähän liittyisi paljon muistoja siksi tärkeä.
kyseiseltä artistilta, joten voisin auttaa asiassa, häneltä ei oo tietääkseni singleä. Laita postia kamidlartok@netti.fi Niin pohditaan miten säkin saisit ne.
Mulla on se nyt, voin auttaa saamisessa. Laitatko s-posti osottees?
Oletko löytynyt Lumottu sydän levy kun niin hyviä muistoja:)?
+Lisää kommentti
Mun isä-puoli on Janne Joki-polvi
3 VASTAUSTA:
Mahtava isäpuoli sinulla!!
nami33 kirjoitti:
Mahtava isäpuoli sinulla!!
Oletko jo saanut Lumottu sydän ja voitko kertoa mistä voin ostaa?
Munkin isä on janne jokipolvi, mutta ei se halua nähdä mua.
+Lisää kommentti
Divari Kankaan verkkosivuilla (www.divarikangas.fi) on Janne Joen levyjä. Lisäksi on yhtä julkaisematonta? (Vielä mä onnistun). Tulivat yhden ohjelmatoimiston konkurssipesästä. Tätä ei ole edes painettu, vaan levyt (satoja) ovat vain vaaleita ilman tekstejä. Sivuilla on myös muita äänitteitä n. 22000 kpl, kannet kuvattuna. Katso. PKs.
Ilmoita
palstanvalvoja ? täällä solvataan aivan julkisesti useamman kerran henkilöä sekä myös hänen lapsiaan.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
jooo munkin naista yritti pommittaa kovasti toivottavasti ei näy täällä kuopion suunnalla vähään aikaan
Ilmoita
Janne j on perseestä ja jopa tyhmäkin :D :D vokottelee kaikkien naisia ja mitää ei saa :D
1 VASTAUS:
Olen kyllä aivan samaa mieltä..Luulee olevansa isokin artisti....Tekee vilppiä minkä kerkee...paljon kusetusta naisia kohtaan ....maksettaa kaiken toisilla...
+Lisää kommentti
Filunki laulaa ja palalakka soi... Renkaat pyörii ja henkihaisee.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

JANNE JOKI

Mistä kyseisen artistin levyn voisi ostaa ? Levyllä ainakin laulu Lumottu sydän ehkä MCD on kuulemma.
Kiitos

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta