Paluulippu maasta poistumiseen

Stn

Hei!
Ostin vain menolipun Rioon. Aion maateitse reppureissailla pois maasta. Lentoyhtiö kuitenkin voi vaatia lippua osoitukseksi siitä, että aion poistua maasta. Mitään muita lippuja en ole vielä ostanut.

Vinkkejä?

Tietääkö Rion mies jonkin bussiyhtiön, joka myisi lippuja netissä? Mitenkä on lentoyhtiöt, jos maksan lipun Argentiinaan ja perun sen paikan päällä, saanko rahat takaisin? (Epäilen.)

8

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihiiiihhhh

      Toivottavasti et saa rahojasi takaisin.

      • roberto carlos

        Tämä palsta ei tarkoitettu sinunkaltaisille ihmisille, joten älä sekaannu asioihin.


      • sääliksi käy

        käytä aikasi mieluummin nukkumiseen ja anna toisten keskustella ihan rauhassa.
        Tsemppiä vaan matkaajille.


      • Kuunnelkaa minua
        sääliksi käy kirjoitti:

        käytä aikasi mieluummin nukkumiseen ja anna toisten keskustella ihan rauhassa.
        Tsemppiä vaan matkaajille.

        Hei, minullakin olisi yksi kysymys ulkomaanmatkaani varten. Minkäväriset sukat kannattaa laittaa jalkaan kun matkustan Brasiliaan? Kuinka usein sukat pitää vaihtaa, vai kannattaako yleensä ottaa mukaan vaihtosukkia? Pääseekö maahan jos ei mukana ole vaihtosukkia?

        Tällä tasolla liikkuu keskustelunne. Jos olette niin helvetin uusavutonta porukkaa että pitää kysellä kaikenmaailman turhaa niin annan ihan ilmaiseksi hyvän neuvon: pysykää kotona.


    • Mies Riosta

      Ihan heti en tieda miten olet onnistunut ostamaan yhdensuuntaisen lipun Brasiliaan, se kun ei pitaisi olla mahdollista. Vahintaan tarvitset jatkolennon pois maasta.
      Mita tulee kysymykseesi bussilippujen ostamisesta netin kautta, en osaa sanoa silla itse olen aina joutunut ostamaan liput bussiyhtion tiskilta linja-auto asemalla.
      Mita tulee kysymykseesi lentolipuista, en tieda. Riippuu varmaankin lentoyhtiosta. Tosin jos saavut Brasiliaan ilman paluu- tai jatkolippua voi olla ettet edes paase maahan. Siis jos rajalla passintarkastuksessa kysyvat sita lippua ja sita ei ole niin samalla koneella menet Suomeen.

    • roberto carlos
    • Stn

      Kiitoksia asiallisista neuvoista, Rion mies etenkin.
      Ostankin lennon Argentiinaan ja vänkään sitten Buenos Airesin rajaviranomaisten kanssa samasta asiasta. Pääsenpähän oikealle mantereelle.

      Kusipäille: haistakaa paska. Teitä vain vituttaa, koska te ette pääse minnekään, vaan juotte kaljaa keravalaislähiössä ja katsotte Folke Westiä.

    • Stn

      Hei taas!
      Sikali kun jotakuta kiinnostaa, paasin maahan ilman vaikeuksia. Joillakuilla oli tosiaan ollut ongelmia jatkolentojen kanssa, mutta minulle virkailijat toivottivat mukavaa lentoa, vaikka tosiaan oli vain menolippu. Karnevaalit tuli vietettya, ja paasin sambodromolle 30 reaisilla paskoille paikoille. Paraati oli kuitenkin hieno naky, kun kiipesin killumaan yhden kaiteen paalle juuri sisaantuloaulan eteen.

      Nyt olen Argentiinassa, eika minulla ole paluulippua kotiin vielakaan. Myoskaan tanne lentaessani paluulippuja ei kyselty, joten kaytanto lienee vaihteleva.
      Ihan vain sikali kun jotakuta kiinnostaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2331
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2076
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1592
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1351
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1335
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1226
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1105
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe