sweetim pois, mutta miten?

apua

juuri äsken tulin tutun kautta huijatuksi ja asensin meseen tuon sweetim jutun. Haluaisin sen todellakin pois. Onko jotain keinoa poistaa sitä? Auttakaa viisaammat koneen käyttäjät.

65

14346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kone nörtti

      meet ohjauspaneeliin ja sieltä ohjauspaneelin pääikkuna. sieltä laitat ohjelman muokkaus tai poistaminen ja sieltä etit sweetIM toolbar ja klikkaat oikeanpuoleista näppäintä sweetIM tollbarin kohalla ja tulee että poista ohjelma klikkaat siihen ja sen pitäs poistaa se.!!!

      • Avun vastaaja

        sinne suosikkien kohtaan tulee se sweetim kuvio paivat vasenta hiiren näppäintä siellä lukee joku sweetim homma kun painat sitä siihen tulee että ota pois käytöstä sweetim painat siitä ja se on hävinny


      • kiiitollinen

        Kiitos tooosi paljon!! Jouduttiin just käyttään tää kone jossai huollossa ja ostaa uus kun oli menny sekasi viruksista, joten en enää halunnu lisää... Onneks te olitte olemassa varsinkin kone nörtti kiitos tooosi paljon!! ; )


      • Sarkku123

        Kiitos ! :))
        Tuosta oli paljon apua ja nyt olen onnelinnen . ;))
        Kiitos sinun ihana ihminen xD :))  


      • ASD12345

        NO MINÄ KOITIN TUOTA MUT EIPÄ POISTUNUT VAAN HERJASI ETTEI SITÄ VOI POISTAA. MITÄ TEEN ? AUTTAKAA SE ON TODELLA RAIVOSTUTTAVA TIEDOSTA.


      • paljon<33

        hali


      • tyhmä(kö?)

        En osaa vieläkään poistaa sitä!!


      • wäää
        Avun vastaaja kirjoitti:

        sinne suosikkien kohtaan tulee se sweetim kuvio paivat vasenta hiiren näppäintä siellä lukee joku sweetim homma kun painat sitä siihen tulee että ota pois käytöstä sweetim painat siitä ja se on hävinny

        mistä tää suosikit löytyy?


    • jonttuska 97

      menin nettiin,kun mulle tulee oikeaan yläreunaan(melkein yläreunaan) tämmöinen sweet im:in apinan kuva,painoin sitä hiiren OIKEALLA painikkeella sitten seuraavaksi siihen tulee kait työkalurivi,jotain muita juttuja ja joku sweet im juttu. Oho ei se noin lähtenykkää mesest pois :((
      mutta katsoin sweet im:n sivuilta ja siin oli et se poistetaa tollee....VÄHÄ TÖRKEETÄ HUIJAUSTA!! JOS ET VIELÄ OLE LADANNUT TÄTÄ NIIN ÄLÄ LATAA...Siitä saattaa oikeasti tulla jotain vaikka sivulla väitetään "100% virusvapaa" EN USKO ihan peestä!! Ottakaa kantaa!

      • todellakin

        todellakin syrkea toi sweet im menin epähuomiossa lataamaan ja onneks sain poistettuu !!!! kiitti ku kerroitte miten sen saa pois


      • :)
        todellakin kirjoitti:

        todellakin syrkea toi sweet im menin epähuomiossa lataamaan ja onneks sain poistettuu !!!! kiitti ku kerroitte miten sen saa pois

        Olen ettiny sitä mistä sen saa pois ku aloin jo kyllästyä niihin hymiöihin. Kiitos ku kerroitte miten ne saa pois! :))


      • sweetim on syvältä
        :) kirjoitti:

        Olen ettiny sitä mistä sen saa pois ku aloin jo kyllästyä niihin hymiöihin. Kiitos ku kerroitte miten ne saa pois! :))

        Iha syvältä toi arvasin jotenki miten tossa käy, mutta sain ainaski opetuksen en kyllä lataa enää mitää sellasta ohjeelmaa koneelleni jota en tunne...


    • juustopoika

      kokeilkaa windowsin semmosta poisto ohjelmaa
      sillä lähtee kaikki turhat ohjelmat!!

    • monako-mikko

      kaikkia nuita kokeitu mutta se ei silti poistu facebookista :(

    • vifm

      Joo ei multakaa lähe facebookist pois.. kyl se muualt

    • ei oole

      itel palaa pinna ton kaa veli meni säätä jtn -.-....

    • Sweetim mitä paskaa

      Kiitos kiitos kiitos kiitooos avusta

    • sweetim mitä paskaa.

      jep sweetim on ihan perseest todella vaikee poistaa mut sain poistettuu

    • ripuliiii

      haluisin sweetimen pois mesestä, mut ei onnistu noi mitä täällä on aikasemmi sanottu. mul on kyl enkun kielinen kone nii en tiiä mistä pitää painaa :D

    • MOOOOOOOOI

      En mä saa sitä millään pois!!

