moi
olen ajatellut ostaa lapsilleni Batmax veneen kertokaa kokemuksia? kuinka isoa moottoria suosittelette? olisikos kellään myynnissä sellaista?
Kiitos etukätein vastanneille..
Vene lapsille?
10
1750
Vastaukset
- retkiveneilijä
moikka, viimeisessä Venemestarissa taisi olla testi pikkuveneistä, mukana mm. Batmax.
- Bätmäx
Kipparilehdessä se edesvastuuton paska-artikkeli oli, jossa suositeltiin konetehoksi 80 heppaa. Siinä lapsille hyvä arkku lasikuidusta.
- PuSe
Bätmäx kirjoitti:
Kipparilehdessä se edesvastuuton paska-artikkeli oli, jossa suositeltiin konetehoksi 80 heppaa. Siinä lapsille hyvä arkku lasikuidusta.
En tiedä luinko oikein, mutta minä ymmärsin tuosta Kipparin jutusta että veneen huonot ominaisuudet eivät missään nimessä kestä lähellekään tuota mainittua 80 hevosta.
Pitivät kahtakymmentä enemmänkin sopivana.
Ajo-ominaisuudet tuollakin koneella silloin kun ei ole aallokkoa ollenkaan.
- vai....
siis noihan on vaarallisia tykitysveneitä, että riippunee iästä jne...
- joku yläasteikäinen
heittelee joululomalla pientä provoa, johon vielä yritetään vastata jotain muka järkevää
- MaxV
Vaan olisiko veneen valmistaja?
- verimies
joku laki tai asetus muistaakseni sano jotta alle 15 vuotias ei saa yli 20 heppasta edes ajaa,voi olla että olen väärässä mutta näin muistelisin
- lakimiäs
Alle 15 vuotias ei saa ajaa rekisteröityä venettä. Yli 20 heppanen tai yli 5,5 metrinen pitää rekisteröidä.
Ikä on siis sidottu rekisteröintiin. Käytännössä vaikutus on tietenkin sama eli alle 15 ei saa yli 20 heppasta ajaa, mutta ei myöskään yli 5,5 metristä vaikka olisi 10 hv kone.
- tikkapeke
Hei, minulla on Batmax Yamaha 20 / 25 hv, jolla nopeus - 30 solmua kuskin painosta riippuen, vm 2007. Erittäin hauska kesälelu, parhaimmillaan tyynessä tai heikossa aallokossa. Venemestari 5/07 testattu.
Myyn pois tarpeettomana, jos vielä aiheellinen, otatko yhteyttä [email protected] - Krunika 58 knots/13V
Vstauksissa taitaa nyt piillä vanha Natsidemari?
Kysymyksestä paistaa läpi että toi voi olla hauskaa= Kiellettyä. (Miten mahtaa vaikuttaa tielikkenne käytäytymiseenkin.)
Pulkkamäen kauta haettua, lapset hoksaavat ja osaavat kuljetella näitä vehkeitä ihan eri malliin kun aikuiset.
Isompi kone isompi hauska.
Kiellettyä, tottakai!
A-P Laine
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197