miten toimia härkämiehen kanssa

pihalla:/

tapasin tuossa härkämiehen ja puhui aika suoraa heti kättelyssä, ja kertoi mitä hänen kanssa suhteeseen alkaminen merkitsisi ja käski miettiä asiaa,
olen sitten odottanut että härkä mies ottaisi itse yhteyttä, ja mietin täytyykö minun sittenkin ottaa ensiksi, härkä miehistä minulla itsellä ei ole mitään kokemusta, ilman merkkinänä vähän ajatellutkin aina että härkä ei minulle sopisi.

13

4201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22222

Älä ihmeessä ota yhteyttö , kyllä jöröllä juonia on kun se juosta jaksaa .

• kaiken kokenut

niin sinun täytyy aina joustaa, palvella, kuunnella, olla valmiina kun härkämies vähänkin vingahtaa, joten pääset paljon vähemmällä kun et ota yhteyttä jos kerran härkämieskään ei vaivaudu.

• on..

Omantien kulkija ,hänen päätä ei noinvaan käännetä ..siihen joko sopeudutaan tai Ei!

• djkflökfopi

ja takana 2.5v härkämiehen kanssa - kokemuksen syvällä äänellä :ÄLÄ OTA YHTEYTTÄ!!!!!Elämä huomattavasti helpompaa ilman härkämiestä ;(

• oikeastaan jo tiesinkin...

odotin jotain juuri tällaista,kun luin HÄRÄSTÄ---

odotellen.terv.jellona

• no just

mitä uskomattomia juttuja tänne laitetaan, tietty omaa tyhmyyttä on ku tänne laittaa jonku kysymyksen,
      kaikki härkien vihaajat selkeesti liikenteessä..

mulla on yks mieshärkä, ihan frendinä, ja toista yhtä mukavaa ihmistä voi etsiä, ei oo koskaa pettäny parisuhteessa, ollut todellakin toisin päin, tullut petetyksi, ja nyt on tosi varovainen ettei kukaan enää loukkaisi,
      kiltti, ahkera, tms

• oletko ollut

aina niin tiiviisti härkämiehen kanssa että uskallat vannoa ettei ole pettänyt, mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma ja tuskin tänne kukaan kirjoittelee tyhjää, ehkä sinulle härkämies on kiva mutta oma kokemus on ihan kuule toista maata, joten anna toisten ilmaista mielipiteensä rauhassa ja jos sinusta tuntuu pahalta lukea totuuksia niin eihän tänne ole pakko tulla ohita tämä sivu kokonaa.

• kaiken nähny häristä ja kok...

Niin minäkin luulin kun puhui niitä juttujaan elämästään kuinka naiset kaltoin kohdellu häntä härkämiestä.

Alkoi siitä yksi nainen mielisairaalassa yksi nainen neurolla myös lapsensa. Ota tästä

Kun sitten seurustelin hänen kanssaan tajusin yhdistää hänen jutut mitä puhui entisistään.

Tajusin sen takia ne tehneet sen hänelle, kun hän oli täysi sika.

Jos olet vain frendi kaveri et tiedä puoliakaan tämän miehen teoista naissensa naisten kanssa kiimassa seurustellessa.

Et ihminen voi ikinä verrata rakkausseksi suhdetta ja toveruutta. Mene kasvamaan. huh huh...

Minä lopetin ajoissa etten joudu psykiatrille....

• pyöristyy

Mistä tiedät onko nämä vain juttuja ,minusta tämä on vapaa kirjoitus palsta, enpä tiedä onko tämä kaikki edes vihaa, kiva vain lukea muidenkin kohtaloita .Oleppa vaikka muutama vuosi härän matkassa tiedät mistä puhun,jos aina menet toisen mieliksi sovun pitämiseksi minä en sitä jaksanut Alussa kyllä elämä hymyili.