    • mie

      Mulla sama homma, yritin poistaa ohjauspaneelin kautta, mutta se ei onnistu. Kuinka sen saa pois?

    • Avutonnuori

      MITEN TON SAA FACEBOOKIST POIS OON KOKEILLU KAIKKEA MUT SIINÄ SE KUITENKIN ON. HÄTÄ :D

    • päläläläl

      eipä auttanut,sweetim vainoaa yhä.

    • dellmies

      en vtu poista ohjauspaneelista ku sulkee virustorjunnan. poistan mielummin kiintolevyn kautta

    • lollolololololo

      perseeeeeeee toi on hidasssssss

    • PLALALLALALLALALLA

      siis määkää en tajuu, mulla ei ees näy sitä ohjauspaneelis ? se on facessa ja sitte täs Chromessa tau ylhäällä joku tomme työkalu rivi auttakaa haluun sen pois..

    • SWEETIM.COM

      WOT-varoitus: Tällä sivustolla on huono maine käyttäjien
      luokitusten perusteella.

      Pois saa: Työkalut -> Asennukset -> Laajennukset

      Itse poistan semmoiset RevoUninstaller –avulla.

      • Sweetimhater

        Jes, kiitooos :D "Työkalut -> Asennukset -> Laajennukset" toimi facebookkiin


      • Joku

        Siis kiitti onnistuin tolla hommalla! Mut se menee mun mielestä näin: Työkalut -> Laajennukset ja sit siel on se ohjelma ja poistaa sen


    • erkkilän seija

      Kone nörtti I love you!!!!!!

    • flashhhhhhhhh

      Per'ele mistä tämä sweetvittu tuli itsestään koneelle. Pitä asentua pelkkä flashpalyer eikä mitään sweetvittua joka vilkkuu: olet voittanut, olet voittanut.

      Jotku saititko ladatututtaa piilo-lisäohjelmia.

    • fffhuuuuuuuuu

      taisi olla download.fi josta perse tuli ilman lupaa

    • {Gf6%|5M

      On aivan oikein että saa haitakkeita kun on niin tyhmä ettei lataa ohjelman tekijän sivuilta.

      • Peku313

        Tyhmä on tyhmä,, mutta toisten syyttely on väärin. Minä omasta mielestäni muitakin neuvomaan kykenevä sain ohjelman ladattuani VCL Playeriä jostakin tyttären koneeseen. Sain sen poistettua ominpäin, vaikka mielestäsi tyhmä olenkin.

        Osaan muuten yhteenlaskuakin, kun saan vietit näkyviin.


    • Argh

      Ei se kyllä millään lähde pois koneelta. Argh.

    • Jess !

      Kiitoos , mulla poistu toi sweetim ton ohjauspanelin kautta :D

    • Yritin saada kokonaan pois koneelta, muttei anna poistaa ohjelman kansiota. Ainakaan se ei enää ole päällä onneksi. Herjaa jostain yhteiskäytössä olevasta .dll tiedostosta. Ei sano mulle mitään...

    • Chromella

      Melkeen yläreuna oikealla tuo jakoavaimen kuva =(asetukset) sieltä ----> työkälut -----> laajennukset ja sieltä pois :) poistaa ainakin facebookista sen muista en tiedä :)

      • toivoton

        Mä en saa sitä facebookista pois! ja se on turhauttavaa!! :(( AUPUAAA!!! auttakaa!?


      • puolihullu

        kiitti!!!!!!!!!!! meinasin tulla hulluks ton kaa:D


    • Sweetim sucks

      Ostin just uuden koneen ja tietenkin tyhmänä menin lataamaan sweetimin, oon just poistamas sitä jollai sweetim removal jutul :( Jos joku osaa auttaa ku oon poistanu kaikki sweetim jutut koneelta mut se on silti mozillassa ja internet explorerissa ????

    • LÖLFNKAÖN

      oon poistanu ton sweetimin jokapaikasta mist mahdollist mut ei vaan lähde facebookista... vittu ku menee hermot -.- ja kone hidastelee sen takii :S

    • Peke313

      Terve!
      Mun neuvo on, että menee järjestelmänpalauttamiseen , ja valitsee viimeisen toimivan päivän, ennen tämän ohjelman asennusta. Tämän jälkeen poista Crome tai muu käytetty selain ja asenna uudelleen, ettei pyri muistista heti tämä paskaohjelman kotisivulle.. Näin itse pääsin eroon siitä . Hallelujaa! Kai muutkin neuvotut konstit on ok!

    • Tiiditabelli
      • Ei Viruksille

        No tuonne ei missään tapauksessa kannata mennä! Se on sweetimin oma sivu! Se pitää poistaa oman tietokoneen kautta, esim. Ccleanerista poistamalla kaikki sweetim- tiedostot! Tuonne kun menee se varmaan vaan pahentaa asiaa!


      • Ärsyyntynyt 15V.
        Ei Viruksille kirjoitti:

        No tuonne ei missään tapauksessa kannata mennä! Se on sweetimin oma sivu! Se pitää poistaa oman tietokoneen kautta, esim. Ccleanerista poistamalla kaikki sweetim- tiedostot! Tuonne kun menee se varmaan vaan pahentaa asiaa!

        jes! just ku ehin mennä eikä mitää auttanu...


    • anonyymi4

      Mitä, jos mulla ei oo sitä " Asennukset " toimintoa siinä palkissa o.o

    • ...

      Itel oli et ku poistin näytti vielki facebookis mut kirjautukaa uusiks nii katoo silla

    • sweetim sucks

      kiitos näistä avuista, oli tullu tuo sweetim iha iteksee koneellle, meseen, chromeen joka paikkaaa(--: mukavajuttu-.- mut kiitos näistä neuvoista (--:

    • Anti-sweet Im :/

      Mullekin oli tullu itekseen tuo ohjelma, tai voiko se tulla esim. World of warcraft ( en osaa kirjoittaa oikein, joku sellainen tankkipeli kuulemma! :) ) - pelisivulta? Tietääkö joku?

      Sain kaikki muut poistettua paitsi haku- kenttään sivun oikeaan ylälaitaan tulee yhä SweetIm Search. Mitenhän sen sais pois? Ja Ccleanerista sain poistettua kaikki muut paitsi SweetPacks bundle uninstaller- kohdan.

    • joku

      Mä poistin ton Sweetimin, ja sit se pyys lataa sen uudelleen. En kyllä enää lataa uudestaan :D

    • Sweetim kotisivu!

      Jos teillä aukenee sweetim kotisivu niin sen saa menemällä tohon selaimen asetukset osioon, sit mulla oli siellä et laajennukset ja sit sweetim .. poisin sen niin palas takas oikee kotisivu..

    • Lallis1

      Voi kun tähän saisi apua...mulla ei lue ohjauspaneelin ohjelmissa koko sweetimiä, mutta kyllä se edelleen on, myös tuossa yläreunassa kaikkine kuvakkeineen. Eli ei ole mitään poistettavaa kun sitä ei muka ole koneella. Ja tuosta jakoavaimesta mulle ei tule mitään laajennus-osiota tai mitään muutakaan mistä löytäisin ratkaisun. Osaako joku auttaa? kiitos tuhannesti sille ihanalle joka osaa tämän poistamisen selittää myös mulle tampiolle...

    • poistatte näin :D

      Käynnistä, sitte ohjauspaneeli ja sitte ohjelmat (poista asennettu ohjelma) :DD

    • kitty013

      Apua! Ensin ei antanut poistaa nyt sitä ei löydy mistään, mutta silti se näkyy työkalurivissä ja lähettää mainoksia/viruksia. Lisää poisto-ohjeita firefoksille??

    • Ärsyyntynyt 15V.

      En oo tietääkseni ladannut mitään sweetim:ia, mutta yhtenä päivänä ihan yhtäkkiä...
      PING! Edessä näkyy jonkun randomi pelin mainos!!! ja alareinassa lukee sweetim.
      Kun koitin poistaa sitä nii valittaa että ei ola oikeuksia!!! V#### mitä P#####!!

      • Epätoivoinen

        Tarvisin vähän apua... Mulla tulee koneen näytölle joku sweetimin joku mainos jossa on koiria ja se ei lähe pois.. Ja nakkaa netistä pois!! Apuja kellää?


    • rakettitiede

      en tajuu.. tääl on jengi ladellu teille vastauksii miten saa tän kaiken pois nii silti jaksatte vieläki kysellä.. ei se oo nii vaikeeta

    • aapua

      poistin sen cromen tuolta asetuksista ja laajennuksista vissiin, mutta kun yritin poistaa sitä kokonaan koneelta niin se vaan sanoo että se on avattu jossain toisessa tiedostossa mutta en tiedä missä ! :/

      • wayzhc

        Tossa just kävin fixaamassa yhen koneen jossa oli ton kyseisen sweetim jutun mukana tullu poliisiviirus ja kun poliisiviirus oli taltutettu niin piti vielä poistaa tuo sweetim. Sitä käytti yli 15 ohjelmaa (ohjelmia mitä sen ei todellaka pitäs käyttää esim nVidian ajurit, Intel rapid storage jne) joten poisto ei onnistunu suoraan. Ei muutakun ubuntu sisään levyltä ja manuaalisesti kaikki sweetim filut tuhoomaan. Problem solved. Ei oo vaikeeta.


    • NYT APUA!

      Minulla on se sweetIM kun avaan google chromen. Miten tämän saa pois?

    • Miten sen saa pois selaimesta, aina kun vaihtaa oletus sivus niin aina tulee takas. AUTTAKAA. Ei ole mitään laajennuksissa

    • Selaimen resetointi auttaa asiaan. Sen tekeminen riippuu selaimesta eli kertoisitko sen.

    • adwareonpaskaajakusi

      Revolla saa pois ainakin osittain

    • BoH

      www.martau.com lataa ton total uninstallin.
      Sillä lähtee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe