Minut yllätti vähäinen vastausten määrä: 99 oli lukenut edellisen viestini ja vain kaksi vastasi.
Kiitos Makriina palautteesta. Sinä olit se toinen vastaajista. Jos olet kiinnostunut SKYPEstä, mene osoitteeseen : www.skype.fi Sieltä saat helpot ohjeet miten imuroit tuon ohjelman koneellesi ja miten hyödynnät sitä.
Halvat puhelut Skypellä
11
588
Vastaukset
- Annukka 5
Kyllä skype on vertaansa vailla oleva keksintö.
Itse asun Australiassa ja Suomessa on sukua jóilla on skype. Joskus tulee juteltua toista túntiakin ja mikä parasta- aivan ilmaiseksi. Puhelimella maksaisi marjoja- Kuparipannu
Skype on käytössä päivittäin ja hoitelen sillä monesti jopa lasten kotitehtävien auttamisen, kameran kautta luen tehtävän!
Uskoisin että hyvin monella se on käytössä, saman asian ajaa myös messenger.
Ei skype ole enää uutinen, se on ollut asennettavissa jo pitkään ja käytössäkin tuntuu olevan yhä useammilla.
Itse olen ladannut maksettua puheaikaa ja soitan skypen kautta kaikki pöytäpuhelimiin ohjautuvat puhelut, koska itselläni on vain "kännykkä" ja sen kautta virastoihin soittaminen on tunnetusti kallista, varsinkin, jos on vain minuuttiveloitus omassa puhelimessa.
Kiitos kuitenkin kun joku jaksaa tiedottaa mahdollisuuksista. Skypekin kun on saanut uusia ominaisuuksia ja nyt sen voi asentaa jo omalla kielelläkin, ensimmäiset versiot tahtoivat asentua vain englannin kielisinä.- aika monelle
vielä uutinen.
Tuttavapiiriini Suomessa ei kuulu kuin yksi joka on kiinnostunut tietämään skypestä.
Erästä naisystävää yritän juuri saada innostumaan asiasta.
Voinee johtua siitä että minä, ja ympäristöni, ei ole yhtä "sivistynyttä" kuin teilläpäin, niin luulen. - Edes ajatella
aika monelle kirjoitti:
vielä uutinen.
Tuttavapiiriini Suomessa ei kuulu kuin yksi joka on kiinnostunut tietämään skypestä.
Erästä naisystävää yritän juuri saada innostumaan asiasta.
Voinee johtua siitä että minä, ja ympäristöni, ei ole yhtä "sivistynyttä" kuin teilläpäin, niin luulen.Kyllä sivistys lasketaan varmasti jostain muusta kuin koneista ja niiden käytöstä!
On vain niin ettei heillä ole ollut tarvetta sitä imuroida netistä. Monet perheet ovat hankkineet koneet vasta eläköitymisen jälkeen, kun vapaata aikaa alkoi olla tarpeeksi.
- lindaliisa
Olen ostanut tarvittavat välineet skypen käyttöön.En ole vielä lukenut antamaasi ohjetta.Siksi kyselen seuraavia asioita. Voiko skypellä soittaa paikallispuheluita ilman että toisella olisi tetokonetta. Samoin voiko kännykkään soittaa. Sanoin irti lankapuhelimeni. Olen soittanut sukulaiselle Tukholmaan tavalliseen lankapuhelimeen, niin pystynkö nyt soittamaan skypen kautta. Kiitos kirjoituksestasi.Toivottavasti sinulla on aikaa vastata.
- *!*
että mikäli haluat liikkua anonyyminä täällä,
niin et voi antaa SKYPE-osoitettasi julki.
Olen luvannut lapsieni perheille,
etten anna itsestäni enempää tänne,
ainoastaan nimimerkkini ja ajatuksiani.
Ikäviä jälkiseuraamuksia haluan väistellä.
Emme tunne täällä kirjoittelevia,
suuri joukko on jyviä, mutta akanoitakin varmasti seassa löytyy. http://www.eniro.fi/skype/
täällä on tietoja, mutta asentamalla skypen koneellesi saat sieltäkin ohjeita.
Pöytäpuhelimiin soittaminen kotimaahan ja ulkomaille on maksullista Skypelläkin. Matkapuhelimiin voi soittaa, mutta sekin maksaa.
Vain tietokoneelta tietokoneelle soittaminen on ilmaista, kautta maailman.- Lokari-x
Tuoksuvattu kirjoitti:
http://www.eniro.fi/skype/
Pöytäpuhelimiin soittaminen kotimaahan ja ulkomaille on maksullista Skypelläkin. Matkapuhelimiin voi soittaa, mutta sekin maksaa.
Vain tietokoneelta tietokoneelle soittaminen on ilmaista, kautta maailman.Minä soittelen täältä suomeen skypellä , mutta ainoastaan lanha puhelimiin.
Kännykään se hinta kun on sen 10 kertanen .
Joten niihin soitankin omalla puhelimellani , joka on lankapuhelin.
Ehkä tuli selväksi tuo hinta ero?
Mielestäni sitä ei kukaan selitänyt....
Ai niin en ole kyllä Tuotatuoksuvatun linkkiä katsonu , siellä voi olla samat jutut jotka justiinsa kirjoitin.
Jos tuli sama asia selostettua 2 erikertaa ,niin luulis sen menevän perille.
Terv: Lokari-x - Ll1
Tuoksuvattu kirjoitti:
http://www.eniro.fi/skype/
Vain tietokoneelta tietokoneelle soittaminen on ilmaista, kautta maailman.Kiitos asiallisesta vastauksesta. Sain vastauksia, jotka auttavat minua menemään skypen salaisuuksiin. Harmi, että kömpelyys vaivaa tässä kirjoittelussa siten, että ei oikein tiedä tämän kirjoittamisen käyttäytymissääntöjä.
- Suomessa ainakin.
Lokari-x kirjoitti:
Minä soittelen täältä suomeen skypellä , mutta ainoastaan lanha puhelimiin.
Kännykään se hinta kun on sen 10 kertanen .
Joten niihin soitankin omalla puhelimellani , joka on lankapuhelin.
Ehkä tuli selväksi tuo hinta ero?
Mielestäni sitä ei kukaan selitänyt....
Ai niin en ole kyllä Tuotatuoksuvatun linkkiä katsonu , siellä voi olla samat jutut jotka justiinsa kirjoitin.
Jos tuli sama asia selostettua 2 erikertaa ,niin luulis sen menevän perille.
Terv: Lokari-xKallis perusmaksu, ja kun kuitenkaan siihen ei kukaan enää soita, vaan kännykkään, niin sanoin irti.
Säästöä kertyy tuon suuren perusmaksun takia paljon.
Aivan turhaan maksoin sitä pitkään.
Kaikilla tutuilla vain kännykkä, yhtä ainoata lukuunottamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251607Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041