• Nimetön

itse satun edustamaan sitä merkkiä mutta todellakin mieti tarkkaan ratkaisuasi. elämä härkämiehen kanssa on ensin todella ihanaa..tai sitten se oli sitä niin kutsuttua alkuhuumaa millä ei ole mitään tekemistä merkin kanssa mutta aikanaan se helvetti alkaa pienestä moittimisesta...alat kuvittelemaan että todella syy on sinussa..sitten moittiminen jatkuu..sanot asiasta sille se lopettaa..elämä alkaa luistamaan taas kunnes huomaat että kaikella sillä moittimisella ja henkisellä kidutuksella mitä härkämies pikkuhiljaa on sinulle tehnyt on seuraamuksensa ja et enää tiedä oletko sinä todella niin huono ihminen vai luuletko vaan.. kun tajuat mistä on kyse asut sen kanssa ja sinä et omista enää mitään...olet hänen talutushihnassaan ja siitä hihnasta irti pääseminen ei ole helppoa.hmmm minulla pieni lapsi tämän kyseisen pirun kanssa eikä itselläni ole enää voimia päästä eroon tästä...täytyy vaan yrittää jaksaa...

• Nti september

Nimetön,

Voisin vaikka vannoa, että sinun tapauksessasi kyse on jo narsistisesta persoonasta. Ei mikään horoskooppi merkki tee ihmisestä tuollaista.

Miten minä olenkin huomannut, että tietyt merkit eivät vaan pärjää härän kanssa ja sitten valittavat kun tämä mies talloi heidät matalaksi. Härkä tarvitsee vierelleen vahvan kumppanin, joka arvostaa häntä ja jolla on samanlainen maailmankuva. Härkä tulee testaamaan ensi hetkestä alkaen ehdokasta, onko sinusta tarpeeksi hänelle. Hän ei tule lurittamaan rakkauslauluja ja vannottamaan heti kuinka olet parasta mitä hänelle on tapahtunut. Nämä asiat tapahtuvat ajallaan.
        Härät eivät katsele levottomia ja pikkusielusia ihmisiä, haluavat vakaan ja uskollisen kumppanin josta on verbaalista vastusta.

• how about
        Nti september kirjoitti:

Nimetön,

Voisin vaikka vannoa, että sinun tapauksessasi kyse on jo narsistisesta persoonasta. Ei mikään horoskooppi merkki tee ihmisestä tuollaista.

Miten minä olenkin huomannut, että tietyt merkit eivät vaan pärjää härän kanssa ja sitten valittavat kun tämä mies talloi heidät matalaksi. Härkä tarvitsee vierelleen vahvan kumppanin, joka arvostaa häntä ja jolla on samanlainen maailmankuva. Härkä tulee testaamaan ensi hetkestä alkaen ehdokasta, onko sinusta tarpeeksi hänelle. Hän ei tule lurittamaan rakkauslauluja ja vannottamaan heti kuinka olet parasta mitä hänelle on tapahtunut. Nämä asiat tapahtuvat ajallaan.
        Härät eivät katsele levottomia ja pikkusielusia ihmisiä, haluavat vakaan ja uskollisen kumppanin josta on verbaalista vastusta.

Jokseenkin olen sitä mieltä, että ihan sama, mitä merkkiä edustaa, kunhan on Aikuinen.
        Aikuinen toimii vilpittömin aikein, ei harrasta vilunkia ja peliä. Aavistaa toisessa kunnioittamisen arvoisen ihmisen, johon voi jo alkaa rakentaa luottamusta.

Itse erotan pikkupojan jo parista ensimmäisestä repliikistä.
        Testaaja on hakemasta vasta luottamusta omaan itseensä, ns. yhteys sisäiseen itseensä ei ole syntynyt.

Jos tietää, mitä haluaa, ei tule tarvetta testailla.
        Oli sitten härkä tai joku muu.

Kypsymättömiin ihmisiin olette törmänneet.

Kehittäkää itse- ja ihmistuntemusta, tiedostavuudessa on jutun ydin.

• tuli66
        Nti september kirjoitti:

Nimetön,

Mulla on aivan päinvastoinen kokemus. Tämä härkä ilmoittaa jatkuvasti ajattelevansa ja tykkäävänsä. Häristä on paljon kokemusta työ ja kaveririntamalla enkä niin ole häristä välittänyt niiden hitauden tähden, mutta ikinä en olisi voinut moiseen kuvitellakkaan rakastuvani..en ikinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe