Sauna, laittautumista, hyvää ruokaa ja viiniä, pieni kävelylenkki keskiyöllä, suudelma kun vuosi vaihtuu, sitten kotiin peiton alle, toisen kainaloon, hyväilyjä ja rakastelua.
Toteutus: toinen surffaa netissä, toinen katselee töllöä, kumpikin syö mitä huvittaa, ei jaksa saunaa lämmittää, keskiyölläkään emme kosketa toisiamme, vaan minä vedän röökin ja sinä otat kameralla kuvia kylmällä parvekkeella. Mennään nukkumaan, minä itken kun sinä jo kuorsaat.
Hyvää uutta vuotta, rakas.
unelmien uusi vuosi
5
762
Vastaukset
- kikkara...
Me varasimme uudeksi vuodeksi kylpylästä hotellihuoneen. Piti juhlia kihlajaisia. Piti viettää laatuaikaa kahdestaan. Suudella, katsella toista silmiin, istua sylikkäin, helliä ja rakastella.
Mieheni osti liikaa viinaa. Oli jo kuuden jälkeen humalassa. Vielä iloisena tulin peseytymisen jälkeen hotellihuoneeseen. Lapsellista komentelua, riitaa ja tunnelma alas. Lähdemme tuttavien luo. Häpeän humalaista miestäni. Olen lapsenvahti. Väsyneenä tulemme myöhään hotellihuoneeseen. Harrastamme seksiä. Mieheni kysyy saako ottaa kondomin pois. Kiellän monta kertaa. Hän ei uskonut. Minä en huomannut.
Jään yksin kylpyhuoneeseen. Mieheni kuorsaa. Tunnen itseni likaiseksi. Kärsin muutenkin masennuksesta.
Onneksi en löydä mitään terävää, en jaksaisi enää elää. - harmi!
Itse sain viettää unelmien uuden vuoden - itseasiassa taisi olla paras kautta aikain! Mutta on niitä huonojakin uusia vuosia vietetty, riitelyn ja loukkausten merkeissä. Usein niihin on liittynyt runsas alkoholinkäyttö. Ehkäpä alkoholin pois jättö selittääkin tällä kertaa tämän juhlapäivän täydellisen onnistumisen!
Harmi ettei kaikilla mennyt putkeen. Tärkeintä on kuitenkin että alkanut vuosi kokonaisuudessaan olisi mahd. mieluinen ja mieltä tyydyttävä, yksi juhlapäivä ei vielä sen kulkusuuntaa sanele! :)- :PPPPPP
äähhähää vituttaax
- möty
Ton takii te puututte muiden uuden vuoden iloihin "rakettien ampumiseen" ku itellä ei mee hyvin!!!!!!!!!!!!!!
- ööh?
möty kirjoitti:
Ton takii te puututte muiden uuden vuoden iloihin "rakettien ampumiseen" ku itellä ei mee hyvin!!!!!!!!!!!!!!
Mitenköhän tässä ikivanhassa viestiketjussa on puututtu rakettien ampumiseen? Mielestäni ei mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972