Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

OMA MIELI

PIDE ILOTULITTEESTA

Aiva oikein että kieletään, kun ei osata käyttää ja mitä vammoja tulee niin se tulee väärin käytöstä, jos silmät menee niin saapa syyttää itteään. Tuli seudattua joittenki uutta vuotta, niin tahallisesti ampuu taloja päin ja kädestä, paha saa useimiten palkkansa =) Nämä aikuiset ei onneks paljoa piittaa lapsistaan kun antaa lasten leikkiä pommeilla. Vanhemmissa se vika on! Sosiaaliviran omaiset sais samantien laittaa tälläisten perheiden kimpuun joka ostaa lapselleensa ilotulitteita. Jos teillä on jotain vastaan tätä viestiä niin olet vapaa kasvatettu kakara! Rakettien osto ikäraja pitäisi olla 30v. Ilotulitteiden hintaa pitäisi nostaa noin 50%, Silloin olisi myös enään väärin käytöllä 50% mahdollisuus tuhota näkönsä. Ostan itse kyllä myös ilotulitteita ja onhan se hionaja kun oikein on käsitelty, ettei synny vaara tilanteita. Sekin miksi kirjoitan tämän niin, olette itse päättäny että ilotulitteet kieletään. Otetaan 20 vuotta takaisin päin, silloin ilotulitteet oli huomattavasti kovempi tehoisempia. Miksikö silloin osattiin turvallisemmin käyttää. ..

2

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä-.,-.,--.

      Kelaa sitä miten monta miljoona euroa valtio saa noista paukuista...

      ikärajasta vielä sen verran.

      Pitäiskö sitten röökin ja alkon ikärajaa nostaa samalla 50v. ja askin hinnaksi 100e.
      ja 0,5l kossun pullon hinnaksi kans 100e.

      kyllä mä oon fiksuu
      jeejee...

    • juuuuuu

      Vittu mä oon 12v. ja saan 5 kassillista jos en enemmänki ilotulitteita ja posautan ne ite kavereiden kans jossain huitsin nevadas. Ja mun tietääkseni mun porukoissa ei oo vittu minkään laista vikaa -.-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe