Mitä kauppoja löytyy Palma Novasta & Magalufista? Siis vaatekaupat lähinnä kiinnostavat. Palmassa varmasti paremmat shoppailumahdollisuudet ja sielläkin varmaan tulee käytyä, mutta nyt tuo Palma Nova kiinnostaa :) Onko Zara, Mango, Benetton, Pimkie, Bershka jne...
Ostokset Palma Novassa
3
1641
Vastaukset
- en nyt noita ehkä
Palma nova oli oikein kiva paikka, siisti, rauhallinen . kyllä siinä "pääkadulla" oli noita liikkeitä, mutta ei mun mielstä mitään erityisliikeitä juuri vaatteita ajatellen. joku kenkäliike oli. kosmetiikkaliikeitä kylläkin oli ja oppaan mukaan niissä halvemmat hinnat kuin palmassa.
toki palmanovassakin oli jotain vaatevalikoimaa, laukkuja,kenkiä, koruja jne.
mut palmassa on sit ne merkkiliikkeet,ja myös ostoskeskus Portopi. - tay
Itselle ei kyllä jäänyt Palma Novasta kovinkaan monta "oikeaa" vaatekauppaa mieleen. Tai lähinnä sielä oli vaan niitä pieniä kojuja vieri vieressä ja niissä oli sitten jotain vaatteita. Mutta Magalufissa oli ainakin yksi Lagosten vaatteita myyvä liike.
Mielestäni Palma Nova - Magaluf akselilla ei kyllä löytynyt noita luettelemiasi liikeitä. Mutta Palmasta ainakin löytyy :) - liikkeista
¨"osa" löytyy Porto Pi centrosta (ostoskeskus)
PALMASSA:
Avenidas Alejandro Rossello kadulta löytyvät,Mango,Zara,Bershka,Promod,El Corte Ingles tavaratalo.
Jaime3 kadulta,Mango,Benetton,2-tavaratalo,Cortefield.
Pimkie on Plaza Mayor aukion läheisyydessä.
New Yorker San Miguel kadulla.
Junalla pääsee Marratxiin,jossa on out-let myymälöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709