jos jotain haukutaan puunhalaajaksi niin mitä se meinaa?
mitä tarkoittaa jos joku on puunhalaaja
17
4010
Vastaukset
- kkkkkkk
jotka halailee puita puistoissa
- Heheheheheh
Puunhalaaja eli viherpiipertäjähippi.
- juurikasvi
on kai nimensä saanu ihmisistä jotka kahlitsee ittensä puuhun ja pitää puusta kiinni kun poliisit niitä siittä irrottaa..nämä puunhalaajat siis vastustaa puitten kaatamista..yleensä puunhalaaja meinaa luonnonsuojelijaa jne jne..
- kjjiu
puunhalaaja tarkottaa hippiä, hippiäistä.
- NatureParent
Asvalttiviidakossa nyhjäävien sosialiittien keksimä termi (viimeisille) luonnossa liikkuville ja asuville avaramielisille ihmisille. On se totuus masentavaa että tämän kaltaisia luonnonlapsia ei sata vuotta sitten olisi tullut mieleenkään kiusata tai provosoida. Jos sinua kiusataan koulussa tästä aiheesta, saat kaiken sympatiani.
- halaaja4
Intiaanit kunnioittavat luontoa ja puita niin paljon että haluavat olla yhteydessä puun valtavaan energiaan. Haltessaan puita he laulavat rukouksen jonkun asian puolesta ja he uskovat että puun energia vie rukouksen suuren voiman luokse. Minusta ajatus on kaunis. Voisiko kuvitella suurempaa suojelijaa.
- !!!
Olen puunhalaaja!
- 200
Ahdasmieliset reppanat nimittelevät luontoa rakastavia ihmisiä näin.Itse he näyttävät perseestäreväistyiltä piruparoilta.
- !!!
200 kirjoitti:
Ahdasmieliset reppanat nimittelevät luontoa rakastavia ihmisiä näin.Itse he näyttävät perseestäreväistyiltä piruparoilta.
Olet aivan oikeassa!
Ei puunhalaaja pelkästään tarkoita "ituhippiä" puunhalaajat voivat halailla puita monesta syystä (enpä sitä itse harrasta mutta tiedän jonkun joka sitä tekee):
- oman hengityksen hilidioksidi auttaa puuta kasvamaan (samasta syystä jotkut jutustelee omille kukilleen)
- puun tuottama happi auttaa itseä hengittämään
- myötätunnon puute, onpahan edes joku jota halata
- rauhottuminen, luonnossa liikkuminen, luonnon äänten kuuntelu
Silleen onhan tuota pahempiakin nimittely -nimiä kuultu..- Don´t like Vihreät
Vihreät. De Grönä.
- Do_not_like_PERSUT
Opettele sinä apulanta edes kirjoittamaan ruotsia oikein, vaikka et pidä vihreästä väristä.
- Oberstführer Kolinen
Puunhalaaja = Ekoterroristi = Hippi = Turhaa rahan menoa.
- ei kysyvä tieltä...
onks puun halaajat uskonto
- Sellupuu
No ne on niitä Koijärveläisiä.
- PekkaPölkkyPää
Puunhalaajan luovuttama lämpöenergia jouduttaa puun kasvua, joten se meinaa, että puunhalaajien ammattikunta on tärkeä tekijä kasvatettaessa raaka-ainetta yhä laajenevalle selluteollisuudellemme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122