OMA MIELI

PIDE ILOTULITTEESTA

Aiva oikein että kieletään, kun ei osata käyttää ja mitä vammoja tulee niin se tulee väärin käytöstä, jos silmät menee niin saapa syyttää itteään. Tuli seudattua joittenki uutta vuotta, niin tahallisesti ampuu taloja päin ja kädestä, paha saa useimiten palkkansa =) Nämä aikuiset ei onneks paljoa piittaa lapsistaan kun antaa lasten leikkiä pommeilla. Vanhemmissa se vika on! Sosiaaliviran omaiset sais samantien laittaa tälläisten perheiden kimpuun joka ostaa lapselleensa ilotulitteita. Jos teillä on jotain vastaan tätä viestiä niin olet vapaa kasvatettu kakara! Rakettien osto ikäraja pitäisi olla 30v. Ilotulitteiden hintaa pitäisi nostaa noin 50%, Silloin olisi myös enään väärin käytöllä 50% mahdollisuus tuhota näkönsä. Ostan itse kyllä myös ilotulitteita ja onhan se hionaja kun oikein on käsitelty, ettei synny vaara tilanteita. Sekin miksi kirjoitan tämän niin, olette itse päättäny että ilotulitteet kieletään. Otetaan 20 vuotta takaisin päin, silloin ilotulitteet oli huomattavasti kovempi tehoisempia. Miksikö silloin osattiin turvallisemmin käyttää. ..

2

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä-.,-.,--.

Kelaa sitä miten monta miljoona euroa valtio saa noista paukuista...

ikärajasta vielä sen verran.

Pitäiskö sitten röökin ja alkon ikärajaa nostaa samalla 50v. ja askin hinnaksi 100e.
      ja 0,5l kossun pullon hinnaksi kans 100e.

kyllä mä oon fiksuu
      jeejee...

• juuuuuu

Vittu mä oon 12v. ja saan 5 kassillista jos en enemmänki ilotulitteita ja posautan ne ite kavereiden kans jossain huitsin nevadas. Ja mun tietääkseni mun porukoissa ei oo vittu minkään laista vikaa -.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3426
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2763
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2014
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1139
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe