jos jotain haukutaan puunhalaajaksi niin mitä se meinaa?
mitä tarkoittaa jos joku on puunhalaaja
17
4015
Vastaukset
- kkkkkkk
jotka halailee puita puistoissa
- Heheheheheh
Puunhalaaja eli viherpiipertäjähippi.
- juurikasvi
on kai nimensä saanu ihmisistä jotka kahlitsee ittensä puuhun ja pitää puusta kiinni kun poliisit niitä siittä irrottaa..nämä puunhalaajat siis vastustaa puitten kaatamista..yleensä puunhalaaja meinaa luonnonsuojelijaa jne jne..
- kjjiu
puunhalaaja tarkottaa hippiä, hippiäistä.
- NatureParent
Asvalttiviidakossa nyhjäävien sosialiittien keksimä termi (viimeisille) luonnossa liikkuville ja asuville avaramielisille ihmisille. On se totuus masentavaa että tämän kaltaisia luonnonlapsia ei sata vuotta sitten olisi tullut mieleenkään kiusata tai provosoida. Jos sinua kiusataan koulussa tästä aiheesta, saat kaiken sympatiani.
- halaaja4
Intiaanit kunnioittavat luontoa ja puita niin paljon että haluavat olla yhteydessä puun valtavaan energiaan. Haltessaan puita he laulavat rukouksen jonkun asian puolesta ja he uskovat että puun energia vie rukouksen suuren voiman luokse. Minusta ajatus on kaunis. Voisiko kuvitella suurempaa suojelijaa.
- !!!
Olen puunhalaaja!
- 200
Ahdasmieliset reppanat nimittelevät luontoa rakastavia ihmisiä näin.Itse he näyttävät perseestäreväistyiltä piruparoilta.
- !!!
200 kirjoitti:
Ahdasmieliset reppanat nimittelevät luontoa rakastavia ihmisiä näin.Itse he näyttävät perseestäreväistyiltä piruparoilta.
Olet aivan oikeassa!
Ei puunhalaaja pelkästään tarkoita "ituhippiä" puunhalaajat voivat halailla puita monesta syystä (enpä sitä itse harrasta mutta tiedän jonkun joka sitä tekee):
- oman hengityksen hilidioksidi auttaa puuta kasvamaan (samasta syystä jotkut jutustelee omille kukilleen)
- puun tuottama happi auttaa itseä hengittämään
- myötätunnon puute, onpahan edes joku jota halata
- rauhottuminen, luonnossa liikkuminen, luonnon äänten kuuntelu
Silleen onhan tuota pahempiakin nimittely -nimiä kuultu..- Don´t like Vihreät
Vihreät. De Grönä.
- Do_not_like_PERSUT
Opettele sinä apulanta edes kirjoittamaan ruotsia oikein, vaikka et pidä vihreästä väristä.
- Oberstführer Kolinen
Puunhalaaja = Ekoterroristi = Hippi = Turhaa rahan menoa.
- ei kysyvä tieltä...
onks puun halaajat uskonto
- Sellupuu
No ne on niitä Koijärveläisiä.
- PekkaPölkkyPää
Puunhalaajan luovuttama lämpöenergia jouduttaa puun kasvua, joten se meinaa, että puunhalaajien ammattikunta on tärkeä tekijä kasvatettaessa raaka-ainetta yhä laajenevalle selluteollisuudellemme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087