terve asia koskisi sellaista että kun pitäisi hommata jotkut uudet H4 polttimot jotkut millä näkyy hyvin ja olisi mahdollisen kirkkaat ja mieluiten valkoiset/siniset ???
H4 Polttimot??
6
2264
Vastaukset
- kauppaan
ja ostat sellaset,eikai se nyt niin vaikeeta ole
- mf...
kauppaan vaihtoehto taitaa olla Osamin Night Breakerit ? Hintaa on n. 20€ /pari .
Mikäli parkit ovat ajovaloumpiossa , laita siniset parkit myös ( Bluevison , Blue Cool tai BlueCool halogen)
Älä osta ajovaloiksi Philipsin Bluevisiota ne ovat siniset , mutta kestävyys todella heikko . - 9. kerran :)
Mikäli lähistölläsi on Biltema, käy sieltä ostamassa Mega Blue H4 (12-14e/pari). Itsellä kestänyt kyseiset H7 27tkm ja molemmat palavat edelleen. Valoteho on polttimoissa erittäin hyvä, nuo Osramin Night Breakerit kestävät sen 10-15tkm. Itse laitoin kyseiset Osramit H1 pitkiin, eikä kirkkaudessa ole eroa verrattuna Mega Blue:hun.
- mf...
satuin käymään naapurikaupungissa , jossa Minimani myy 10,90€:lla pari tällaisia mainostaen E-hyväksytyksi !!
Merkintä ympyröity , mutta puuttuu maanumero .
Maan tuntee kyllä pakkauksesta Italiaksi.
http://www.lampa.it/eng/Prodotti_ricerca.asp?R=Y&P=11
Kaikki H7ja H4 oli loppuunmyyty !
Saako noita nyt sitten laittaa , kuka tietää ? - mf...
mf... kirjoitti:
satuin käymään naapurikaupungissa , jossa Minimani myy 10,90€:lla pari tällaisia mainostaen E-hyväksytyksi !!
Merkintä ympyröity , mutta puuttuu maanumero .
Maan tuntee kyllä pakkauksesta Italiaksi.
http://www.lampa.it/eng/Prodotti_ricerca.asp?R=Y&P=11
Kaikki H7ja H4 oli loppuunmyyty !
Saako noita nyt sitten laittaa , kuka tietää ?maanumero löytyikin ennakkotiedoista poiketen lampun kannasta eli oli E13..
- jaakkomikkotapani
Noita perusvaloja olen käyttänyt ja tyytyväinen voi olla. Joka syksy vaihdan uudet ja vuodessa tulee 30tkm, ei ole vielä rikki menneet kesken kauden.
Kun perusvalot on kunnossa ja lisävalotkin löytyy, ei tarvitse kokeilla mitään humbuukipolttimoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782